Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

spoonzor

Slimme vaccinatie tegen overbevolking

Recommended Posts

Bill Gates: "The world today has 6.8 billion people... that's headed up to about 9 billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent." zei hij in een TED talk in 2010. Hier is het stukje en hier is de volledige TED talk.

En al die mensen klappen joh! Wat een goed idee.

Bill Gates is een van de grootste sponsoren voor vaccin's in Afrika.

Blijkt dat 'ze' vervolgens het liefste alleen vrouwen tussen de 15 en de 45 willen inenten tegen polio. Achteraf blijkt dat er iets aan dit vaccin is toegevoegd zodat je niet meer zwanger kan worden. Ahaaaaaa, dus dat bedoelde hij met slimme vaccinaties en gezondheidszorg...

En wil je dat vaccin niet? Dan krijg je het wel onder bedreiging met een vuurwapen!

Lees o.a. hier en hier verder (Engelstalig)

Ik vind het BIZAR dat een figuur als Bill Gates zoiets openlijk kan zeggen via een gerespecteerd platform als TED Talks en dat iedereen zit te applaudisseren. Wat een goed idee!

Denk nog maar eens twee keer na de volgende keer dat ze met een vaccin aan komen zetten. Als ze een vaccin gaan verplichten dan zal er toch eens iets anders aan de hand kunnen zijn dan je denkt.

Vaccinatie is in Nederland niet verplicht.

Maar, tja, overbevolking IS een groot probleem. Wat dan te doen? Geboortebeperking zoals in China werkt wel maar is onmenselijk en heeft lastige bijeffecten (vrouwentekort). Oorlogen helpen, en pandemieen. Sterilisatie ook. Niets is een prima oplossing op persoonlijk niveau. Wat dan te doen? Gewoon maar aanzien? Dan komen die oorlogen vanzelf.

Natuurlijk is zaken pro-actief op een normale manier regelen niet gebeurd.

Geef de mensen werk zodat ze wat verdienen, geef ze een oudedagvoorziening. Hier wordt die afgebroken. Dar is die nog niet echt opgebouwd.

Met de oudedagvoorziening is de noodzaak voor veel kinderen weg.

Nee,ik heb het stukje niet gelezen en nee,ik heb ook niet gelezen hoe de mensen met een vuurwapen bedreigd worden als ze dat vaccin weigeren.

En dat omdat ik doodziek word van dit soort onzin verhalen.

Mocht er iets bestaan wat in de verste verten lijkt op wat hier gezegd wordt,stond de halve wereld op z'n kop,een andere verderfelijke organisatie als de de kerk van Rome voorop,alhoewel?

Die zit natuurlijk ook in dit NWO complot?

Maar, tja, overbevolking IS een groot probleem. Wat dan te doen? Geboortebeperking zoals in China werkt wel maar is onmenselijk en heeft lastige bijeffecten (vrouwentekort). Oorlogen helpen, en pandemieen. Sterilisatie ook. Niets is een prima oplossing op persoonlijk niveau. Wat dan te doen? Gewoon maar aanzien? Dan komen die oorlogen vanzelf.

Vaccinatie is in Nederland niet verplicht, maar ik weet uit ervaring dat je erg sterk in je schoenen moet staan om vaccinatie te weigeren.

Ís ovebevolking een groot probleem? of wordt dit ons aangepraat? http://preppers.nl/2012/02/overbevolking-en-voedselschaarste/ . Ik denk niet dat overbevolking het probleem is, maar het feit dat wij zeer inefficiënt met de beschikbare grond omgaan.

Gast Bunkerprepper
Tsja, misschien niet helemaal correct maar ik ben er mee eens dat er wat aan de overbevolking gedaan moet worden.

Ik weet niet of ik wil weten wat je hiermee bedoelt. :D

Bunkerprepper

@spoonzor: Ik denk dat Bill het compleet anders bedoeld dan wat jij ervan maakt.

De reden dat mensen in derdewereldlanden zoveel kinderen krijgen, is dat het hun pensioenregeling is en er dus veel kinderen niet volwassen worden. Met een betere gezondheidszorg en betere overlevingskansen voor die kinderen is niet meer noodzakelijk een hele rits aan kinderen te krijgen en maakt geboortebeperking een kans.

Gast Bunkerprepper
@spoonzor: Ik denk dat Bill het compleet anders bedoeld dan wat jij ervan maakt.

