Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gebruik ruimte beter en creëer meer opslag mogelijkheden


Muktaronic

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper
Ik zat zo het internet door te struinen toen ik een interessante pagina tegen kwam.

Deze pagina gaat allemaal over het beter gebruiken van je omgeving om zo opslag te optimaliseren.

Of je dit nu in je eigen huis doet of op je BOL, voor iedereen nuttig om te weten :)

 

Hier de link: 12 Simple Storage Solutions

 

Handig. Dank voor de info.

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kast-in-een-kast. Heb ik ook pas gemaakt.

Ideaal.

Gewoon een aantal planken aan de binnenkant van een (gang)kastdeur.

De eerst 30 cm van een kast is toch meestal niet volgebouwd, dus een aantal planken aan de binnenkant van de deur is

uitstekend als opslag voor lichte (!) spullen, zoals sauszakjes, tissuedozen, wc-papier, enz.

Ik ben er reuze content mee.

 

Noach

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

een vergetenruimte in huis is de ruimte boven je meterkast (bij de meeste mensen) bij mij is ie hxbxd 54x78x35, voorplank verwijderd 2 pianoscharnieren en een magneet contact aangebracht tevens heb ik een schap aangebracht natuurlijk rekening gehouden met de bekabeling die naar boven loopt en hier een koofje omheen gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...