Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

De Oranjes (het koningshuis)

Monarchie of Republiek, mogen de oranjes blijven of niet?  

160 leden hebben gestemd

1. 1. Monarchie of Republiek, mogen de oranjes blijven of niet?

• Ja afschaffen, wat een euro's gaan we over houden voor betere doeleinden
      102
    • Nee ze mogen blijven, anders ga ik koninginnedag missen
      34
    • Anders, zie antwoord in bericht
      24

Recommended Posts

......ik heb gepoogd het af te luisteren .... het is me niet gelukt en ik geef Koningin Wilhelmina volledig gelijk. Hele goede keuze van haar.

Het wilhelmus is misschien een draak van een nummer.... maar dat neerlandschbloed is echt niet om aan te horen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 644
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

......ik heb gepoogd het af te luisteren .... het is me niet gelukt en ik geef Koningin Wilhelmina volledig gelijk. Hele goede keuze van haar.

Het wilhelmus is misschien een draak van een nummer.... maar dat neerlandschbloed is echt niet om aan te horen

Ongelooflijk dat je juist op dit deel van de post focused, je bent een echt natuurtalent in "eroverheenlullen" zouden we hier zeggen;)

Ongelooflijk dat je juist op dit deel van de post focused, je bent een echt natuurtalent in "eroverheenlullen" zouden we hier zeggen;)

Hou jij ff je gemak met je uitspraken en focus jezelf ff op jezelf, ik bepaal verdomme zelf wel even waar ik wel en niet op reageer en wat ik schrijf ...... ik zie hier zo'n bak met onzin voorbij komen waar ik helemaal geen zin heb om erop te reageren ... dit muziekje viel me op en daarop reageer ik.

• Leuk 1
Hebben zij ook al die jaren op de nullijn gezeten dan? :confused:

edit: ja dus. Zijn zij dan ook lid van een vakbond en wordt er voor hen onderhandeld voor een beter CAO? Gaat het koningshuis in staking als ze ontevreden zijn met een nieuwe CAO?

Tis van de gekke.

5% op een salaris van 30.000 bruto of 5% op een paar miljoen netto maakt ook nogal een verschil.:p

Hou jij ff je gemak met je uitspraken en focus jezelf ff op jezelf, ik bepaal verdomme zelf wel even waar ik wel en niet op reageer en wat ik schrijf ...... ik zie hier zo'n bak met onzin voorbij komen waar ik helemaal geen zin heb om erop te reageren ... dit muziekje viel me op en daarop reageer ik.

Wow ben ik op je teentjes gaan staan? Er staat een knipoog achter mijn post;) Het is prima dat je geen zin hebt om te reageren omdat je vind dat er een hoop onzin voorbij komt, ik verbaas mij er alleen over dat je enige bijdrage dan een onzinnig reactie is die volledig aan de rest van de post voorbij gaat. Dit zorgt enkel voor meer onzin in een topic, hetgeen waar jij je aan stoort...

Ohja ..... mij valt een post met een muziekje op en voordat ik mag reageren moet ik eerst al die zin en onzin posts doorworstelen omdat anders ene Flow zich verbaast?? ...tuurlijk :rolleyes:

en wat betreft dat op de teentjes getrapt ...... je bedoeld dat je er niet van gedient ben een persoonlijk gerichte reactie te krijgen op een op de persoon gerichte posting van je .... das heel wat anders dan mijn tenen vriend ..... met een ;) erachter ...

De Hond: Meerderheid Nederland vindt dat Koning belasting moet betalen. Vermogensbelasting gesteund door 72 procent.

http://nieuws.tpo.nl/2015/10/18/nederland-vindt-dat-koning-belasting-moet-betalen/

Het probleem is alleen dat het vermogen van de oranjes in een stichting is geplaatst op aanraden van de eigen belastingdienst destijds en stichtingen betalen geen belasting.:eek:

Het probleem is alleen dat het vermogen van de oranjes in een stichting is geplaatst op aanraden van de eigen belastingdienst destijds en stichtingen betalen geen belasting.:eek:

Nu dan: iedereen een stichting!

