Ga naar inhoud
GENEGEERD

Daar ga je in je Northface Polar jekkie van 500 euro..


TyrionLannister

Aanbevolen berichten

Een Rus viel uit een trein in Siberie gehuld in een t-shirt, sweatpants en slippers bij een temperatuur van -40 graden Celsius (JA U LEEST HET GOED *MIN* *VEERTIG* *GRADEN* *CELSIUS*!!!) en wist dat te overleven door keihard naar het volgende station te rennen over een afstand van 7 kilometer.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2266483/Valery-Malkov-survives-falling-Siberian-train-running-FOUR-MILES-40C-temperatures-wearing-just-T-shirt-shorts-slippers.html

 

In de jaren '80 was er een ouwe Rus die het hele jaar door rondliep in shorts met ontbloot bovenlijf en op blote voeten. Zelfs in de meest strenge winters!

 

Hij had dan wel een uberstoere baard. :rolleyes:

 

Zie deze docu over Malkov waarin ook die baardmans voorkomt:

 

 

En dan zitten we hier te miepen over de temperaturen van de afgelopen weken. ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner
Een Rus viel uit een trein in Siberie gehuld in een t-shirt, sweatpants en slippers bij een temperatuur van -40 graden Celsius (JA U LEEST HET GOED *MIN* *VEERTIG* *GRADEN* *CELSIUS*!!!) en wist dat te overleven door keihard naar het volgende station te rennen over een afstand van 7 kilometer.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2266483/Valery-Malkov-survives-falling-Siberian-train-running-FOUR-MILES-40C-temperatures-wearing-just-T-shirt-shorts-slippers.html

 

Als je uit een trein valt als je een sigaretje wilt gaan roken dan denk ik dat het geen wonder is dat je de kou overleeft. Alcohol bevriest slecht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat 7km rennen bij min 40 veel mensen overleven als ze de wil en de conditie hebben om dat klein uurtje te rennen.

Ik ken nog geen enkel verhaal dat iemand zonder fatsoenlijke uitrusting in slaap is gevallen bij min 40 EN weer wakker is geworden....

(blijft een stoer verhaal, min 40 is echt terin. Koud)

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ren zelf ook in de winter bij vorst en sneeuw, zo'n 10-15km. Eerste echte goede vorst "run" is weer even wennen hierna gaat het gewoon elke beter. Enige is dat de laatste jaren m'n handen wat meer last krijgen van de koude. Het enige dat eigenlijk nooit went, is de kou van ijswater, als je er in valt..... Dan is het echt focus,focus,focus......zwem,zwem,zwem...... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...