Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een Prepper 'vakantie'


prepperpappa

Aanbevolen berichten

Ik kwam via via op deze site en het leek me een prima site voor de preppers die een vakantie willen combineren met preppen.

Dit Nederlandse gezin geeft bushcraft cursussen in Zweden , yep daar waar het altijd zo koud is ;)

Ze geven meerdere cursussen en een aantal zijn extra interessant zoals :

-De prepper overlevingscursus van een week in September ! (zie agenda)

-De familie bushcraft (zie cursussen)

-Bushraft ouder-kind (zie cursussen)

-Trekking voor vaders en zoons (zie cursussen)

enz.

Als ik er tijd en geld voor heb , dan ga ik het zeker eens doen.

 

http://www.davajtrekking.nl/agenda-2011/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Lijkt me heel leuk. Kennissen van mij hebben eens voor een paar weken een kano gehuurd om in Zweden te trekken. Ze kregen een kaart mee en moesten helemaal voor zichzelf zorgen in de wildernis van Zweden. Is hen erg bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me heel leuk. Kennissen van mij hebben eens voor een paar weken een kano gehuurd om in Zweden te trekken. Ze kregen een kaart mee en moesten helemaal voor zichzelf zorgen in de wildernis van Zweden. Is hen erg bevallen.

 

Ja, zoiets organiseren zij ook geloof ik.

Je moet wel tegen kou kunnen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien als vervolg op een initiele cursus?

 

Lijkt me wel wat om te doen.

Dit najaar (na de zomer) wekje daar om te oefenen.

Dan volgend voorjaar doen?

 

(maar gaat niet alleen denk ik, dus wie doet mee? kunnen we de 21e april over overleggen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien als vervolg op een initiele cursus?

 

(maar gaat niet alleen denk ik, dus wie doet mee? kunnen we de 21e april over overleggen!)

 

Een groepskorting regelen? Misschien kunnen de beheerders een balletje opgooien?

 

Persoonlijk lijkt me de vader/zoon trip die ze hebben het leukst. Nog even een paartjes wachten en dan ga ik ervoor denk ik , vrouw + de andere kids lekker thuis blijven en de 'mannen' op reis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...