Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

zwellever

Wat ons nog te wachten staat....

Recommended Posts

Op dit van GS gepikte YT filmpje is goed te zien hoe dun het laagje beschaving werkelijk is;

En denk vooral niet dat zoiets in NL niet mogelijk is,laat staan na een echte SHTF situtie.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Riesie
Op dit van GS gepikte YT filmpje is goed te zien hoe dun het laagje beschaving werkelijk is;

En denk vooral niet dat zoiets in NL niet mogelijk is,laat staan na een echte SHTF situtie.

Ik ga al bijna bloed spugen als ik het filmpje zie.

Griekse Neo-nazi's? Met zijn allen op een boot met onderlader, en een km of 20 uit de kust lossen.

Wat een stel rand-de...len. Zitten op iedereen en alles af te geven, en vervolgens hun hoofd vol te proppen met voer.

En jezelf druk maken hoe hoog je je hand moet houden.

Bah.

Deze post delen

Beangstigend beeld van wat er komen gaat.

Meermalen in de geschiedenis al voorgekomen, dat in slechte tijden dit soort bewegingen opstaan, krijgen veel respons omdat iedereen bang is.

Waar gaan we naar toe, wat staan ons te wachten, waar worden we op afgerekend ?

Je zal maar net de verkeerde kleur, haardracht, kleding hebben, en je bent het haasje, de medemenselijkheid verdwijnt razendsnel, nu.

Deze post delen

Deze post delen

@Cyberbeer ik heb maar even met schrik iets gecopieerd uit dat stukje in het AD....

Stinkendrijke Grieken brengen met een noodgang hun kapitaal over de grens, zodat ze niet onder een brug hoeven te slapen als hun regering de drachme zou herinvoeren. Alleen in Zwitserland staat al 200 miljard euro, bijna evenveel als waarmee Europa in twee steunplannen heeft beloofd de Grieken te helpen.

In andere belastingparadijzen staat nóg eens 400 miljard. De cijfers, aldus bronnen in Brussel, komen van niemand minder dan de Griekse premier Papandreou, die met Zwitserland onderhandelt over een belasting van minstens 25 procent om de uitstroom van Grieks kapitaal snel aan banden te leggen.

Goh....bij elkaar 600 Miljard. Laat me raden....het is eerlijk verkregen kapitaal en dat mogen we niet afpakken van die hardwerkende, supereerlijke Zorba's. Kennelijk hebben ze het geld niet direct nodig, anders konden ze het niet in het buitenland op een rekening zetten, toch? @Rothbard zal wel weer gaan muiten als ik zeg dat al dat geld wellicht aangewend kan worden om iets 'zinnigs' mee te doen, zoals confisceren en de schulden afbetalen. Ik ben ook niet dom, natuurlijk kan dat geld nòg beter besteed worden....al die schulden aan banken, al de overheidsschulden, de schulden van derde wereldlanden, alle schulden gewoon hoppa, tot nul reduceren. En dito het groot-kapitaal. Laat maar komen die Solar Flare....mijn Defender heeft geen electronica dus ik kan nog wel een tijdje rondrijden gedurende de apocalyps.

Deze post delen

enne...die Golden Dawn....dat lijk totch wel verdacht veel op die bruinhemden van de NSDAP en hun opvolgers...de Nazi's. Voorlopig kan ik maar beter niet naar Griekenland op vakantie, als homofiele neger met handicap....

Deze post delen

Dit soort berichten onderstreept echt wel de ondergang van Europa, wat moet hier nu van komen, wanneer het volk van Europa echt in opstand komt, burgeroorlogen, wanneer we gepiepeld worden, word er wel een oorlog gecreëerd, denk ik zo.

Flink doorpreppen dus !

Deze post delen

enne...die Golden Dawn....dat lijk totch wel verdacht veel op die bruinhemden van de NSDAP en hun opvolgers...de Nazi's. Voorlopig kan ik maar beter niet naar Griekenland op vakantie, als homofiele neger met handicap....

Ja, als het een comedy serie zou zijn zouden we ons de......... uit de broek lachen, maar helaas, het is reality tv

Deze post delen

@Cyberbeer ik heb maar even met schrik iets gecopieerd uit dat stukje in het AD....

'De cijfers, aldus bronnen in Brussel, komen van niemand minder dan de Griekse premier Papandreou, die met Zwitserland onderhandelt over een belasting van minstens 25 procent om de uitstroom van Grieks kapitaal snel aan banden te leggen.

