Ga naar inhoud
GENEGEERD

VS CYBER ATTACK ALERT 3/29/2013 uitgegeven door Amerikaanse site

Tom
 Share

Recommended Posts

Op de site van Stev Quayle vandaag een alert uitgegeven;

hier een beknopte weergave op de link meer uitgebreide info

De frequentie van de bancaire netwerkstoringen worden steeds heftiger en naderenen het punt dat ik ervan overtuigd ben dat we dicht bij de rand staan van een belangrijke gebeurtenis die alles in gang zal zetten. De take down van de economie is dicht bij en de grote cyberaanval is onderweg.

Deze nieuwe modellen (cyber aanvallen) zijn een duidelijk beeld van een kwaadaardige kracht spel dat zal worden gedaan om het systeem te crashen op het de knieën te brengen. Dingen hebben gekregen tot het punt van 'Critical Mass'!. Misschien is dat waarom enkele van de top economen op dit moment in paniek zijn als nooit tevoren. Haal geld van de bank, houden wat je nodig hebt om de rekeningen te betalen. Anders kun je krijgen een meer dan 40% haircut, namelijk een financiële onthoofding.

http://www.stevequayle.com/index.php?s=33&d=334

• Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
....virtuele wereld.....

Hoe kunnen we hier ons goed op voorbereiden?

Beter niet druk om maken....

Voorbereiden...

Ik heb geen grootaandeel in de financiële wereld. Ik laat geld rollen. Dan gebeurt er nog iets mee.

Na een internetcrash zijn er nog een hele hoop back-ups. Hopelijk zonder cookies.... Die heb ik liever in de koektrommel.

Link naar reactie

Ik lees vooral onzin in die alert.

Als de communicatie echt zo belangrijk is, waarom loopt die dan over door derden te beinvloeden infrastructuur?

Wie zegt me dat het niet allemaal geënsceneerd is? Men zette in Cyprus toch ook het netwerk niet uit?

Een takedown gebeurt ook zonder niet-monetair gerelateerde ingrepen vanzelf wel.

En tegen een haircut hebben we ons nu toch wel beschermd, niet? (ik was er mee bezig sinds 2008)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...