Ga naar inhoud
GENEGEERD

kijk naar het late RTL4 nieuws zometeen

frank1964
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

oke ik heb een nieuws bericht ervan gevonden:

http://www.nu.nl/binnenland/3386413/politie-zocht-zenuwgas-sarin-bij-maastricht.html

kort samengevat in mijn ogen:

justitie heeft geblunderd, sarin gas is niet gevonden als het er uberhaupt ooit was. De mensen die ze hebben gearresteerd zullen daarom waarschijnelijk met geld boete afkomen voor het graven in het bos, mits het daar een beschermd natuurgebied was. Als die mensen dat gas zouden hebben dan zullen ze het nu vast en zeker of laten liggen waar het ligt of erg goedkoop verkopen om ervan af te komen. Kortom wordt het verkocht dan zal de kans op een terreuraanslag snel vergroten, ze gebruiken het tenslotte niet als partydrugs.

kortom, ik zal de eerste paar jaar geen grote feesten, politieke bijeenkomsten of grote belangrijke ceremonies bijwonen.

Link naar reactie

Er bleek uiteindelijk weinig aan de hand te zijn...

eentje had een minnares, en die viel zijn vrouw lastig dus besloten ze met zijn vieren de minnares te doden met sarin. rare mensen, maar verder geen terroristen oid.

wat ik veel erger vind, en dat zie ik hier naar mijn mening wat weinig terug, is dat de politie dus schijnbaar 3 dagen wist van een zeer gevaarlijke stof die ergens lag, en dat het 3 dagen heeft geduurd voordat het publiek hiervoor gewaarschuwd werd. er stonden al die tijd mensen te kijken in de buurt, met het idee dat er naar een lijk werd gezocht.

ik had vanaf het moment dat dat bericht uitkwam al een vreemde bijsmaak bij het bericht. we zaten in de auto en kwamen terug rijden van bij mijn vader en ik zei meteen tegen mijn man dat er iets vreemds aan de hand was, dat er misschien wel iets geks lag, ik dacht eigenlijk eerst aan een bom ofzo. ondanks dat we er zowat langs reden (ik ben op het moment even in Lanaken voor familiebezoekjes) zei ik tegen mijn man we gaan daar echt niet kijken.

Ook heel erg vind ik dat er dus nog niets gevonden is. hebben ze het al verkocht? zo ja, aan wie dan? gaan ze ermee naar syrië of weet ik waar? of gooien ze het voor de lol hier bij een feestje ofzo neer? koninginnedag komt eraan, veel mensen bij elkaar... ik blijf er toch echt weg totdat dat spul is opgedoken! ik mijd mensenmassa's trouwens sowiezo liever, dus echt lat zal ik er niet van hebben. Ik vind het wel een eng idee dat er schijnbaar heel gemakkelijk door een paar "achterbuurttypes" aan een stof als sarin kan geraakt worden. dat vind ik ook kwalijk. waar komt dat spul vandaan? in nederland hebben ze in totaal 100 gram van het spul in een lab liggen achter slot en grendel voor ondezoeksdoeleinden. waar hebben die "gewone mensen" dat spul dan vandaan?

ik vind het allemaal erg vreemd en voel me hier totaal niet prettig bij...

Link naar reactie

Er bleek uiteindelijk weinig aan de hand te zijn...

eentje had een minnares, en die viel zijn vrouw lastig dus besloten ze met zijn vieren de minnares te doden met sarin. rare mensen, maar verder geen terroristen oid.

wat ik veel erger vind, en dat zie ik hier naar mijn mening wat weinig terug, is dat de politie dus schijnbaar 3 dagen wist van een zeer gevaarlijke stof die ergens lag, en dat het 3 dagen heeft geduurd voordat het publiek hiervoor gewaarschuwd werd. er stonden al die tijd mensen te kijken in de buurt, met het idee dat er naar een lijk werd gezocht.

ik had vanaf het moment dat dat bericht uitkwam al een vreemde bijsmaak bij het bericht. we zaten in de auto en kwamen terug rijden van bij mijn vader en ik zei meteen tegen mijn man dat er iets vreemds aan de hand was, dat er misschien wel iets geks lag, ik dacht eigenlijk eerst aan een bom ofzo. ondanks dat we er zowat langs reden (ik ben op het moment even in Lanaken voor familiebezoekjes) zei ik tegen mijn man we gaan daar echt niet kijken.

Ook heel erg vind ik dat er dus nog niets gevonden is. hebben ze het al verkocht? zo ja, aan wie dan? gaan ze ermee naar syrië of weet ik waar? of gooien ze het voor de lol hier bij een feestje ofzo neer? koninginnedag komt eraan, veel mensen bij elkaar... ik blijf er toch echt weg totdat dat spul is opgedoken! ik mijd mensenmassa's trouwens sowiezo liever, dus echt lat zal ik er niet van hebben. Ik vind het wel een eng idee dat er schijnbaar heel gemakkelijk door een paar "achterbuurttypes" aan een stof als sarin kan geraakt worden. dat vind ik ook kwalijk. waar komt dat spul vandaan? in nederland hebben ze in totaal 100 gram van het spul in een lab liggen achter slot en grendel voor ondezoeksdoeleinden. waar hebben die "gewone mensen" dat spul dan vandaan?

ik vind het allemaal erg vreemd en voel me hier totaal niet prettig bij...

wat dacht je van de kroning van willem alexander? zo een fles in de verkeerde handen kan op dat moment duizenden mensen doden op een klein oppervlakte. de perfecte aanslag als je een land als nederland wilt ontwrichten en in de chaos wilt gooien.

tenslotte is op dat moment de complete koninklijke familie en de regering op 1 plaats. ik hoop dat ze van de AIVD niet liggen te slapen. Vraag me wel af hoe dat spul het land in is gekomen... met de verhoogde terreur dreiging en dergelijke.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...