Ga naar inhoud
GENEGEERD

Karma nummer euh... noem het maar karma Greener


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Bunkerprepper
ik kom aan boord @Greener, mooi weertje inmiddels, ik ga lekker aan dek liggen.........:cool:

 

Dree, er zijn mensen die erg afgeleid worden door de aanblik van jou en vlinder zo zonnend op het dek... :-)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
@Bunkerprepper: 'k Heb een hele lange aanloop genomen en .. JUMP... 'k haal het net! Daarna ga ik effe rustig in een hoekje zitten... Effe uitrusten.. ben wel toe aan een weekje vakantie. :)

 

Ok.. ik vroeg me al af of jij het was die zo'n uitstekende conditie had! Ja dus :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
Alles goed en wel, als er maar genoeg ruimte is voor een handdoekje, want ik wil een bruin vel :cool:

 

Uiteraard... en ik hoop dat je het niet erg vind als wij af en toe het dek komen inspecteren?

Louter functioneel natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er ook niets aan doen dat ik de hik krijg van varen ...

 

Zojuist van 12G de opdracht gekregen de touwen alvast tevoorschijn te halen. Hoop dat dit je genoeg afschrikt om te stoppen met hikken, heb namelijk geen zin in kielhalen, maar om een biertje te doen op het dek. Lekker in hey zonnetje en kijken naar de zonbadende dames :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou mijn adem in terwijl ik angstig rondkijk ... doe nog een laatste krampachtige poging om niet te hikken maar ... "HIK" ... te laat.

Ik spring op en ren een rondje op de boot om @12gauge en @Jager te ontlopen.

 

Ik verstop me in de machinekamer. Hopelijk maakt de motor voldoende lawaai om mijn gehik te overstemmen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou mijn adem in terwijl ik angstig rondkijk ... doe nog een laatste krampachtige poging om niet te hikken maar ... "HIK" ... te laat.

Ik spring op en ren een rondje op de boot om @12gauge en @Jager te ontlopen.

 

Ik verstop me in de machinekamer. Hopelijk maakt de motor voldoende lawaai om mijn gehik te overstemmen.

 

tijdens t rond lopen een doos met deze gevonden dus iedereen die zn muziekjes wilt en geen gehik meer wilt horen ;)

het zal wel onder het touw hebben gelegen

msa_left_right_pro_radio_gehoorbescherming.jpg.8216b21aac2f2572a59c8796b1083cd2.jpg

 

met het touw een paar hangmatjes op het bovendek gemaakt, gaat u maar liggen ;)

808-p1_.jpg.a15ca9f122e6d70b936acd40b56faef3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou mijn adem in terwijl ik angstig rondkijk ... doe nog een laatste krampachtige poging om niet te hikken maar ... "HIK" ... te laat.

Ik spring op en ren een rondje op de boot om @12gauge en @Jager te ontlopen.

 

Ik verstop me in de machinekamer. Hopelijk maakt de motor voldoende lawaai om mijn gehik te overstemmen.

 

Mompelt iets over het was maar een grapje...en stelt voor om samen vanmiddag met de sloep een verkenningstocht te gaan houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Bunkerprepper
Nog een paar dagen en dan gaat deze karma naar de nieuwe eigenaar.

 

Geef je op!

 

Greener

 

Mag ik iedereen die deelneemt aan deze karma wel vragen om ook zelf iets klaar te hebben liggen om direct een nieuwe karma te starten? Zo blijft het tenminste een goede traditie. Opgeven voor meevaren = iets hebben klaarliggen voor het geval je wint :-)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik iedereen die deelneemt aan deze karma wel vragen om ook zelf iets klaar te hebben liggen om direct een nieuwe karma te starten? Zo blijft het tenminste een goede traditie. Opgeven voor meevaren = iets hebben klaarliggen voor het geval je wint :-)

 

Bunkerprepper

 

Dat was niet het originele idee van de karma, zie: http://preppers.nl/forum/threads/2338-Preppers-karma?highlight=karma

 

Mij maakt het niet zoveel uit en zorg wel dat ik wat anders start, maar wellicht een idee dit met z'n allen af te spreken, ipv eenzijdig aan te kondigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
Dat was niet het originele idee van de karma, zie: http://preppers.nl/forum/threads/2338-Preppers-karma?highlight=karma

 

Mij maakt het niet zoveel uit en zorg wel dat ik wat anders start, maar wellicht een idee dit met z'n allen af te spreken, ipv eenzijdig aan te kondigen?

 

Volgens mij mis je de nuance van het woordje 'vragen' uit mijn draadje.

Ik kondig niets af/aan, maar 'vraag' :D

Zie:

 

Mag ik iedereen die deelneemt aan deze karma wel vragen om ook zelf iets klaar te hebben liggen om direct een nieuwe karma te starten? Zo blijft het tenminste een goede traditie. Opgeven voor meevaren = iets hebben klaarliggen voor het geval je wint :-)

 

 

Bunkerprepper

 

SMILE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...