Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat zijn jouw rotzooi items


Aanbevolen berichten

ok, iedereen heeft al veel materiaal gekocht...

maar wat zijn nu de items waarvan je nu zegt... jongens wat een rotzooi of bedrog is me dat...

eigen ervaringen aub :)

 

bij mij...

die rambo messen wat je als joch kocht voor iets van niets...

en onlangs een nesmuk stijl mes dat ik heb laten maken...ruzie met de maker omdat de afmetingen niet kloppen ( 10 cm korter )...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

een pio schopje van een onbekend merk... meteen krom na 1 keer scheppen. een buck vouw mesje.. viel 1 keer en klapperde alle kanten op. tja een 5.11 tactical trousers.. iedereen roept erover.. maar ik voel mij opgesloten in die broek met rennen, op mijn knieen en weer opstaan rennen enz. tja en nog veel meer dingen.. ojaa een kukri van kuhkuri house... maanden hoopvol op gewacht... we telden de dagen af dat dat ding er was.. een real mc coy panawal.. echt een work horse zoals hij geadverteerd stond... nou ik ramde m 1 keer op mijn buitentafel.. meteen een stuk uit gechipt.. onding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op een online-gereedschapshop van die mooie stapelbakken gezien om spullen op te bergen.

Hartstikke goedkoop, dus in mijn gretigheid 10 van die dingen besteld zonder verder goed te lezen.

In gedachte had ik al een heel mooi ordelijk schuurtje.

Toen ze een kleine doos kwamen brengen begreep ik er niks van. Wat moest daar nou in zitten?

Ja hoor: mini bakjes om je schroeven en spijkers in te doen!

En ze sloten ook nog eens niet goed aan :(

Ik had niet op de maten gelet....

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 keer zo een draad zaag gekocht. Zaagt prima maar na het zagen breken ze altijd. Of ik doe iets gruwelijks verkeerd.

 

Draadzagen zijn rnk..... Koop een "unbelievable saw" is min of meer een hand kettingzaag. Werkt erg goed en kans op breken ik minimaal bij normaal gebruik. Ik heb er al jaren eentje. Is ook nog bij te slijpen als ie bot wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel prulletjes maar ben echt niet te spreken over deze set.

b_1990.jpg.30dc3dc40d2bd61bb582bcfbdb6d7337.jpg

 

- Carabinertool -schaar knipt niet en het mes valt er steeds uit, scales kapot na 1 keer te laten vallen, veer van carabiner werkt niet meer

- Het Vouwmes met 3 lemmeten is rommel, de lock-veiligheid van 2 lemmeten heeft al meerdere keren gefaald en de inkepingen van het handvat kan je niet benutten (de achterkanten van de 2 andere lemmeten komen voorbij de inkepingen).

- De zaklamp heeft maar 1 stand en na 1 keer laten vallen werken al 3 lampjes niet meer.

- Het foedraal: het stikwerk kwam na een week al los, geen binnenhuls voor het vaste mes dus je snijdt je foedraal elke keer meer open. Het extra zakje voor het vouwmes is eigenlijk te klein --> de haak van het vouwmes blijft telkens in de stiksels hangen

- Het enige doenbare is het vaste mes, scherp en sterk maar het handvat is van glad plastiek dus geen grip bij vochtige handen--> handschoenen dragen is een must.

 

 

Ik heb deze set een 4 jaar geleden gekocht gekocht voor 26 euro. Het geld niet waard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens een honden rugzak gekocht, ding viel helemaal uit elkaar met de eerste ronde. Geluk dat men hond zonder leiband ook naast me blijft. (ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een goede honde rugzak)

 

Is dat een zak voor aan de hond of een rugzak om je hond in te steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Heb eens een honden rugzak gekocht, ding viel helemaal uit elkaar met de eerste ronde. Geluk dat men hond zonder leiband ook naast me blijft. (ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een goede honde rugzak)

 

aanrader @Mecanical Dog: ruffwear

 

