Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Functionaliteit] Beoordeel dit Onderwerp.

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weeks later...
even een vraag aan de mods.. waarom is er geen sticky mogelijkheid, dit is behoorlijk handig met topics die belangrijke info bevatten.

ligt dit aan de software of is er bewust voor gekozen?

Zodat ieder voor zichzelf kan bepalen welke topics belangrijke info bevatten en binnen een paar weken de helft van het forum uit stickies bestaat?

Link naar reactie

ik zeg niet dat iedereen sticky's kan maken.. laat dat aan de admins of mods over..

neem bijvoorbeeld het topic zaden en kruiden van chinook.. daar staat handige info in en word ook regelmatig nieuwe info door haar geplaatst.. maak er een stickie van zodat het goedzichtbaar voor iedereen.

Link naar reactie

• 4 months later...

Mededeling

Beste prepmembers, even een mededeling van huishoudelijke aard, of eigenlijk: een paar. Met als doel: kwaliteit van het forum zo hoog mogelijk houden.

Willen jullie bij het posten - en met name bij het maken van nieuwe threads - weer eens extra op de volgende punten letten:

• VOORDAT JE POST: Heb je gezocht of er niet al een (min of meer identiek) draadje over bestaat?
  • Begin je titel netjes met een hoofdletter, plus andere spellingsregels & let in titels extra goed op typo's
  • Dekt de titel goed de lading? Verplaats je in de anderen, nodigt het uit om te lezen?
  • Heb je in het juiste (sub)forum gepost?

Tot slot, denk er ook af en toe aan om een thread (niet een individuele post dus) een rating te geven, zie #1 in dit draadje.

Dank je wel als je hier even extra aandacht aan besteed :) Ga zo door!

Einde mededeling

Link naar reactie

Nu wordt deze helemaal bang. Ik doe mijn best maar verwacht geen wonderen. Om rechtuit te zijn Ik haat al die leuke technologie soms een beetje. Maar als jullie ooit problemen hebben met een beer.

Aarzel niet, rechtsboven op jullie dinky.... zoek Beer. Dan ingeval je zeker bent dat het een beer is en er geen info te vinden is ga liggen.Type nogmaals in het zoekvak: Eventuele oplossingen. Weer geen info Bel Google voor aanpassing. En hoop dat er een no tech ding als ik rondloopt hahaha

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...