De reden dat mensen in derdewereldlanden zoveel kinderen krijgen, is dat het hun pensioenregeling is en er dus veel kinderen niet volwassen worden. Met een betere gezondheidszorg en betere overlevingskansen voor die kinderen is niet meer noodzakelijk een hele rits aan kinderen te krijgen en maakt geboortebeperking een kans.

Dat klinkt al een stuk beter dan vaccins die bedoeld zouden zijn om mensen onvruchtbaar te maken.

Bunkerprepper

@zwellever Apart dat je het niet wil lezen maar wel je oordeel klaar hebt dat het onzin is (ofwel dat ik hier onzin post). Je argument "anders zou de halve wereld op zijn kop staan" vind ik zwak. Het is weldegelijk verschillende malen aangetoond dat ze allerlei soorten troep in de vaccins hebben gestopt (idd in de meeste gevallen door religieuze instanties) die in de 3de wereld landen worden gedumpt waardoor er meer kans op complicaties is dan dat het goed doet. Ik zal maar even niet te veel moeite doen om goede bronnen te vinden, want jij gaat het toch niet lezen. Ik vergelijk dit met als die Nederlanders die zeggen "ach ik heb toch niets te verbergen" en daarmee hun laatste beetje privacy door de plee spoelen. Van de meeste Nederlanders verwacht ik tegenwoordig niet meer dat ze ergens voor op hun kop gaan staan, hoe erg het ook is, als je het er niet mee eens bent kunnen we hier een compleet nieuw topic over suffe Nederlanders gaan starten, best interessant...

@mr T @hippo Ik zei "ALS ze een vaccin GAAN verplichten in Nederland" Dus daarmee bedoelde ik inderdaad niet te zeggen dat het nu al verplicht is. In België al wel begreep ik? Daarmee bedoel ik overigens voor de duidelijkheid ook niet te zeggen dat ze in NL de zelfde troep als in die 3de wereld landen zullen gebruiken. Wij krijgen natuurlijk de meest prijzige zooi als de farma lobby zijn zin krijgt.

@Raycoupe Persoonlijk denk ik dat een slimme man als Gates (ok, hij heeft zijn succes grotendeels aan zijn moeder te danken, maar toch) dat dan toch anders zou verwoorden, maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik denk dat zulke machtige mensen met heel andere ogen naar de wereld en wereld problemen kijken dan jij of ik.

Ook ik denk dat er wel wat aan overbevolking dient te worden gedaan. Het probleem dat ik zie is dat de wereldbevolking maar blijft groeien en groeien. Dus zelfs al is er nu misschien nog geen probleem (behalve oneerlijke verdeling van resources), uiteindelijk houd het een keer op. Ik geloof dat we nu op een verdubbeling per 50 jaar zitten? Hier een leuk filmpje over statistiek en verdubbeling tijden (ja normaal een saai vak, maar deze man maakt het écht leuk vind ik). Hier de verkorte versie van 10 minuten.

@spoonzor: Het is al een heel oud idee (begin jaren 60), dat een goede volksgezondheid het probleem van overbevolking oplost. Dat Bill dat niet uitgebreid behandelt is dus niet verwonderlijk.

Landen met hoge welvaart en lage kindersterfte hebben allemaal te maken met zeer kleine bevolkingsaanwas of zelfs achteruit gang, met weinig kinderen per gezin.

@Raycoupe aha. En is het nu niet zo dat toch ook in al die welvarende landen de bevolking (in mindere mate, maar alsnog) blijft groeien? Indien ja: dan blijft je met het probleem zitten alleen heb je wat uitstel. Tenzij je aan de andere kant van de wereld mensen gaat uitroeien die toch niet veel inbrengen in de wereldeconomie.

@hippo Inderdaad een aantal jaren terug had Duitsland het eindelijk (met moeite) voor elkaar dat hun bevolkingsgroei in de min ging. Daar moest toen inderdaad snel op ingegrepen worden omdat het systeem zo werkt dat de werkenden voor de ouderen betalen. Het is ook nooit goed!

@Raycoupe aha. En is het nu niet zo dat toch ook in al die welvarende landen de bevolking (in mindere mate, maar alsnog) blijft groeien? Indien ja: dan blijft je met het probleem zitten alleen heb je wat uitstel. Tenzij je aan de andere kant van de wereld mensen gaat uitroeien die toch niet veel inbrengen in de wereldeconomie.