Het kost wat maar het is ook echt waanzinnig spul, onze hond draagt ook zn eigen spullen met hem mee in zijn rugzak. Waaronder 2 liter water, opvouwbare drinkbak, kleedje, fleece-winterkleding, schoentjes, muilkorf en tekenset. Past allemaal in zijn rugzakjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

@carismo Het enige doenbare is het vaste mes, scherp en sterk maar het handvat is van glad plastiek dus geen grip bij vochtige handen--> handschoenen dragen is een must."gewoon een stuk binnenband over het handsvat trekken grip genoeg"

 

kjeep un pjepping

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Elk Ridge 101: 51vYRP3IYoL._SX385_.jpg.af114b87d778a88a1bf23eb1f3ff69e3.jpg

 

Kost geen niet veel, maar was NIET correct beschreven op Ebay, men specifieeerde een lemmet dikte van 6mm,

terwijl het maar 3mm is. Wat maakt dat het mes een stuk minder sterk is dan verwacht.

 

Bij de volgende meeting breng ik hem eens mee, voor 25€ verandert ie van eigenaar.

Leuk mes, full tang, zijn geld waard, maar niet wat ik zocht noch dacht te kopen.

Edit: Zoals zo vaak gold ook deze keer weer, als je denk ik ben goedkoop gediend,

krijg je gewoon minder dan je dacht te krijgen ;) ....

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Wat ik ooit als een verkeerd beschreven advertentie in huis haalde was mijn man. Hahaha Koste mij maanden om alles te configureren naar mijn zin. :D En ik maar zoeken naar die bijsluiter.

 

Hahaha

 

Groetjes Chin

 

Damn, vrouwen zijn erg.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen we iets als man juist dan is het omdat zij het juist hebben uitgelegd, voorgetoond of correct geïnstrueerd hebben.

Doen we iets verkeerd dan is het omdat we niet goed geluisterd hebben, ons eigen gedacht gevolgd hebben of om een nog andere reden die enkel een vrouw kan bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wodan haha goe gevonden. Ik herken mezelf er een beetje in. Maar om toch maar even on topic te blijven en ja sorry hoor het was manlief die het wondermiddel mee naar huis bracht.

Namelijk een ongelooflijke uitvinding " De handnaaimachine" Trots liet hij het plastieke geval ter grote van een nietmachine om meubels te stofferen zien. Kijk dit past perfect in je BOB was zijn redenering. Na een half uur prutsen en een paar keer vloeken belanden het stiekem in een lade om na een paar weken te verhuizen naar de vuilnisbak.

@Flow Sommige vrouwen hebben alle geduld van de wereld, 6 maanden ? Juist geteld 1 week en een volledige her decoratie van het huis :) En weet je, hij vond het nog leuk ook.

 

Groetjes Chin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wodan haha goe gevonden. Ik herken mezelf er een beetje in. Maar om toch maar even on topic te blijven en ja sorry hoor het was manlief die het wondermiddel mee naar huis bracht.

Namelijk een ongelooflijke uitvinding " De handnaaimachine" Trots liet hij het plastieke geval ter grote van een nietmachine om meubels te stofferen zien. Kijk dit past perfect in je BOB was zijn redenering. Na een half uur prutsen en een paar keer vloeken belanden het stiekem in een lade om na een paar weken te verhuizen naar de vuilnisbak.

@Flow Sommige vrouwen hebben alle geduld van de wereld, 6 maanden ? Juist geteld 1 week en een volledige her decoratie van het huis :) En weet je, hij vond het nog leuk ook.

 

Groetjes Chin

 

Handnaaimachine, pak dan meteen naald en draad.. neem ook wat visdraad en alcohol in je EHBO set me en je kan hechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Laatst een sleepkabel voor de auto gekocht bij de Action. Dan denk je toch dat je er op zijn minst een auto mee kan slepen...niet dus, bij de eerste keer knapte hij! Niet kopen dus. En nee, we werden niet met een ruk weggesleept maar vertrokken zeer rustig. Een dikke spanband werkt dus beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...