Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppen (Hamsteren) SURVIVAL.


Gast

Aanbevolen berichten

Is het niet verkeerd ??Hamsteren .Zoveel mogelijk inslaan om een bepaalde tijd te overleven!

Je hele huis zit vol met wat iedereen nodig heeft of kan gebruiken.

Ja ik snap heus wel dat je met een heel gezin zoalng mogelijk in je eigen huis wilt uitzingen.

Maar vroeg of laat moet je er toch opuit.

 

En dan moet je op pad met alleen de belangrijkste spullen .

 

Ik ben dus nieuw op dit forum en doordat ik mij de laatste tijd ontzettend veel zorgen maak om deze wereld en de kleine groep mensen die nog respect heeft voor deze O zo Mooie bijna vernietigde Wereld.

Daarom, was ik,ben ik opzoek naar wat anderen hiervan denken en hoe ze dit willen gaan aanpakken.Want laten we eerlijk zijn er zit iets aan te komen waar niemand iets van wil weten.Laat staan zich op voorbereid.

Op een bepaalde doelgroep na .

 

Helaas zal er een heel stuk zelfverdediging bij komen kijken.Wie bereid zich daar op voor ????En je conditie..............eigenlijk twee onderwerpen die heel belangrijk zijn.

 

Ren maar eens met een rugzak met pl/min 25 á 35 Kgm.En dan nog eens van alles in je handen.Heb maar eens kleine kinderen.Of een huis vol met wat voorjou belangrijk is.En ze proberen je uit te roken......

 

 

Ik moet nog beginnen met alles ,maar ik denk dat ik het toch bij het er op uitgaan versie houd.Dus niet ,één huis vol hebben met.Want je zult moeten gaan verdedigen.

 

Omdat te voorkomen zou je een kamp moeten opzetten met allemaal Preppers.Dat wil dus weer zeggen dat je er op uit moet om zo'n kamp te bereiken.

 

Ik hoop nog veel te leren via dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Welkom @frans81.

Doe even een voorstelronde erbij, dat vindt iedereen altijd wel leuk.

 

http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde

 

Over je vragen:

Je hebt een voorraad nodig, om bepaalde omstandigheden de baas te kunnen. Wegwezen uit de stad is vaak wel aan te bevelen, maar vluchten is niet altijd een optie. Door omstandigheden kan je aan je huis gekluisterd worden.

 

Survival is een skill die je moet beheersen.

Vluchten met je BOB moer je oefenen.

Verdediging bestaat uit vele aspecten.

Groepsvorming is aan te raden, dat is waar veel mensen zich mee bezighouden. Kijk maar even bij deze groep:

 

http://preppers.nl/forum/group.php?groupid=25

 

Allemaal onderwerpen die uitvoerig zijn behandelt. Met behulp van de zoekfunctie kom je ze allemaal tegen.

Zijn er nog vragen, stel ze gerust.

 

 

Succes en veel plezier. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik prep al meer dan 35 jaar . Met in mijn achterhoofd dat ik niet kan blijven waar ik ben . Het laatste jaar is mijn conditie snel achteruit gegaan .

En dit door een ongeval . Dan ga je anders denken , andere scenarios bedenken . Ik heb wel een bol maar die is enkel met een wagen bereikbaar .

Nu mijn kinderen de deur uit zijn moet ik niet meer voor zien voor vier maar voor zes .

Dus zo heb ik weer extra kosten . Zo heb ik een grotere tent aan geschaft . Maar ook mijn boot is te klein geworden , die moet groter of er moet er een bij komen maar die dingen heb je niet voor een paar euro .

Met peppers nl kijken we ook uit voor plaatsen waar we kunnen samen komen en dit is ook interessant . Om in groep te kunnen overleven .

Want samen sta je sterk .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...