Ga naar inhoud
GENEGEERD

Remote viewing: meteoor impact voorjaar 2013

Richa
 Share

Recommended Posts

Ik weet niet precies wat ik hier van moet denken, maar het Remote Viewing heeft op mij nogal indruk gemaakt.

Dit is een techniek die ontwikkeld is door het Amerikaanse leger en kortgezegd komt het er op neer dat er in de toekomst wordt gekeken door een groep getrainde mensen. Nu kun je het paranormale onzin vinden natuurlijk. Maar feit is wel dat de US government 20 miljoen dollar heeft geïnvesteerd in de ontwikkeling van deze techniek. En daarnaast is het opmerkelijk dat de elite overal ter wereld zorgt voor goed leefbare bunkers diep onder de grond, er is miljarden ingestopt, zodat ze met hun gezinnen een jaar onder de grond kunnen overleven.

Nu is het zo dat wat ze voor dit jaar voorzien geen kattepis is. Namelijk een TEOTWAKI, een catastrofale meteoren inslag op het zuidelijk halfrond, die ervoor zorgt dat er langs geen enkele kust gebouwen meer staan. Er zijn maar een paar plekken op aarde waar je zou kunnen overleven. Ze hebben met deze techniek wat moeilijkheden om het precieze tijdstip van de inslag te voorzien. Daarom hebben ze een aantal markerende voorgebeurtenissen vastgesteld. Eén belangrijke is: een nucleaire gebeurtenis die te maken heeft met Noord-Korea. Deze gebeurtenis gaat vooraf aan de meteoreninslag.

Nu heb ik zelf verschillende youtube filmpjes bekeken over remote viewing (tip om te doen). En ik ben eerlijk gezegd niet zo van de doomscenario's en het leven vanuit angst. En toch vraag ik me af wat het waarheidsgehalte is van deze voorspelling.

Je kunt verder lezen op: http://www.viewzone.com/rv2013.html

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=WJw2Cux4BPM

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Face it, ooit gaan we dood, ofwel door ouderdom, ofwel door iets anders.

Beetje voorzichtig zijn, hersens gebruiken, gezond eten en denken en een leuk doel

hebben en het komt goed. Bunkers, allemaal goed en wel, maar zelfs als de aarde

onleefbaar wordt, wil ik geen jaar in een bunker 'overleven', no thanks.

Wat me in de toekomst wel interesseert zijn de nummertjes van de lotto en zo,

daarnaast kom ik het ook wel te weten na wat geduld oefenen :D :D

Link naar reactie

Het hele verhaal van remote viewing is hier de revu al gepasseerd. De verhalen op internet en joe tjoep gaan voornamelijk over Ed Dames, een zogenaamde ex-militair/ CIA.

Alleen is er in het verhaal geen sprake van een meteoor inslag, maar een verschijnsel van de zon, het zogenaamde killshot. Hoe de wereld veranderd houd hij in het midden, in ieder geval zal alles anders worden. Met de ontwikkelingen in Korea en het nog altijd niet bereikt hebben van het zonnemaximum, is dit voor velen om te smullen natuurlijk.

Ed Dames claimt de beving en de tsunamie van Japan ook juist voorspelt te hebben, dus wie weet wat er staat te gebeuren. Persoonlijk ben ik wel sceptisch t.a.v remote viewing, maar we zullen zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...