@hippo Inderdaad een aantal jaren terug had Duitsland het eindelijk (met moeite) voor elkaar dat hun bevolkingsgroei in de min ging. Daar moest toen inderdaad snel op ingegrepen worden omdat het systeem zo werkt dat de werkenden voor de ouderen betalen. Het is ook nooit goed!

Volgens mij is de groei in onze landen te danken aan gelukzoekers maar dat terzijde.

(Althans hun nageslacht, die krijgen meer kinderen dan de autochtoon)

Greener

@zwellever Tsja, je opmerking "Mocht er iets bestaan wat in de verste verten lijkt op wat hier gezegd wordt,stond de halve wereld op z'n kop" kan ik maar niet loslaten. Ik zie daar zo een gigantisch probleem! Zelfs al zou het vaccinatie verhaal complete onzin zijn (ookal is er gewoon bewijs geleverd dat bepaalde vaccinaties die in Afrika werden uitgedeeld de vrouwen onvruchtbaar maakte), er zijn zo veel voorbeelden waar niemand zich druk om lijkt te maken. Bijvoorbeeld dat biologische boeren 2 x zoveel werkend zaad aanmaken dan boeren die met genetisch gemanipuleerde gewassen + bijbehorende gif werken. Ja, ik heb het over het zaad van de boer, niet over het zaad van zijn gewassen. Of lees dit artikel van wijlen Pamela Hemelrijk eens. Zij heeft meer dan 10 jaar gevochten om die informatie bekend te maken. Zij heeft verschillende harde bewijzen aangedragen. Maar geen mens die op zijn kop staat, het wordt keihard de kop ingedrukt zoiets. Ze is hierdoor gigantisch in de problemen gekomen maar gaf nooit op, tot ze onder mysterieuze omstandigheden een plotselinge hartstilstand kreeg. En dan reageren mensen als jij met "ach, als dat echt waar was dan zou half Nederland op zijn kop staan"?! Dat gaat mij echt aan het hart.

Voor de duidelijkheid, het gaat me er hier dus niet eens om of je het eens bent met de Bill Gates vaccinatie issue of niet, het gaat me puur om het argument wat je aandroeg, dat is wat mij zo dwars zit. En als dat nou een argument was wat alleen van jou uit komt, dan zou ik me niet zo druk maken. Maar ik heb dus het gevoel dat met name Nederlanders met zijn alle in slaap zijn gevallen. Oh wat zijn we toch tolerant, alles vinden we best, als het maar niets met Islam te maken heeft, al weten we allemaal niets van de Islam hoor, maar dat klinkt gewoon heel eng. Maar onze eigen overheid zal toch het beste met ons voor hebben? Anders zou half Nederland toch op zn kop staan?

ookal is er gewoon bewijs geleverd dat bepaalde vaccinaties die in Afrika werden uitgedeeld de vrouwen onvruchtbaar maakte

Waar is dat bewijs dan? Lijkt mij namelijk bijzonder moeilijk te bewijzen zoiets.

@zwellever Tsja, je opmerking "Mocht er iets bestaan wat in de verste verten lijkt op wat hier gezegd wordt,stond de halve wereld op z'n kop" kan ik maar niet loslaten. Ik zie daar zo een gigantisch probleem! Zelfs al zou het vaccinatie verhaal complete onzin zijn (ookal is er gewoon bewijs geleverd dat bepaalde vaccinaties die in Afrika werden uitgedeeld de vrouwen onvruchtbaar maakte), er zijn zo veel voorbeelden waar niemand zich druk om lijkt te maken. Bijvoorbeeld dat biologische boeren 2 x zoveel werkend zaad aanmaken dan boeren die met genetisch gemanipuleerde gewassen + bijbehorende gif werken. Ja, ik heb het over het zaad van de boer, niet over het zaad van zijn gewassen. Of lees dit artikel van wijlen Pamela Hemelrijk eens. Zij heeft meer dan 10 jaar gevochten om die informatie bekend te maken. Zij heeft verschillende harde bewijzen aangedragen. Maar geen mens die op zijn kop staat, het wordt keihard de kop ingedrukt zoiets. Ze is hierdoor gigantisch in de problemen gekomen maar gaf nooit op, tot ze onder mysterieuze omstandigheden een plotselinge hartstilstand kreeg. En dan reageren mensen als jij met "ach, als dat echt waar was dan zou half Nederland op zijn kop staan"?! Dat gaat mij echt aan het hart.

