Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goud pannen

driehart
 Share

Recommended Posts

Driehart heeft weer wat.....

Ik heb een goudpan gekocht en ga op een van de volgende suvival weekendjes met de familie aanvullend goud zoeken langs de Rijn in de Elzas....

Goud komt voornamelijk uit het Zwarte woud de Rijn in en zal steeds verder eroderen naarmate de reis uiteindelijk in de Noordzee eindigt.

Ik woon langs de Rijn en hier vind je goud. Superkleine schilvertjes waarvoor je een vergrootglas nodig hebt zetten hier echter geen zoden aan de dijk.

Als je gaat Googelen vind je meer plaatsen langs de Rijn of bijvoorbeeld in Nederland bij Spijk...

Het kost behoorlijk wat tijd en inspanning. Tegen huidige kosten en uurloon loont het niet. Maar als je tijd van leven hebt kun je toch elke dag wat verzamelen.

Buiten dat lijkt het me gewoon een leuke extra bezigheid....

Ik moet nog een sluis maken om de productie op te voeren.

Als je een goed plek hebt gevonden (en daar zijn stromingstheorieen over) dan kun je op een toplokatie 10 gram goud per dag vinden.

Geen goudkoorts krijgen allemaal. Gewoon een fun buiten activiteit, die ook nuttig kan zijn als je een goed plek hebt gevonden...

Driehart

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Driehart heeft weer wat.....

Ik heb een goudpan gekocht en ga op een van de volgende suvival weekendjes met de familie aanvullend goud zoeken langs de Rijn in de Elzas....

Goud komt voornamelijk uit het Zwarte woud de Rijn in en zal steeds verder eroderen naarmate de reis uiteindelijk in de Noordzee eindigt.

Ik woon langs de Rijn en hier vind je goud. Superkleine schilvertjes waarvoor je een vergrootglas nodig hebt zetten hier echter geen zoden aan de dijk.

Als je gaat Googelen vind je meer plaatsen langs de Rijn of bijvoorbeeld in Nederland bij Spijk...

Het kost behoorlijk wat tijd en inspanning. Tegen huidige kosten en uurloon loont het niet. Maar als je tijd van leven hebt kun je toch elke dag wat verzamelen.

Buiten dat lijkt het me gewoon een leuke extra bezigheid....

Ik moet nog een sluis maken om de productie op te voeren.

Als je een goed plek hebt gevonden (en daar zijn stromingstheorieen over) dan kun je op een toplokatie 10 gram goud per dag vinden.

Geen goudkoorts krijgen allemaal. Gewoon een fun buiten activiteit, die ook nuttig kan zijn als je een goed plek hebt gevonden...

Driehart

Leuk topic! 10 gram goud is toch al snel een leuk centje perdag dan. lijkt mij een erg interessante bezigheid. Ik zoek soms samen met een vriend met een metaaldetector.. maar 1 gouden ring gevonden in 30 zoek dagen.. pff

Link naar reactie

Helaas niet rendabel.

En met die toplocatie zou dat 500,- per dag moeten opleveren.

Klinkt net als Europa, een utopie.

Dat gezegd hebbende, ik doe ook wel eens pannen bij mijn bol in Frankrijk.

Het ziet er leuk uit en je kan visite wat uitleggen.

Ik heb daarnaast een Fisher F70 (metaaldetector) en daar heb ik heel wat meer goud mee gevonden doch niet in stof/klomp vorm.

Greener

Link naar reactie

Wat kost het totaal om een beetje te kunnen zoeken? wel een leuke hobby lijkt mij. succes met vinden!

Goudpanset van 21 tot 50 euro.

Als je een sluisbox erbij wilt dan kost dat vanaf 90 euro extra.

Ik heb een goudpan van 21 euro en de sluisbox maak ik zelf.

Driehart

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...