Ga naar inhoud
GENEGEERD

Get far away from USA...its collapse will be messy: Jeff Berwick

zilver
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@zilver dankjewel voor de link .. Helder verhaal. Hij denkt alleen dat we nog een paar jaar de tijd hebben.. vrees dat het tijdsbestek korter ligt.

keep on prepping.

xxbirgittexx

Heb er ook twijfels over aangezien er ook naast de financiele problemen, waar door Amerika gewoon niet meer uit te komen is, veel conflict problemen zijn zoals in Israël,Iran,N-Korea,Afrika,enz.

Yes we can, keep on prepping.

Link naar reactie

Omdat iemand het op teevee verteld is het nog geen waarheid...

Het is niet op teevee maar op een Youtube video. Op TV zie je alleen hosanna verhalen, het gaat geweldig met de economie, stop al je geld in de aandelen en het zal fantastisch gaan.

Het verbaast me wel dat Youtube niet strikter gecensureerd wordt. Ik denk dat ze vertrouwen dat de meeste mensen zich nog altijd door de televisie en de gedrukte media laten voorlichten en dat ze video's op internet niet serieus nemen. Op TV zie je alleen Youtube video's waarover gelachen kan worden, de burger wordt gehersenspoeld met het idee dat alles wat je op internet ziet om te lachen is.

Mocht dat drastisch gaan veranderen dan kun je verwachten dat het gepeupelte aangepraat wordt dat het noodzakelijk is om de "internet kill-switch" te hanteren om die enge "terroristen" tegen te gaan.

Tegen die tijd zie je alleen De Wereld Graait Door en Pau en Pikkeman herhalingen op Youtube.

• Leuk 1
Link naar reactie

Serieus?

Heb je nog een punt?

Het punt lijkt me vrij duidelijk, omdat iemand iets roept en het op internet/tv/youtube of waar dan ook paatst, maakt het niet tot een waarheid die zonder scepsis kan worden aangenomen.

Hiermee zeg ik niet dat ik het niet/wel eens ben met deze meneer, alleen dat men wel zelf (zoveel mogelijk) de feiten moet checken en niet elke voorspelling voor de toekomst als een waarheid aannemen.

Het is niet op teevee maar op een Youtube video. Op TV zie je alleen hosanna verhalen, het gaat geweldig met de economie, stop al je geld in de aandelen en het zal fantastisch gaan

Teevee/Youtube/forum/krant, daar gaat het even niet om. Toevallig heb ik geen tv en dient mijn pc als tv.

En dat op de tv geroepen wordt dat de economie crescendo gaat, ik weet dan niet welk nieuws jij volgt maar het 8uur journaal geeft niet jubelbeelden over de economie, krimp, daling & pessimisme zijn de teksten. Al moet ik wel zeggen dat ik niet degelijks het 8uur journaal volg.

Link naar reactie

De laatste tien jaar heb ik één ding geleerd; TPTB zijn enorm goed in het zgn "extend and pretend" beleid.

Ondanks dat alle fundamentals zwaar bagger zijn, duurt het altijd langer omdat overheden altijd weer iets vinden om crashes weer een maand, kwartaal of jaar uit te stellen. Altijd op rekening van het gepeupel natuurlijk en zonder structurele oplossing natuurlijk.

Mijn voorspelling is dat we nog kunnen wachten tot 2015/2016 voordat het écht rommelig wordt...

Waarom? Het gaat in Nederland/Duitsland nog niet slecht genoeg om echt problemen te veroorzaken. Zodra dat doorebt dat Jan Modaal en Otto Normäl kapot gaan, wordt het spannend... en met spannend bedoel shit...

Daarom, as always; prep ze!

Link naar reactie

De laatste tien jaar heb ik één ding geleerd; TPTB zijn enorm goed in het zgn "extend and pretend" beleid.

Ondanks dat alle fundamentals zwaar bagger zijn, duurt het altijd langer omdat overheden altijd weer iets vinden om crashes weer een maand, kwartaal of jaar uit te stellen. Altijd op rekening van het gepeupel natuurlijk en zonder structurele oplossing natuurlijk.

Mijn voorspelling is dat we nog kunnen wachten tot 2015/2016 voordat het écht rommelig wordt...

Waarom? Het gaat in Nederland/Duitsland nog niet slecht genoeg om echt problemen te veroorzaken. Zodra dat doorebt dat Jan Modaal en Otto Normäl kapot gaan, wordt het spannend... en met spannend bedoel shit...

Daarom, as always; prep ze!

Ik vermoed.. dat het dit najaar kassa zal zijn...waarom... verkiezingen in duitsland. Mevrouw moet nog maar s zien dat ze dr daar nog willen... En nederland.. wij zijn een geboren land van spaarders (kunnen beter preppers worden) In geen enkel land ter wereld word zoveel gespaard als in nederland.. zegeltjes , miles etc.. De sheeples zien de manipulatie nog niet..!!

Gisteren voor het eerst een waar woord gehoord van ons aller Samson.. de nederlandse bevolking lijdt aan een gebrek aan zelfvertrouwen!! (hoezo de regering wil overal bijhoren!!

De regering wil met hun poffertjesporum overal voorop lopen om te helpen..(voor eigen gewin uiteraard) behalve in ons eigen nederland zelf!! (was het niet balkellende die de eu maar bleef promoten.. ja ja mensen wij moeten erbij horen.. OVERAL liefst!! kost wat kost!! Lekker die VOC mentaliteit.. GADVER!!:mad:

Ach italie zal het nu wel iets gaan versnellen, maar dat de zooi nog steeds op ontploffen staat was al duidelijk..

Keep on prepping..

xxbirgittexx

• Leuk 1
Link naar reactie

Er zijn idd nogal wat key events dit jaar; maar die triggeren niet van de een op andere dag de financiële apocalypse. Die events komen pas als er kleine europese banken omvallen, waardoor middelgrote banken in de problemen komen en grote banken meenemen. Dán gaat het hard mijn inziens. De derivaten beerput begint open getrokken te worden; kleinere banken beginnen de middelgrote/grote banken al aan te klagen wegen mafia-derivatenhandel. Als "de markt" er eindelijk achter komt dat 3/4 van de derivaten gebakken lucht is, stort die markt ook in en dan valt er niets meer te bailen omdat de derivatenportefeuille meerdere malen wereldwijde GDP bedraagt. GAME OVER, Ga niet langs start, reset please...

Link naar reactie

Nu dus toch maar een grote flatscreen kopen, heb ik nog 2 jaar plezier van!!

en als dan de provider eruitvalt.. of geen satelietverbinding, met een generator kan je je tv wel aan de gang houden.. als er geen uitzending is .. houdt t OP!!

keep on prepping..

xxbirgittexx

Link naar reactie

• 10 months later...

Een heel nuchtere kijk, niet vanuit financiel, maar vanuit menselijk standpunt.

Realistisch, zo als ik het graag heb. Wel vanuit Amerikaans standpunt natuurlijk. Maar de overeenkomsten zijn legio. Een boerderij zal ook hier het beste zijn, alleen voor velen moeilijk te realiseren. (ook voor mij trouwens :mad::()

http://www.uvioo.com/watch/?m=MiiVidi&so=yt&v=-AKJDUUWP14

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...