Voor de duidelijkheid, het gaat me er hier dus niet eens om of je het eens bent met de Bill Gates vaccinatie issue of niet, het gaat me puur om het argument wat je aandroeg, dat is wat mij zo dwars zit. En als dat nou een argument was wat alleen van jou uit komt, dan zou ik me niet zo druk maken. Maar ik heb dus het gevoel dat met name Nederlanders met zijn alle in slaap zijn gevallen. Oh wat zijn we toch tolerant, alles vinden we best, als het maar niets met Islam te maken heeft, al weten we allemaal niets van de Islam hoor, maar dat klinkt gewoon heel eng. Maar onze eigen overheid zal toch het beste met ons voor hebben? Anders zou half Nederland toch op zn kop staan?

Het gaat mij niet zo zeer om wat dit artikeltje beweert,ik vind dat er momenteel zoveel tegelijk in de wereld aan de hand is dat het zonde van de tijd is makkelijk weerlegbare artikeltjes in allerlei obscure blogjes,compleet met linkjes naar andere "betrouwbare" blogjes de aandacht van echte zaken teveel af leid.

Het lijkt wel alsof het verboden is om zelf na te denken;iedere idioot heeft beschikking over internet en de grootst mogelijke onzin word er maar geplemd en voor "de waarheid" verkocht.

En ik geloof wel degelijk dat er veel meer aan de hand is als we via de officiele media te horen krijgen,alleen als dan weer blijkt dat een of andere "onthulling" weer eens gebaseerd is op gebakken lucht en/of een dikke zuigduim,kan ik me vervloeken dat ik er weer eens in getrapt ben;zonde van de tijd zoals gezegd.

Ik probeer dan ook iig nieuws zeer sceptisch te bekijken en zo mogelijk,voor me zelf, te weerleggen en zeker ook alle debunk info er over te lezen,na verloop van tijd krijg je dan van zelf een neus voor onzin verhalen.Zonder alles voor zoete koek te slikken wat "the web's" je voorschotelen, aan te nemen word je wereld beeld trouwens een stuk realistischer,toegegeven; ik heb ook niet alle antwoorden, of wijsheid in pacht maar dat maakt me nog niet minder betrokken als de gene die alles blindelings gelooft wat hij leest.

@hippo door door een onafhankelijk laboratorium het vaccin te laten onderzoeken. Dan vervolgens het lijstje ingrediënten volgens de fabrikant vergelijken met het lijstje werkelijke ingrediënten.

KADUNA, Nigeria, March 11, 2004 (LifeSiteNews.com) - A UNICEF campaign to vaccinate Nigeria's youth against polio may have been a front for sterilizing the nation. Dr. Haruna Kaita, a pharmaceutical scientist and Dean of the Faculty of Pharmaceutical Sciences of Ahmadu Bello University in Zaria, took samples of the vaccine to labs in India for analysis.

Using WHO-recommended technologies like Gas Chromatography (GC) and Radio-Immuno assay, Dr. Kaita, upon analysis, found evidence of serious contamination. "Some of the things we discovered in the vaccines are harmful, toxic; some have direct effects on the human reproductive system," he said in an interview with Kaduna's Weekly Trust. "I and some other professional colleagues who are Indians who were in the Lab could not believe the discovery," he said.

In 1995, the Catholic Women's League of the Philippines won a court order halting a UNICEF anti-tetanus program because the vaccine had been laced with B-hCG, which when given in a vaccine permanently causes women to be unable to sustain a pregnancy. The Supreme Court of the Philippines found the surreptitious sterilization program had already vaccinated three million women, aged 12 to 45. B-hCG-laced vaccine was also found in at least four other developing countries.

Er in kan me meer gevallen herinneren, maar ik wacht eerst even je reactie af. :)

met alle respect maar dat is compleete nwo bull...! net als voedselgebrek, er is genoeg ruime en eten voor alle mensen, er is alleen niet genoeg "winst" voor alle hebberige gekken.

ze kunnen met een week heel Afrika in een paradijsje veranderen met HAARP als ze willen, maar dat willen ze niet dus.

(lekker 2e koufrond nu hierzo, ook door handmatig door haarp gecrieerd btw)

oja dat was hem! er is genoeg voor ieders nood, maar niet voor ieders hebzucht!

