Ga naar inhoud
GENEGEERD

Korte Enquête


HU studenten

Aanbevolen berichten

We hebben al een een aantal mensen gehad die onderstaande enquête hebben ingevuld. Bedankt hiervoor! Maar we zijn opzoek naar nog meer preppers die onderstaande enquete willen invullen! Het zal ongeveer een 5 minuutjes duren. ( Deze enquête is anoniem en wordt gebruikt voor een schoolproject )

 

Klik hier om de enquête in te vullen.

 

Ook zijn wij nog steeds op zoek naar iemand die foto's wil sturen van zijn/haar voorraad en kort geïnterviewd wil worden. Heb je interesse? Stuur ons een een persoonlijk bericht ;)

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Sorry, heb de enquete gezien (inclusief de steretjes van vragen die echt ingevuld moeten worden) en zie hier de meerwaarde voor en van ons preppers echt niet in.

Misschien kunnen jullie uitleggen waarom jullie tot.deze vragen gekomen zijn en wat daar de achterliggende reden voor is.

Sommige vragen zijn wel oke. Maar waarom willen jullie wetenof ik een smartphone heb, buitenshuis werk, social media bezoek en/of aandelen heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, heb de enquete gezien (inclusief de steretjes van vragen die echt ingevuld moeten worden) en zie hier de meerwaarde voor en van ons preppers echt niet in.

Misschien kunnen jullie uitleggen waarom jullie tot.deze vragen gekomen zijn en wat daar de achterliggende reden voor is.

Sommige vragen zijn wel oke. Maar waarom willen jullie wetenof ik een smartphone heb, buitenshuis werk, social media bezoek en/of aandelen heb?

 

Helemaal mee eens, ze zoeken zeker weer een doelgroep om de spot mee te drijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem wel ingevuld, zag er geen gekke dingen staan, alleen het laatste scherm, of je een je naam wilde invullen en postcode etc..

Nouja als ze zo stom zijn krijgen ze stom antwoord, postcode 0000AA, naam Samurai..

Denk dat ze willen meten of preppers van sociale media gebruik maken voor het zien of er een ramp plaatsvindt,

en ook of preppers inderdaad zo wereldvreemd zijn, namelijk dat ze in de bossen wonen in een afgelegen hutje zonder

internet en telefoon. Lachen dan die vooroordelen, maar ja als je het niet invult kan je de vooroordelen niet ontkrachten.

En dat heb ik zojuist wel gedaan..als niemand dat doet moet je ook niet zeuren over dat ze ons zo raar vinden toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even gedaan, maar als je het mij vraagt leek het erop dat ze een profiel proberen te maken van een zogenaamde gemiddelde prepper.

 

nou, ik heb het niet eens verzonden. ik vind niet dat het voor preppers in het algemeen goed is dat ze ons in een bepaald type hokje proberen weg te zetten. voor je het weet krijgen we dezelfde verwijten als in de VS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, @HU studenten

 

Hebben jullie toevallig ook een naam? En voor welke school is jullie project, kan ik vast kijken over de uitslag van de enquete en door lezen. Ben ook wel nieuwsgierig wat hier zo al leeft.

Het adres is zo te zien niet van een school zitten diverse bedrijven in van allelei pluimage

 

Voordat ik dus het formulier invul kunt u wat meer naar buiten treden? Hebben jullie facebook of een school-site en meer info waar de enquete voor gebruikt gaat worden, is voor ons wel prettiger en denk dat je dan ook meer aanmeldinge krijgt. Anders is het allemaal zo geheimzinnig, jullie kunnen wel van een of andere inlichtingen dienst zijn;) Geintje, maar snappie wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10.

 

Ziet u het preppen als een hobby?*

 

Maar natuurlijk! Je denkt toch niet dat ik werkelijk geloof dat er rampen kunnen gebeuren? We leven immers in 2013 en hebben alles in de hand!

 

 

Beste @HU studenten.

Sorry, ik kon het niet laten.

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt, valt het onderzoeken van preppers niet mee.

Ik betwijfel dan ook of jullie er goed aan doen enige waarde te hechten aan jullie enquête.

De beste manier om nuchtere en serieuze preppers te onderzoeken, is door er een te worden.

 

Desalniettemin wens ik jullie veel succes.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, @HU studenten

 

Hebben jullie toevallig ook een naam? En voor welke school is jullie project, kan ik vast kijken over de uitslag van de enquete en door lezen. Ben ook wel nieuwsgierig wat hier zo al leeft.

Het adres is zo te zien niet van een school zitten diverse bedrijven in van allelei pluimage

 

Voordat ik dus het formulier invul kunt u wat meer naar buiten treden? Hebben jullie facebook of een school-site en meer info waar de enquete voor gebruikt gaat worden, is voor ons wel prettiger en denk dat je dan ook meer aanmeldinge krijgt. Anders is het allemaal zo geheimzinnig, jullie kunnen wel van een of andere inlichtingen dienst zijn;) Geintje, maar snappie wat ik bedoel?

 

 

HU. dat staat denk ik voor Hogeschool Utrecht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vul nooit anonieme enquetes in waarbij het IP adres achterhaalt wordt of waar steepjescodes op gedrukt zijn of unieke nummers of lettercombinaties.

Sterker nog, ik haal zelfs de UV lamp boven om naar anonieme watermerken te speuren.

Daarbij, vraag 7 kan enkel beantwoord worden met ja of neen en die keuze is er niet;

Ik geeft de HU studenten dan ook de raad hun lagere school af te maken vooraleer zich in de volwassenwereld te begeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...