Ga naar inhoud
GENEGEERD

MudMasters!


Aanbevolen berichten

En zijn er nog members die vandaag of morgen naar de Mud Masters zijn geweest/gaan? Mooi parcours om je fitheid eens te testen. Lekker veel afwisseling in hindernissen en heeeeel veel modder....:D en die modder is zooooo heerlijk zwaaaaar lopen.....:D

 

Voor de liefhebber kan je kiezen tussen 6 of 12km. Je kan zelf je tempo bepalen, dus als een zoutzak achteraan tuffen, of lekker voorop gangmaken met af en toe een flinke blubber glijpartij....:D zijn er nog members hier, die dit gaan doen, of vandaag ook lekker buiten hebben gespeeld in de blubber?

 

En ja, lichamelijke conditie is heel belangerijk, nu en als de SHTF uitbreekt.....dit is zo'n leuke test om te zien of je iets (al is het maar een beetje) waard bent.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...
Nu ben ik toch wel een beetje jaloers, obstacleruns zijn leuk en de MM een van de leukste van Nederland @prepass

 

Het fijnste van dit soort parcoursen is dat je er met je kop bij blijft, in tegenstelling tot halve marathon+ afstanden.

 

Je blijft als "prepper" toch altijd met je hoofd erbij? :D er zijn lopers bij tijdens obstacle runs die het nog voor elkaar krijgen verkeerd te lopen en/of te vallen over losliggende boomwortels.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepass Oh maar als die wortels vastliggen en ik geen obstacle race loop breek ik bijna mijn nek over die dingen hoor :D ik vind het allang knap

als men daar aan meedoet , voor mij zit het er niet in ,maar ik vind het zonder meer veel leuker als die andere hardloopwedstrijden ( ook al neem ik daar ook

mijn petje voor af )

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft als "prepper" toch altijd met je hoofd erbij? :D er zijn lopers bij tijdens obstacle runs die het nog voor elkaar krijgen verkeerd te lopen en/of te vallen over losliggende boomwortels.......

 

Haha dat klinkt als iets dat ik ook zou kunnen doen hoor, zelfs met mijn hoofd erbij. Maar na een uur/anderhalf uur rennen ben ik echt wel klaar met te luisteren naar mijn eigen gedachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat klinkt als iets dat ik ook zou kunnen doen hoor, zelfs met mijn hoofd erbij. Maar na een uur/anderhalf uur rennen ben ik echt wel klaar met te luisteren naar mijn eigen gedachten..

Je hoofd "leeg" maken is voor sommigen makkelijker dan voor een ander. Mij gaat het redelijk "makkelijk" af......mogelijk zit er ook niet veel tussen m'n oren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...