Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 430
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Stroomstoring in delen Noord-Holland

Grote delen van Noord-Holland zijn getroffen door een stroomstoring.

Er komen meldingen binnen uit onder meer Heemskerk, Haarlem, Amsterdam, Schiphol, Hoofddorp en Assendelft,Hilversum,Almere. De oorzaak van de storing is vooralsnog onbekend.

Via Twitter wordt een ongeluk in een centrale in Diemen gemeld.

en inmiddels doen de eerste dingen het alweer

Haarlem noord heeft weer deels stroom,de verkeerslichten bij de rijksstraatweg/vondelweg doen het weer, maar die bij de oprit naar de westelijke randweg weer niet. het aansluiten is dus al begonnen.

GreetZ,

Pjotr78

Wij zaten ook zonder stroom ( regio heemstede) Kachel was al uit en het was een schamele 14 graden binnen. Meteen de Petroleumkachel aan gezet. Inmiddels had ik van mijn schoonzoon begrepen dat het om een heel groot gebied zou gaan. Mijzelf gekleed en als de wiede weerga naar de praxis om petroleum te halen. Daar trof is het personeel bij de ingang, het alarm was aan het loeien. Maar tegen contante betaling kon ik twee tanks petroleum kopen. Men keek mij wat bevreemd aan, maar dat kan niet schelen.

Ondertussen dochterlief, opdracht gegeven om water in emmers te laten lopen.

Bij thuiskomst kwam ik er achter dat mijn telefoon bijna leeg was, niet goed op de lader gelegen. Powerpot op de kachel, en zonnepaneel uitgerold. En toen was daar weer stroom :D

Het mobile netwerk is nog steeds overbelast en het vaste internet doet het niet.

Ik heb zo het gevoel dat het er zo weer uit kan vliegen.

Maar voor nu komt er weer koffie uit de koffiemachine.

Een goede oefening :D

• Leuk 1

Ik hoop dat de na-evaluatie ogen zal openen, maar dat zal wel weer niet...

Getroffen gebied kan niemand meer pinnen, bla bla bla...

Ik zag op twitter de melding voorbij komen dat bepaalde veiligheidsregio's hebben opgeschaald naar GRIP 4 vanwege de storing.

Heb hier niets voorbij zien komen op p2000.

Correctie... ik zie net de eerste staan:

Prio 1 Uitval nutsvoorzien. (GRIP: 4 zonder copi) Hoofdkantoor Brandweer Prins Bernhardplein __ Zaandam

Schandalig: Uber heeft de prijs 3x omhoog geschroeft tijdens deze storing in het getroffen gebied. zucht...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...