Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe lang nog?

Gemini
 Share

Recommended Posts

Beste medepreppers;

Het meest waarschijnlijke shtf-scenario waarop ik me momenteel voorbereid, is de economische situatie.(ik denk de meesten alhier..)

Na het Cyprus debacle krijgen we nu Slovenie ,wat allemaal klein bier lijkt te zijn en gewoon weer met een sisser afloopt, voordat Italie stuurloos op de financiele afgrond afstevent .Mocht dat toch weer goed gaan, zijn er nog zo wat landen uit het Piiggs lijstje af te werken.

Dat zou wel eens het einde kunnen betekenen van de Europese munt-unie zoals we hem nu kennen..

Ook hier zullen weer oplossingen voor worden bedacht door het huidige establishment ,welke de definitieve ellende nog wat zullen kunnen uitstellen.

Ik vraag het me af en gokkende dat het nog tot December dit jaar(2013) gaat duren of zelfs tot volgend jaar, voordat de eerste derivaten-bommen tot ontploffing komen en het einde van het huidige financiele stelsel wordt ingeluid.

Vraag is hoe lang hebben we nog tijd om ons grondig voor te bereiden ?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het geheim is dat niemand de datum van een SHTF kan berekenen of beredeneren. Omdat niemand het weet ook de zogenaamde elite niet, de plannen worden steeds bijgesteld. En men hoopt er het beste van.

Dan nog minder voorspelbaar een grote ramp of oorlog die tegenwoordig met een druk op de knop kan beginnen.

Link naar reactie

ik denk persoonlijk eind aankomende zomer, alles duid er in ieder geval op... Maar goed, hyperinflatie met het doel een nieuwe wereldmunteenheid in te voeren betekend alle landen moeten omvallen.. er zullen dus ongetwijfeld nog wat landen bij moeten komen waarvan de banken gered zullen moeten worden (volgens de EU groep) laten we het erop houden het domino-effect... Nu Engeland ook 30 miljard nodig heeft gaat het aardig rap, hyperinflatie kan plaats vinden binnen een half uurtje, kijk naar de geschiedenis m.b.t. Iran. De vraag is hoe lang blijft Amerika volhouden dat de dollar nog stabiel is & blijven mensen daarin geloven?? Amerika is allang falliet, aangezien de euro afhankelijk is (op de financiele markt) van de dollar, kan het erg snel gaan... Het blijft speculeren maar als het gebeurt is het ook zo voorbij , raakt iedereen in paniek & vraagt de regering (politiek) om hulp.. Zodat zij het nieuwe systeem dat zij allang hebben klaar liggen de zogenaamde oplossing, snel kunnen invoeren.. Daarna iedereen weer happy, totdat ze erachter komen dat ze nog meer van hun rechten & geld/vermogen kwijt zijn & eigenlijk slechter af dan daarvoor..

Link naar reactie

Volgens Murphy, komt alle ellende ineens.

Dus waarschijnlijk in het najaar/winter, zodat er weinig voedsel van het land kan komen.

Oorlog plus financiele 'full stop' is ook te verwachten.

Vloedgolven, aardbevingen, orkanen enz zullen ook van de partij zijn.

Een giga griepepidemie zal huishouden.

Als je daar voor prept kan het alleen nog meevallen :cool:

Maar een timing...? Nee die is er niet, maar achteraf zal iedereen, die paar die er nog zijn, stellig zeggen "ja we hadden het kunnen zien aankomen".

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Ik weet niet hoelang dit systeem nog houdbaar is, maar er zullen grote veranderingen gaan plaatsvinden in de komende jaren(sommige veranderingen vinden al plaats). De burgers zullen steeds meer moeten inleveren en met minder moeten doen. De armoede en criminaliteit zal blijven stijgen, alsmede de prijzen voor de consument. De spanningen tussen landen zullen groter worden en de wereldeconomie zal haar dieptepunt bereiken.

Tja, en wat moeten wij doen?

Verder gaan met ademhalen en vooral doorgaan met preppen:)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...