Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bestaande koopwoningen bijna 10 procent goedkoper dan jaar eerder


Hollander

Aanbevolen berichten

Verkochte bestaande koopwoningen waren in januari 9,6 procent goedkoper dan in januari 2012. De prijsdaling ten opzichte van een jaar eerder is de grootste sinds het begin van de prijsindex bestaande koopwoningen in 1995. Dit hangt mogelijk samen met de verandering van de hypotheekregels per 1 januari. De index van het CBS en het Kadaster geeft de prijsontwikkeling weer van geregistreerde bestaande koopwoningen in Nederland, die aan particulieren verkocht zijn.

 

Bron: CBS

 

Goed nieuws voor ons preppers, huizen zijn weer betaalbaarder geworden :cool:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Niet waar ik woon.

Mijn gemeente zal volhouden dat de cijfers voor mijn woningtype voor mijn provincie niet lokaal genoeg zijn.

De WOZ-waarde daalt dan te weinig en de OZB stijgt te veel (meer dan de inflatie en meer dan macronorm OZB).

Dus alles qua prijs is een wassen neus en op afpsraken wordt niet effectief gehandhaafd.

Dat is de overheid. (en dat telt ook mee voor waterschap en belastingaangifte)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...