Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hourbaarheid gedroogde bruine bonen


Jeremy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Jeremy. Ik ben nieuw op dit forum en hoe me pas sinds kort met preppen bezig.

Ik ben begonnen met het 2 maal per week kopen van een pak gedroogde bruine bonen van hak( ik ben student en heb een klein budget vandaar) hieer gaat ook mijn vraag over.

Op zo,n pak staat dat het tot 2014 houdbaar zou moeten zijn maar tot hoelang is zoiets nou echt houdbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoi Jeremy,

 

Ze bedoelen met die datum, tenminste houdbaar tot 2014, maar dat is meestal veel langer.

Zeker bij gedroogde spullen, zoals rijst, pasta's en peulvruchten.

Hier op het forum is een heel draadje over, zoek maar eens met de zoekfunctie op houdbaarheid, zoekfunctie is rechtsboven in je scherm.

Velen hier hebben al lang geprobeerd voedsel te eten wat over de datum is, en dat gaat reuze goed.

Wat betreft vlees, vleeswaren, vis, moet je heel goed opletten, gebruik vooral je neus en je ogen, dan merk je vaak vanzelf of iets nog goed is.

 

Welkom op het forum, en ik hoop dat je heel veel hier kan leren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Met alleen bruine bonen ga jij je heeeel beroerd voelen.

2. Als je weinig geld hebt, koop dan geen Hak. Meestal ligt daar in de buurt ook Valle del sole oid, is zowat de helft goedkoper. Ook toko's zijn erg goedkoop.

 

 

Qua prijs heeft u inderdaad gelijk alleen toen ik een goedkoper merk wat in een ander soort verpakking zat pakte waren alle zakjes kapot, maar dat van die toko is inderdaad een goede tip, bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...