Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

De Oranjes (het koningshuis)

Monarchie of Republiek, mogen de oranjes blijven of niet?  

160 leden hebben gestemd

1. 1. Monarchie of Republiek, mogen de oranjes blijven of niet?

• Ja afschaffen, wat een euro's gaan we over houden voor betere doeleinden
      102
    • Nee ze mogen blijven, anders ga ik koninginnedag missen
      34
    • Anders, zie antwoord in bericht
      24

Recommended Posts

Mja ..... en jij niet?

Precies! Daarom zou het ook zo fijn zijn als JIJ&IK verlost zouden zijn van koning, Den Haag, Brussel, IMF, CIA, Nato.....maar laat ik stellen dat Willem de meest idiote, achterhaalde, stelende doorn in mijn oog is die zsm mag opdonderen.

Dat vrijheid van meningsuiting is iets daar mogen we trots op zijn en dat moeten we koesteren ... maar er ook verantwoordelijk mee omgaan.

Je MAG alles zeggen maar je MOET niet alles zeggen.

Het koningshuis Oranje verkocht essentiële brandstoffen aan nazi Duitsland, zodat de opmars en bombardementen van Nederland mogelijk waren. Dat is een historisch feit.

Het koningshuis Oranje bezit miljarden. Feit.

Het koningshuis Oranje is op dubieuze wijze tot stand gekomen doordat iemand zei: ik ben de koning van Holland. Sindsdien zitten we met zijn nazaten, alhoewel het zeer aannemelijk is dat deze welhaast goddelijke bloedlijn is gebroken en we nu niet meer buigen voor de nazaten van die koning van Holland, maar voor bastaarden. Je kunt dus stellen dat de koning hoogstwaarschijnlijk een bastaard is.

Het koningshuis Oranje is de oprichter van de Bilderberg conferenties. Feit.

Järv kerel, ik weet niet waar jouw trots als soeverein mens is gebleven. Ik ben zelf lid geweest van een Oranje vereniging als bestuurslid, braaf heb ik in een zaal gezeten met Beatrix die mijn opa en oma onderscheiden heeft, vol liefde lees ik mijn kinderen voor over ridders draken en prinsessen; dáár horen de Oranjes thuis.

Een exorbitant rijke familie die het volk al eeuwen besteelt en bedriegt en medeplichtig is aan talloze moordpartijen van datzelfde volk èn volkeren ver buiten de landsgrenzen, dat is mijn toewijding, mijn trots, mijn eer, niet waard.

Sluit je ogen, wees onwetend, verdedig de hele poppenkast maar. Ik zal je net zo liefhebben als mijn kinderen die sinterklaas en zwarte piet vereren.

Vrijheid van meningsuiting KAN alleen maar worden ingeperkt door mensen met macht. Je hebt het niet in de gaten, maar jij bent degene die ze die macht verleend. Door de koning en koningin buiten de VvMU te plaatsen, doordat jij aangeeft waar mijn vrijheden liggen (in het geval van de koning zelfs onder dreiging van geweld! ), doe jij mij impliciet geweld aan. En dat allemaal voor een stel snoeshanen met een gouden koets.

Prins Friso gaf het voorbeeld, ik ben van mening dat ze allemaal onder de sneeuw mogen verdwijnen.

Wars by elites against populations are often so subtle that many people might not even recognize that they are under attack until it is too late.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 644
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ha, die hebben daadwerkelijk met een koningshuis gefucked. :p

En dan de tekst dat ze nog geen idee hebben van wie er achter de actie zit. Vorig jaar werd aangekondigd dat er schijnwerpers en camera's komen tegen wildplassers:

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/11/05/wildplassers-tegen-het-paleis-op-de-dam-in-de-schijnwerpers/

Effectief die maatregelen hoor. Als ze het al niet voor elkaar krijgen om met camera's de mensen goed vast te leggen die het paleis op de Dam van een nieuwe geveltekst voorzien, wat hebben camera's dan voor nut?

En dan de tekst dat ze nog geen idee hebben van wie er achter de actie zit. Vorig jaar werd aangekondigd dat er schijnwerpers en camera's komen tegen wildplassers:

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/11/05/wildplassers-tegen-het-paleis-op-de-dam-in-de-schijnwerpers/

Effectief die maatregelen hoor. Als ze het al niet voor elkaar krijgen om met camera's de mensen goed vast te leggen die het paleis op de Dam van een nieuwe geveltekst voorzien, wat hebben camera's dan voor nut?

Omdat je met camera's best veel kan, maar doe een hoodie op bij nacht en probeer zo maar iemand te herkennen...