@zwellever Apart dat je het niet wil lezen maar wel je oordeel klaar hebt dat het onzin is (ofwel dat ik hier onzin post). Je argument "anders zou de halve wereld op zijn kop staan" vind ik zwak. Het is weldegelijk verschillende malen aangetoond dat ze allerlei soorten troep in de vaccins hebben gestopt (idd in de meeste gevallen door religieuze instanties) die in de 3de wereld landen worden gedumpt waardoor er meer kans op complicaties is dan dat het goed doet. Ik zal maar even niet te veel moeite doen om goede bronnen te vinden, want jij gaat het toch niet lezen. Ik vergelijk dit met als die Nederlanders die zeggen "ach ik heb toch niets te verbergen" en daarmee hun laatste beetje privacy door de plee spoelen. Van de meeste Nederlanders verwacht ik tegenwoordig niet meer dat ze ergens voor op hun kop gaan staan, hoe erg het ook is, als je het er niet mee eens bent kunnen we hier een compleet nieuw topic over suffe Nederlanders gaan starten, best interessant...

@mr T @hippo Ik zei "ALS ze een vaccin GAAN verplichten in Nederland" Dus daarmee bedoelde ik inderdaad niet te zeggen dat het nu al verplicht is. In België al wel begreep ik? Daarmee bedoel ik overigens voor de duidelijkheid ook niet te zeggen dat ze in NL de zelfde troep als in die 3de wereld landen zullen gebruiken. Wij krijgen natuurlijk de meest prijzige zooi als de farma lobby zijn zin krijgt.

@Raycoupe Persoonlijk denk ik dat een slimme man als Gates (ok, hij heeft zijn succes grotendeels aan zijn moeder te danken, maar toch) dat dan toch anders zou verwoorden, maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik denk dat zulke machtige mensen met heel andere ogen naar de wereld en wereld problemen kijken dan jij of ik.

Ook ik denk dat er wel wat aan overbevolking dient te worden gedaan. Het probleem dat ik zie is dat de wereldbevolking maar blijft groeien en groeien. Dus zelfs al is er nu misschien nog geen probleem (behalve oneerlijke verdeling van resources), uiteindelijk houd het een keer op. Ik geloof dat we nu op een verdubbeling per 50 jaar zitten? Hier een leuk filmpje over statistiek en verdubbeling tijden (ja normaal een saai vak, maar deze man maakt het écht leuk vind ik). Hier de verkorte versie van 10 minuten.

Weet niet of ik nou moet lachen of huilen, wat triest is dit, de paus-jesuiten-vaticaan die condooms verbied maar bill die van de paus-jesuiten-vaticaan flink moet doneren anders word i zelf geilimineerd, op deze wijze dan toch aan geboorte beperking doet lol... weard!

ps. zat er niet genoeg gif in zijn antie aids spuitjes?

Het gaat mij niet zo zeer om wat dit artikeltje beweert,ik vind dat er momenteel zoveel tegelijk in de wereld aan de hand is dat het zonde van de tijd is makkelijk weerlegbare artikeltjes in allerlei obscure blogjes,compleet met linkjes naar andere "betrouwbare" blogjes de aandacht van echte zaken teveel af leid.

Het lijkt wel alsof het verboden is om zelf na te denken;iedere idioot heeft beschikking over internet en de grootst mogelijke onzin word er maar geplemd en voor "de waarheid" verkocht.

En ik geloof wel degelijk dat er veel meer aan de hand is als we via de officiele media te horen krijgen,alleen als dan weer blijkt dat een of andere "onthulling" weer eens gebaseerd is op gebakken lucht en/of een dikke zuigduim,kan ik me vervloeken dat ik er weer eens in getrapt ben;zonde van de tijd zoals gezegd.

Ik probeer dan ook iig nieuws zeer sceptisch te bekijken en zo mogelijk,voor me zelf, te weerleggen en zeker ook alle debunk info er over te lezen,na verloop van tijd krijg je dan van zelf een neus voor onzin verhalen.Zonder alles voor zoete koek te slikken wat "the web's" je voorschotelen, aan te nemen word je wereld beeld trouwens een stuk realistischer,toegegeven; ik heb ook niet alle antwoorden, of wijsheid in pacht maar dat maakt me nog niet minder betrokken als de gene die alles blindelings gelooft wat hij leest.

