Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zombie UFO Crash Disaster Full-Scale Exercise

Tom
 Share

Recommended Posts

Lees nu net dat een serieuze organistatie FEMA zeg maar de Amerikaanse Bescherming Bevolking, maar die wij hebben afgeschaft en voor zover ik heb begrepen is uitbesteed aan het Rode Kruis.

Maar dus deze organisatie heeft een "Zombie UFO Crash Disaster Full-Scale Exercise"

aangekondigd, dus zeg nou niet daar heb je Tom weer met zijn complotten de jongens die de burgers dus moeten beschermen gaan hier mee aan het stoeien, ik had het nog niet durven te denken en nu is het een echte praktijk oefening die gepland is voor 27 april 2013.

Event Information

Name

Zombie UFO Crash Disaster Full-Scale Exercise

Description

There are 2 scenarios: mass casualty and a rope rescue. All Latah Co first responders and nearby counties will be participating. CERT will be assisting in the EOC and other duties as deemed necessary.

Date

Saturday April 27th 2013 9:00am to 5:00pm

Reminders

No reminder is set

Number of Participants

100

http://community.fema.gov/connect.ti/readynpm/view?objectid=1212582#

Volg ook de discussie over dit onderwerp op GLP

En is het niet merkwaardig dat Kabar een complete Zombie Knife lijn heeft? Let op de gifgroene handgrepen.

http://www.gpknives.com/kabarzombiekillers.html

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hmmm...interessant onderwerp..

Volgens een aantal conspiracy theoristen en vooral synchronisity mensen zoals David Icke en Freeman,

zijn de wereldmachten bezig ons allemaal voor te bereiden op een Alien invasie, duurt te lang om de bewijzen

en theorieen hier te bescrhijven maar hier is wel een interessant filmpje over bewijs van een UFO, gefilmd vanuit een klein vliegtuigje:

En voor een interessante link naar een podcast die dit proces vanuit de overheid etc beschrijft:

http://freemantv.com/richard-dolan-will-et-disclosure-happen/

Interessante site trouwens, wat me opvalt is dat de beste man over synchronisity praat, wil hier niets

over zeggen gezien het publieke karakter hier op preppers.nl , maar het is wel interessant om te zien..

Link naar reactie

Altijd leuk zulke berichten. Dit is er echt eentje die ik mensen vertel die ik al heel lang ken, want de eerste keer dat ik tegen ze zei dat buitenaards leven kan bestaan werd ik uit gelachen en voor gek verklaard. De 2 de keer dat ik het zei was het weer lachen, de 3de keer was het;" Ja ja dat weten we nou wel, en deze keer zal het wel zo iets zijn als;" O?"

Ik kan niet wachten op de vierde keer :D

PS dit zijn trouwens ook mensen die mijn 20 jaar geleden voor gek verklaarde dat ik aan voorbereiden op mogelijk onheil dacht. Als ik ze nu vertel dat er al hele communities en bijeenkomsten zijn worden ze wel even stil.

Dus wie is er nou gek?

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Altijd leuk zulke berichten. Dit is er echt eentje die ik mensen vertel die ik al heel lang ken, want de eerste keer dat ik tegen ze zei dat buitenaards leven kan bestaan werd ik uit gelachen en voor gek verklaard. De 2 de keer dat ik het zei was het weer lachen, de 3de keer was het;" Ja ja dat weten we nou wel, en deze keer zal het wel zo iets zijn als;" O?"

Ik kan niet wachten op de vierde keer :D

PS dit zijn trouwens ook mensen die mijn 20 jaar geleden voor gek verklaarde dat ik aan voorbereiden op mogelijk onheil dacht. Als ik ze nu vertel dat er al hele communities en bijeenkomsten zijn worden ze wel even stil.

Dus wie is er nou gek?

Hahaha, dan ben ik een van de grootste gekken, want ik organiseer die bijeenkomsten. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...