Maar goed. Misschien dat omliggende camera's gezichten hebben gefilmd. Ook dan zal het nog wel even duren voordat en of identificatie zal lukken.

Omdat je met camera's best veel kan, maar doe een hoodie op bij nacht en probeer zo maar iemand te herkennen...

Maar goed. Misschien dat omliggende camera's gezichten hebben gefilmd. Ook dan zal het nog wel even duren voordat en of identificatie zal lukken.

Daarom noemde ik het ook goed vastleggen. Zou fijn zijn als er een discussie ontstaat over het nut van de camera's als blijkbaar de camera's bij het paleis al niet afdoende zijn en het gaat om onze koning hier dus dan mag je verwachten dat het de beste camera's zijn die er te krijgen zijn natuurlijk :rolleyes:

Toch wel een gedurfde actie. Dit heb je niet in twee tellen gedaan. Ik ben benieuwd of ze de dader(s) ooit nog pakken

Gast Heksenboot
Daarom noemde ik het ook goed vastleggen. Zou fijn zijn als er een discussie ontstaat over het nut van de camera's als blijkbaar de camera's bij het paleis al niet afdoende zijn en het gaat om onze koning hier dus dan mag je verwachten dat het de beste camera's zijn die er te krijgen zijn natuurlijk :rolleyes:

Toch wel een gedurfde actie. Dit heb je niet in twee tellen gedaan. Ik ben benieuwd of ze de dader(s) ooit nog pakken

Als je nou dat filmpje had gekeken, dan weet je dat het Maxima was. ;)

Vooralsnog ga ik op basis van handschriftanalyse uit van minstens twee spuitbussen. Een rode en een zwarte.

:p

:) Dus als je de tekst schreeuwt, wordt je vervolgd. Maar als je de tekst schildert, wordt er geen aangifte gedaan.

Duidelijk. Paar potjes verf halen dus.

................

Zolang er niemand live achter de schermen zit om op een rode knop te drukken, zijn camera's inderdaad niet echt een probleem.

Activist krijgt toch boete voor ‘fuck de koning’ - ‘foutje’

De activist Abulkasim Al-Jaberi heeft gisteren toch een strafbeschikking ontvangen van 500 euro voor het beledigen van de koning en koningin. Dat blijkt uit een brief aan Al-Jaberi van het Centraal Justitieel Incassobureau van het OM, zo meldt zijn advocaat Willem Jebbink.

Update 13.48 uur: Vanmiddag meldde een woordvoerder van het OM in Amsterdam dat de brief van gisteren niet verstuurd had mogen worden. “Het is een foutje”, aldus het OM dat nu gaat uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/12/activist-krijgt-toch-boete-voor-fuck-de-koning/

Dussssss....

• 4 weeks later...

Een gegeven paard niet in de bek kijken:

Het paard Bontfire, dat het IJsselsteinse woonzorgcentrum Ewoud 2 jaar geleden cadeau kreeg van koning Willem-Alexander, staat noodgedwongen op stal. Om de 14-jarige merrie buiten te kunnen laten lopen, moet voor 15.000 euro een bak worden aangelegd. Dat geld heeft Ewoud voorlopig niet.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4070048/2015/06/11/Leuk-zo-n-paard-van-de-koning-Maar-wel-duur.dhtml

Leuk, zo'n kat in de zak. En de burger draaft er weer voor op.

• 2 weeks later...
Dat is meerdere Euro's belastinggeld per Nler.

Ze zijn economies en politiek niet rendabel

Het koningshuis is gewoon een slecht product. Inteelt, zakkenvullers, buiten en boven de wet, gratis kost en inwoning en bescherming door de marechaussee....

Raar toch eigenlijk hè, dat een schatrijke familie nog onderhouden wordt door 17 miljoen blinde fans (het werkelijke percentage ligt stukken lager, maar dankzij de democratie zijn we allemaal Oranje fans....)

En als je dan hersenen hebt en Fuck de Koning roept, kom je nog in de problemen ook.

• Leuk 1
  • 1 month later...
En dat mislukte *** lied koste nog veel geld ook.

dat is genoeg om heel wat mee te kunnen op het gebied van preppen.

http://www.parool.nl/parool/nl/23/MUZIEK/article/detail/4111163/2015/07/31/Koningslied-kostte-geen-150-000-euro-maar-ruim-half-miljoen.dhtml

Totaal 550.000 euro. Omgerekend 1,21 miljoen gulden

En dan de kosten voor gehoorbeschadiging en bloedende oren niet meegerekend. :p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...