'

Als die belastingmaatregel doorgaat komt er mooi 50 miljard vrij. Daar kun je iets mee...

Deze post delen

al dat geld wellicht aangewend kan worden om iets 'zinnigs' mee te doen, zoals confisceren en de schulden afbetalen.

Gelukkig zet je 'zinnig' tussen aanhalingstekens. Schulden afbetalen zien die politici slechts als een excuus om nóg meer schulden te maken. En dan is de crash even uitgesteld, en dan zitten ze uiteindelijk weer met een gigantische schuld, maar dan zonder 600 miljard euro aan welvaart, omdat die al verspild is aan allerlei onproductieve zaken. De enige oplossing is het wegpakken van de macht van politici geld te stelen van de bevolking. Dan kunnen ze meteen geen schulden meer maken, omdat ze dan geen onderpand (het belastingsvee) meer hebben.

Ik ben ook niet dom, natuurlijk kan dat geld nòg beter besteed worden....al die schulden aan banken, al de overheidsschulden, de schulden van derde wereldlanden, alle schulden gewoon hoppa, tot nul reduceren.

En dan het hele riedeltje opnieuw beginnen, totdat uiteindelijk de hele wereld een derdewereldland en nog erger is.

Deze post delen

Gast Riesie
Dit soort berichten onderstreept echt wel de ondergang van Europa, wat moet hier nu van komen, wanneer het volk van Europa echt in opstand komt, burgeroorlogen, wanneer we gepiepeld worden, word er wel een oorlog gecreëerd, denk ik zo.

Flink doorpreppen dus !

Dat gebeurd vanzelf een keer.

Men vergeet dat velen ongewild door de huidige regeringsmaatregelen in de schulden zijn gekomen. De hier uit voortvloeiende ellende (de crisis), het verlies van hun baan of het onverkoopbaar zijn van hun koopwoning na baanverlies gaat vanzelf een keer zijn weg zoeken naar opstand.

Mensen, hoe goed ze zich als schaap ook gedragen, gaan vanzelf een keer terugbijten.

Kan even duren, maar iedereen heeft een grens....

Deze post delen

Als je kan rekenen en naar getallen kijkt dan kun je niet anders concluderen dat het leger en politie niet bestand is tegen massale burgerlijke ongehoorzaamheid. Dat kan geen enkel land!

Er zijn simpelweg teveel mensen vs. handhavers.

Of men speculeert op schaapgedrag. (niet realistisch. Als je maar lang genoeg treitert bij genoeg mensen dan ga je uiteindelijk hoe dan ook over grenzen)

Of men verwacht iets wat zo groot is dat ze ons willen verzwakken om de aantallen die overblijven na TEOTWAWKI onder de duim kunnen houden (NOT!)

Ik mik op juni. Intel en onderbuikgevoel. We zullen zien.

Driehart

Deze post delen

Kijk eens naar de rellen in Haren, zeg dat het een paar honderd jeugdige raddraaiers waren, nog niet eens bewapend,

en goed georganiseerd, stel dat ze wel een helmpje, knuppels e.d. bij zich hebben, liep helemaal uit de hand,

laat staan dat de vlam in de pan slaat als de normale burgers, in opstand gaan komen, dan kon het wel eens

als een lopend vuurtje door het gehele land gaan, zo snel kan geen enkele politie, leger macht, de orde handhaven.

Je kan net zo lang aan een touwtje trekken tot die breekt..

Deze post delen

18 zetels in het Griekse parlement hebben die bruinhemden dus? Wikipedia zegt dat er 300 zetels te verdelen zijn, dus hebben ze 6% van de zetels. Dat is nou niet bepaald een meerderheid.

Maar goed, dit heeft veel overeenkomsten me Duitsland eind jaren '20 begin jaren '30.

Beangstigend...

Deze post delen

ik moet toegeven dat ik de verhitte discussie over de hoogte en manier van handen rijzen best grappig vind... de rest? tja, zondebokken he... en graag de makkelijkste. ik snap het ergens wel, die mensen kunnen er niet meer tegen en krijgen zo het gevoel dat ze er wat aan doen. zelfs hitler met z'n vreemde (understaitment!) gedachtegangen heeft duitsland (vooral in het begin) een hoop goeds gebracht.

je kunt er lang over praten en kort, maar (sommige) mensen zijn en blijven hetzelfde. niet zoveel zin om ertegen in te gaan lijkt me, veel beter om je voor te bereiden op het ergste.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...