Het ging mij dus ook al niet meer om wat er in dat artikeltje werd beweerd. Het ging mij om jou opmerking "als dat waar zou zijn zou de halve wereld op zn kop staan". Maar als je daarmee bedoelde, zoals je hier nu aangeeft dat je niet blindelings geloofd wat iemand op zijn blogje typt, dan ben ik het volledig met je eens. Maar geloof me, als jij zoiets ontdekt, en je probeert dat aan de grote klok te hangen, dan zullen ze tegen jou precies hetzelfde zeggen. En dan win je een rechtzaak (of 10) en nog steeds zeggen ze tegen je: och, als dat waar zou zijn zou heel de wereld toch op zn kop staan!". Lees iig. dat artikel van Pamela Hemelrijk eens (aanrader), dat was echt een pittige tante die niet zomaar uit het niets aan het blaaten was, dat zie je ook duidelijk terug in haar artikelen. En als het het dan nóg niet geloofd, dan kan je alles gemakkelijk zelf natrekken met de informatie die zij verschafte. En als je dat allemaal weet dan vraag je je af: waarom staat heel de wereld eigenlijk niet op zijn kop?

@hippo door door een onafhankelijk laboratorium het vaccin te laten onderzoeken. Dan vervolgens het lijstje ingrediënten volgens de fabrikant vergelijken met het lijstje werkelijke ingrediënten.

Ah maar dat is niet helemaal je claim. "ookal is er gewoon bewijs geleverd dat bepaalde vaccinaties die in Afrika werden uitgedeeld de vrouwen onvruchtbaar maakte" betekent dat de vrouwen aantoonbaar onvruchtbaar zijn geworden na vaccinatie. Wat er hier staat is dat bepaalde vaccins stoffen bevatten die onvruchtbaar (kunnen) maken. Een klein verschil, maar belangrijk, vind je niet?

Overigens bedoel ik bij een vraag om bewijs niet een stukje knip en plakwerk naar jouw smaak, maar links. Nevermind die heb ik inmiddels zelf wel gevonden natuurlijk maar zie je het probleem?

Inhoudelijk betreft, het artikel staat bol van vaagheden. "I was surprised when one of the federal government doctors was telling me something contrary to what I have learned, studied, taught and is the common knowledge of all pharmaceutical scientists—that estrogen cannot induce an anti-fertility response in humans," Oestrogeen? Is dat puur waar het om gaat of was er nog meer, wordt niet duidelijk uit de tekst.

Maar stel dat dat alles is. Ja is smerig spul. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/11854-hormonen-oestrogenen-in-ons-drinkwater.html

Maar dat wil nog niet zeggen dat het er bewust opzettelijk ingestopt is (wat in principe natuurlijk nog enger is dan dat het wel expres was) - het is een oral vaccine, ben ik niet bekend mee maar kan wel eens gebaseerd zijn op water, zie link hierboven...

Maar eh verder kan ik niet zo heel veel met dit verhaal, het is me te vaag. Van contaminated in 1 ruk door naar fake vaccine is me te kort door de bocht, dan wil ik meer achtergrondinfo, en die wordt niet gegeven.

@hippo daarom wachte ik eerst even je reactie af voor ik me suf ga zoeken naar 'bewijs'. Uiteindelijk, of ik het nu hier plak of dat je het elders leest, je kan altijd als argument noemen: ach, dat het op internet staat betekent nog niet dat het waarheid is. En met dat argument ben ik het 100% eens. Vandaar dat ik geen zin had om hier een hele lijst met bronnen te gaan plaatsen (om dat vervolgens in 1 regel al die bronnen afgekraakt te zien).

Ik denk dat daarom voor jou het meest interessant zou zijn die rechtzaak the Catholic Women's League of the Philippines vs UNICEF (die je overigens even vergeet te noemen in je reactie waarin je het geheel verder alleen wilt ontkrachten?). Lijkt me dat je daar redelijk officiële documentatie over kan vinden. Ik kan me herinneren dat er meer rechtzaken zijn geweest, op latere datums. Als je interesse gewekt is door dit topic en je doet zelf wat research vinden we het leuk als je hier je bevindingen post. :)

je reactie waarin je het geheel verder alleen wilt ontkrachten?

Als dat jouw samenvatting is van mijn reactie dan ben ik nu uitgepraat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...