Ga naar inhoud
GENEGEERD

NIGEL FARAGE: Get YOUR MONEY OUT While You Can!!!

Tom
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Powerbox

En voor die gene die denkt dat dit alleen in zuid europa kan gebeuren..... slaap lekker.

Ik ben al bij de bank geweest en heb vandaag een super prep dag gehad.

Met toestemming van moeders de vrouw naar de Aldi,Lidle,Jumbo en als toetje naar de Baco in ijmuiden!

Gelijk maar even de tanks vol gezwiept auwwww 200 liter benzine en 200 liter gas + 150 liter diesel.

Dus we kunnen er tegen aan liever geld uit geven dan dat ik op het woord van een volksvertegenwoordiger moet vertrouwen.

Link naar reactie

Gast Powerbox
@Powerbox: En je zwengelt de economie lekker aan! Als iedereen dat nou deed.....

Inderdaad ik denk dat meer mensen zo denken dus in het nieuws over 3 maanden zal wel staan dat de consument weer vertrouwen heeft.

De maand erna zakt hij weer in.

Link naar reactie

Daar denk ik iedere keer aan als ik weer lees dat de supers een grotere omzet hebben,....... zullen wij preppers wel zijn denk ik dan :cool:

Maar ben het redelijk met de strekking eens, beter een zinnige aankoop dan het geld op de bank laten staan, sparen doe je toch niet het wordt alleen minder waard.... ( en potentieel wordt je beroofd door overheid/banken of is het plots voor onbepaalde tijd weg....)

Zorg dat je een buffer hebt, dus wat voor de vaste lasten op de bank en het dubbele of zo cash.

En verder zinnige aankopen doen, wat dat is kan ik niet zeggen dat zou je zelf moeten kunnen invullen.

PM blijft een onbekende vorm voor 99% van de mensen en:

of dat blijft zo en je hebt een verzekerings premie betaald voor een risico

of er komt een dag dat PM op het journaal komt en daar een paar weken op blijft komen en dan ben je blij dat je nog tegen uitverkoopprijzen hebt kunnen kopen...

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Gast Powerbox
Zo te zien blijven de banken op Cyprus nog dicht. Je zou maar snel geld nodig hebben. Wat een ramp daar.

'Banken op Cyprus blijven dicht'

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/21404421/___Banken_op_Cyprus_blijven_dicht___.html

Zodra die banken open gaan worden zij leeg geplunderd waardoor waarschijnlijk in andere landen het zelfde gaat gebeuren.

Daar zijn ze ook bang voor want dan is het einde EU en Europa.

Kan mij niet snel genoeg gaan eerlijk gezegt.

Link naar reactie

Het plan gaat ondertussen al niet meer door, reddingsplan van de EU is afgekeurd, ze gaan nu in zee proberen gaan met de Russen.

Zogezegd omdat de regering het niet kunnen vond om de mensen hun spaargeld af te nemen, pure 'comedy' natuurlijk, de gewone mensen kunnen hun geen reet schelen, er zijn toevallig heel wat rijke Russische Oligarchen die daar met hun fraudegeld zaten en het zijn die mannen die ze willen ontzien, that's my 2 cents...

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...