Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goedkope SHTF kleding


medan

Aanbevolen berichten

voor de mensen die stevige/duurzame/goedkope kleding willen verzamelen. en geen probleem hebben met camo.

hou dumpshops in de gaten.. het wel bekende uniform van het nederlandse leger gaat er uit, aangezien nederland overgaat op een soort van flecktarn/marpat ontwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

hier in nederland zal het weinig uitmaken denk ik.. zoals in amerika waar veel mensen vuurwapens hebben en preppers gezien worden als gewapende gekken die militie's vormen is het een ander verhaal, maar hier in nederland zul je denk ik weinig last ondervinden, en het zal een verschil maken voor de mensen die in een vrij groene omgeving wonen.

 

en een voordeel met oud leger spul is dat het werkt.. ik gebruik al 2 jaar een oude legerbroek voor mijn werk en ik heb dat lelijke ding nog niet hoeven te repareren of wat dan ook..

maarja ik draag eigenlijk alleen maar bdu's enz heb als bob ook een rugzak die als tactisch gezien kan worden en mensen staan mij niet raar aan te kijken als ik er mee over straat ga, in een shtf scenario hebben mensen wel andere dingen aan hun hoofd dan de laatste mode,

Link naar reactie
Delen op andere sites

een groep wolven pakt iedereen niet alleen de mensen die opvallen dus dat maakt weinig uit, ( ten minste dat zou ik doen als ik een wolf was.. zet een roadblock op en pak iedereen die door dat gebied komt)

zoals ik al zij voor mensen die in een groen gebied wonen kan het een verschil maken tussen overleven en een prooi worden.

 

en de wolven zullen eerder iets onder nemen dan de rest van alle ontwetende zielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...