Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gestolen spullen terugvinden met een GPS tracker


Tom

Aanbevolen berichten

Bang dat je BOV volgetankt en afgeladen met mooie spullen gestolen wordt?

Voor nog geen 100 euro kun je deze waarschijnlijk terugvinden met een GPS tracker, ook voor andere kostbare spullen zoals onderstaande beschrijving van de leverancier;

 

 

Ben je bang dat je vriendin een affaire heeft? Of is je motor je enige liefde en wil je ten alle tijden precies weten waar deze is? Hoe zit het met paard van uw dochter, die is toch ook een hele hoop geld waard om over emotionele waarde niet te spreken. Met de deal van vandaag kun je de locatie van al je eigendommen en zelfs je vriendin bijhouden. Deze GPS tracker is waterdicht, dus het maakt niet uit waar je spullen zijn want spatwater is nooit het probleem.

 

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/31248/i-gotU_waterdichte_GPS_tracker-type_GT-1800A/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter

 

 

 

 

Gestolen scooter terugvinden met een GPS tracker

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper
Bang dat je BOV volgetankt en afgeladen met mooie spullen gestolen wordt?

Voor nog geen 100 euro kun je deze waarschijnlijk terugvinden met een GPS tracker, ook voor andere kostbare spullen zoals onderstaande beschrijving van de leverancier;

 

 

Ben je bang dat je vriendin een affaire heeft? Of is je motor je enige liefde en wil je ten alle tijden precies weten waar deze is? Hoe zit het met paard van uw dochter, die is toch ook een hele hoop geld waard om over emotionele waarde niet te spreken. Met de deal van vandaag kun je de locatie van al je eigendommen en zelfs je vriendin bijhouden. Deze GPS tracker is waterdicht, dus het maakt niet uit waar je spullen zijn want spatwater is nooit het probleem.

 

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/31248/i-gotU_waterdichte_GPS_tracker-type_GT-1800A/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter

 

 

 

 

Gestolen scooter terugvinden met een GPS tracker

 

 

Bedenk wel dat een GPS tracker geen garantie is dat de politie jouw eigendom 'terughaalt'. Zelfs als je precies kunt aangeven waar jouw 'eigendom' is, is de kans dat de politie concreet opereert op jouw informatie redelijk 'klein'.

Vervolgens kan het zo maar zijn dat degene die nu jouw 'eigendom' heeft dat ding te goeder trouw heeft gekocht van de persoon die oorspronkelijk de diefstal pleegde. Grote kans dat jij je item dan toch kwijt bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenk wel dat een GPS tracker geen garantie is dat de politie jouw eigendom 'terughaalt'. Zelfs als je precies kunt aangeven waar jouw 'eigendom' is, is de kans dat de politie concreet opereert op jouw informatie redelijk 'klein'.

Vervolgens kan het zo maar zijn dat degene die nu jouw 'eigendom' heeft dat ding te goeder trouw heeft gekocht van de persoon die oorspronkelijk de diefstal pleegde. Grote kans dat jij je item dan toch kwijt bent.

Dat is 'gerechtigheid' in Nederland.

Je kutn altijd nog de eigen spullen terugstelen van de dief.

Of je vriendenclub er mee naar toe nemen om verhaal te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam

Heb zelf de tlt-2H , fijn systeem, heb m im de BOV. Zit standaard een contact bij welk als bv startonderbreker of snelheidsbeperker gebruikt kan worden. Berichten ontvang je via SMS middels coordinaten. Kangebruikt worden voor spotmeting en als tracemeting. Afmeting is kleiner dan een pakje sigaretten dus op veel plaatsen te verstoppen. Heeft batterij en kan via laadstroom bijgevuld worden. Je moet wel nog een prepaid sim kaart plaatsen om hem te kunnen gebruiken

 

Nauwkeurigheid valt soms wat tegen, als de auto op de oprit staat geeft hij zo'n 100m verder achter het volgende huizenblok aan.; nauwkeurigheid in open veld is ca. 20 mtr

 

Overgekocht (uit groupsbuy) rechtstreeks in China en wordt ook in NL geleverd via diverse "dealers" maar tegen heel andere (= hogere) prijzen. Het kastje en de manual van veel aanbieders lijken verdacht veel op mijn Chineese versie. Koste me in 2011 ergens rond de €60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een Gilera runner RSP van 2009.

Ik heb nooit!!! Nee nooit een rustig moment wanneer ik hem ergens parkeer.

Alleen al in 2012 hebben ze hem al 3 keer proberen te stelen.Waarvan ie al één keer bijna in het busje stond.

Ook ik heb toen navraag gedaan over die trackers,maar helaas Politie doet er nauwelijks wat mee.In dat filmpje

is het allemaal met de Camera erbij,maar in de praktijk .Politie is je beste Vriend !!!

Derhalve heb ik ook geen GPS Tracker gekocht.

Ik hoef niet te vermelden bij wat voor een publiek die Piaggio scooters in trek zijn , of het nou Vespa of Gilera is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam

De politie kan er wel niets mee doen, het is het controleren waard of je "fiets" of auto wellicht ergens staat waar je erbij kunt/mag komen. Er worden wel meer voertuigen als taxi naar huis gebruikt en dan komt zo'n ding van pas. En er zijn meer mogelijkheden om met zachte drang te "lener' te overtuigen dat hij per abuis het verkeerde voertuig heeft genomen, de politie zie ik meer als trachtendeordetehandhavers bij voetbalwedstrijden en gewoon op straat. Daar hebben ze de handen al aan vol, dus weinig prio aan boeven vangen.

 

De kosten van die tracker wegen waarschijnlijk niet op tegen de waarde van het apparaat waarop/in hij gemonteerd zit en hij maakt je zoekgebied aanmerkelijk kleiner.

 

just my 2 drachmen (ook niets waard dus ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...