Maar daar is vast wel iets tegen?

• 2 weeks later...

Op de manier dat de mensheid zelf de aarde al aan het verneuken is is het aandeel van WimLex in het verneuken van de aarde nihil.

En zou een ieder die op wimlex z'n plek zou zitten, President/legerleiding/dictator/democratischgekozenwhatever, de aarde niet verneuken?

just my 2p ;)

Nog even inhaken op dat stichting verhaal ....... Als ik mijn vastgoed en auto's en motoren onder zou brengen in "Stichting Järv" ben ik van m'n WOZ en wegenbelasting af?

Als dat zo is moet ik maar eens in die materie duiken, want dat scheelt me dan wel ff een bekkie :D

al 10 dagen wordt het nieuws geteisterd door de nierbekkenontsteking van Maxima....

Koningin Máxima verschijnt woensdag weer in het openbaar. Ze houdt in het World Forum in Den Haag een toespraak op de internationale conferentie over vrouwenopvang.

Het is haar eerste openbare optreden sinds ze zaterdag werd ontslagen uit het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.

Máxima moest vorige week het staatsbezoek aan China afbreken wegens een nierbekkenontsteking en keerde na overleg met artsen eerder naar Nederland terug.

Elk uur op het nieuws op de radio, gisteren en vandaag. Wat boeit dat nou? Dit boeit meer en heb ik vandaag niet op de radio gehoord:

Aegon is door de internationale toezichthouder Financial Stability Board (FSB) opgenomen in de lijst van negen zogeheten systeemrelevante verzekeraars.

Die bedrijven zijn zo groot dat er een gevaar ontstaat voor de hele financiële sector als ze in de problemen komen.

Geld lenen wordt daadwerkelijk makkelijker en goedkoper voor bedrijven en consumenten als centrale banken de geldkraan wijd open zetten.

Dat concludeert de Europese Centrale Bank (ECB) in een dinsdag gepubliceerd rapport.

Dat is overigens net zoiets als: wij van WC eend advisren WC eend...

Uit satellietbeelden is te zien dat er op hetzelfde moment en dezelfde plek van de Russische vliegramp in Sinaï een lichtflits ontstond. Op die beelden is ook te zien dat het vliegtuig niet is neergeschoten. Dat meldt NBC News. Amerikaanse analisten denken dat de lichtflits op de beelden een explosie in het vliegtuig zelf was. Dit kan een bom zijn geweest of een brandstoftank.

De Nederlandse hulp aan de gematigde gewapende oppositie in Syrië ''verloopt voorspoedig en wordt positief ontvangen''.

Het gaat onder meer om voedselpakketten, medische kits, kleding en communicatiemiddelen, meldt het kabinet maandag aan de Tweede Kamer.

Het grootste deel is inmiddels geleverd. Voor deze non-militaire hulp was 3 miljoen euro uitgetrokken.

gewoon weg ermee

dienen alleen de grote bedrijven

jan met de pet telt niet mee

stelletje land en volks verraders

De ongrondwettelijke Oranjevlucht

De vlucht van Oranje koningshuis en de Nederlandse regering én de verplaatsing van de regeringsmacht buiten het Rijk was ontegenzeggelijk ongrondwettelijk! Per saldo had koningin Wilhelmina daarmee afstand gedaan van de troon en was de gevluchte regering verworden tot een groep rebellerende, zichzelf moedwillig buiten de wet geplaatste ´volks´vertegenwoordigers.

lees hier het hele verhaal

julavlucht1.jpg.25f56b116896975df15f158f5988a8b8.jpg

https://tegenlichters.wordpress.com/2012/04/13/vlucht-voor-volk-en-vaderland/

[MOD] Citaat ingekort. Het overnemen van hele stukken tekst van een andere site is niet toegestaan (copyright). Maximaal 1 alinea plus verwijzing naar het originele artikel. [MOD]

maar eventjes een kleine verzameling van al het stront.....

