Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Toko


Steufima

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die weleens bij de toko producten preppen?

Even rondsnuffelen op online toko's(webshops) leert mij dat er veel vis en vlees conserven te verkrijgen zijn die je in de doorgaande supermarkten niet snel zal vinden.

Bijvoorbeeld kip stukken in blik! en vis in vele variaties.

 

Deel je ervaring!

Of als je geen ervaring hebt zoals ik, hoop ik dat dit bericht je aanspoort eens bij een toko the kijken of daar iets te preppen valt.

Wellicht kan je hierdoor wat meer variatie in je voorraad brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik haal wel eens peppertjes bij de toko als de eigen voorraad op is.

Voor de rest valt me op dat veel artikelen in de toko jaren geleden al over de houdbaarheidsdatum waren.

Las hier zelfs vd week dat mensen poedermelk via de onlinetoko kregen die ook al een jaar over de datum was.

Ik had dat persoonlijk linea recta teruggestuurd.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al eerder een post gedaan over de toko.

Ik ga geregeld bij de turkse toko langs, daar hebben ze zaken die ze nergens anders hebben, simpelweg om de reden

dat Turkse mensen nog leven op de "oude manier", en zelf brood etc bakken.

Zaken als poedermelk van 2.5 kilo blikken, soorten meel die je nergens anders vindt, gist van 500 grams pakken (Bruggemans),

potten met zoetzure peppers, groenten. Bonensoorten in alle vormen en maten..

 

Dit vindt je allemaal niet terug bij gewone supermarkten en/of winkels. Het is een paradijs voor zelfvoorzieners..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons wordt er ook geregeld een bezoekje aan de toko gebracht. De rijst haal ik ook alleen maar bij een toko. Ook haal ik daar verse producten zoals groenten die je niet snel in een supermarkt vind deze kan je ook nog eens veel langer bewaren. Ook in kruiden en olie heb je veel meer keuze dan in een supermarkt. En tot mijn verbazing hadden ze laatst ook boter in blik met een minimale houdbaarheid tot 2017(campingboter) dus ideaal om te preppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...