Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hydropacks, een goedkope tijdelijke oplossing voor water


BSTS

Aanbevolen berichten

Hydropacks kunnen wellicht een tijdelijke goede en goedkope oplossing bieden voor water in geval van nood.

 

In het kort de packs hebben hele kleine openingen waar ze water door naar binnen zuigen en al wat ongewenst is buiten blijft.

 

 

http://www.core77.com/blog/case_study/case_study_hydropack_hydration_for_a_world_in_need_by_farrell_calabrese_24531.asp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Raar dat hier nog niemand op heeft gereageerd. Vind dit een extreem interessante ontwikkeling en om heel eerlijk te zijn: misschien toch maar toevoegen aan mijn BOB.

Er zit echter een nadeel aan: wat als je niet in de buurt bent van een waterbron? Dan moet je toch terug vallen op je vers water (opgeslagen/eigen waterbron).

 

Daarom zie ik hier ook alleen het nut van binnen een BOB (en daarbij ook nog steeds minstens 3L water!) zodat je de Hydropacks kunt gebruiken wanneer het kan i.p.v. je water.

Andere situaties zijn inderdaad als je op pad gaat, misschien een run moet doen voor voorraad of als je vanwege omstandigheden tóch moet verplaatsen.

 

Interessant en dank voor de link, deze sla ik even op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...