http://jacobusderoma.blogspot.nl/201...verwanten.html over de bloedlijn van de oranjes

http://capoditutticapi007.blogspot.nl/ ...oranjes en de maffia

http://rondehuis.blogspot.nl ...ronde huis te nunspeet waar kinderen met lotusvoetjes zaten

https://gerard1945.wordpress.com/2015/10/17/de-plotselinge-vlucht-van-koningin-wilhelmina-en-haar-regering-in-mei-1940-was-al-vanaf-november-1939-voorbereid/ ...grote verzameling krantenknipsels over de oranjes

Nou ..... Ouwe74 is in ieder geval goed in plakken en knippen :rolleyes: :D

Wel of niet goed in plakken en knippen is irrelevant, dan zou hier niemand iets zonder onderbouwing kunnen plaatsen. Het draagt in ieder geval wel bij aan het topic met het verstrekken van inzichten/wetenswaardigheden en/of al dan niet onderbouwde feiten.

Mocht je zelf andere inzichten/wetenswaardigheden en/of al dan niet onderbouwde feiten hebben die je wil delen om de bepaalde standpunten te bekritiseren, dan staat je dit uiteraard vrij om dit met ons te delen.

Daar ben ik al enige tijd geleden mee gestopt in dit topic omdat ik op mijn mening bakken en bakken met geknipt en geplakte opmerkingen krijg samen met een bak beledigingen ... je mag hier namelijk niet koningsgezind zijn .... lang leve de vrijheid....

Ik reageerde alleen even op het mooie knip en plakwerk.

Maar nou ik hier toch bezig ben..... Ouwe74 schreef:

gewoon weg ermee

Bij grote bedrijven werken mensen, ook jannen met petjes, en die verdienen daar centjes .... en als er geen jan met een pet werkt dan werkt die wel bij een bedrijf waar een van die mensen van het grote bedrijf hun geld uitgeeft.... dus als wimlex ervoor zorgd dat 'het buitenland' gebruik maakt van 'ons' groot bedrijf dan komen die centjes ook bij de jannen met de petjes ..... al dan niet via loon door werk of een uitkering......

Mijn idee is dus dat wimlex zulk slecht werk nog niet doet ....... de overgrote meerderheid hier op het forum denkt daar alleen anders over geloof ik ....

• Leuk 1

Thanx @Järv, voor deze constructieve bijdrage.

Of iemand het nu wel of niet met je standpunt eens is, dan nog is dit een betere bijdragen dan alleen maar "oneliners".

Tevens zou het een ieder sieren als men met respect naar elkander blijft communiceren, dan blijft iedereen wat gemotiveerder om bij te blijven dragen.

• Leuk 1
Daar ben ik al enige tijd geleden mee gestopt in dit topic omdat ik op mijn mening bakken en bakken met geknipt en geplakte opmerkingen krijg samen met een bak beledigingen ... je mag hier namelijk niet koningsgezind zijn .... lang leve de vrijheid....

Ik reageerde alleen even op het mooie knip en plakwerk.

Maar nou ik hier toch bezig ben..... Ouwe74 schreef:

gewoon weg ermee

Bij grote bedrijven werken mensen, ook jannen met petjes, en die verdienen daar centjes .... en als er geen jan met een pet werkt dan werkt die wel bij een bedrijf waar een van die mensen van het grote bedrijf hun geld uitgeeft.... dus als wimlex ervoor zorgd dat 'het buitenland' gebruik maakt van 'ons' groot bedrijf dan komen die centjes ook bij de jannen met de petjes ..... al dan niet via loon door werk of een uitkering......

Mijn idee is dus dat wimlex zulk slecht werk nog niet doet ....... de overgrote meerderheid hier op het forum denkt daar alleen anders over geloof ik ....

Je mag heus wel koningsgezind zijn. Liefst ook nog als je dat met goede redenen doet. Kennelijk laat je je graag bestelen en beroven. Daar zul je vast ook goede redenen voor hebben. Tot nog toe heb ik geen enkele goede reden gelezen waarom je je zo graag laat bestelen. Dat zal wel aan mij liggen, ik ben niet zo slim namelijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...