Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vraagje over commando broek


Aanbevolen berichten

Ik heb er vandaag weer wat bij gekregen, een zwarte smock ribstof commando broek. http://deveteraan.nl/b_2160.jpg

 

't Ding zit uiterst comfortabele en heeft versterkt zitvlak en versterkte knieen met 'padding' die je eruit kan halen, maar wel handig is als je veel op de knieen moet.

Er zit geen knoop op, je trekt hem gewoon omhoog en trekt de gespen aan, eventueel over je schoenen heen, er zitten ritsen in het onderste deel van de pijpen.

 

De rits gaat ondersteboven open. Dus ruitertje beneden, rits is dicht, ruiter omhoog trekken, rits is open. Erg handig, geen gezeur met afvallende knopen of ritsruitertjes die niet meer werken, waardoor je rondloopt alsof je 'open dag' hebt.

 

1 Vraag:

Aan de binnenzijde van de pijpen, ter hoogte van de zijvakken, zitten vier lusjes, twee op elke pijp.

Waar zijn die voor? Je kunt er moeilijk wat aan vastmaken, want dat hangt dan in je kruis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Kungfufox: Ik zie dat de link niet werk, deeplinken naar de broek gaat niet. Effe post aanpassen.

'k Zal eens kijken of 't lukt een fotootje te maken met de webcam en 't licht wat ik nu heb, van een zwarte broek. ('t zal een crime zijn)

 

Heb de link ff aangepast maar zou je aanraden om met je fotocamera ff een paar goede foto's te maken. De link in je eerste post is namelijk slecht zichtbaar en behandeld niet hetgeen waar jij je vragen over hebt ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kungfufox: He, bedankt voor 't veranderen van de link, alleen idd daar zitten ze net uit het zicht.

 

'k Zal morgen eens kijken of ik het bij m'n pa kan doen, zelf heb ik geen camera, alleen een webcam. Daarmee lukt het niet, met kunstlicht en een zwarte broek om m'n kruis te fotograferen. ;)

 

Update: Camera vergeten te lenen. :o Morgen nieuwe kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...