Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dagje 4x4 en crossmotor


Keyser Suze

Aanbevolen berichten

Voorlopig heb ik nog de beschikking over mijn Land Rover...hij staat te koop om verschillende redenen. Neemt niet weg dat het een erg leuk apparaat is. Ook zijn er anderen die een dergelijke auto hebben, en ik weet dat er mensen zijn met een crossmotor. Zou het een idee zijn om een dagje te oefenen met de auto's en de motoren? Lekker door de blubber en heuvel op en af? Ik weet een prima locatie, gratis en legaal en mogelijkheid om daarna een hapje te doen alvorens de terugweg te aanvaarden. Aangezien het fijn is als het mooi weer is, dacht ik aan een zondagmiddag in juni. Mocht mijn auto voor die tijd verkocht zijn, dan ga ik toch graag mee voor de gezelligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
En waar is die locatie ongeveer in Nederland? Klinkt aantrekkelijk maar het moet wel een beetje aan te rijden zijn.

 

Alles in de Randstad is dichtbij toch?;) Als je dit ( 52.471148,4.609065 ) plakt in google maps, weet je waarschijnlijk waar het is, ook leuk om er een bezoek aan de Zwarte Markt in Beverwijk aan te plakken, want dat is heel dichtbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Alles in de Randstad is dichtbij toch?;) Als je dit ( 52.471148,4.609065 ) plakt in google maps, weet je waarschijnlijk waar het is, ook leuk om er een bezoek aan de Zwarte Markt in Beverwijk aan te plakken, want dat is heel dichtbij.

 

Alles in Nederland is dichtbij maar ik rij niet veel harder dan 90 in een nogal spartaande auto dus dan maakt het wel uit waar je ongeveer naartoe gaat. Dit is ongeveer twee uur rijden voor mij. Dan zou ik er eerder een weekendje van maken ofzo dus hangt het af van de datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Voorlopig heb ik nog de beschikking over mijn Land Rover...hij staat te koop om verschillende redenen. Neemt niet weg dat het een erg leuk apparaat is. Ook zijn er anderen die een dergelijke auto hebben, en ik weet dat er mensen zijn met een crossmotor. Zou het een idee zijn om een dagje te oefenen met de auto's en de motoren? Lekker door de blubber en heuvel op en af? Ik weet een prima locatie, gratis en legaal en mogelijkheid om daarna een hapje te doen alvorens de terugweg te aanvaarden. Aangezien het fijn is als het mooi weer is, dacht ik aan een zondagmiddag in juni. Mocht mijn auto voor die tijd verkocht zijn, dan ga ik toch graag mee voor de gezelligheid.

 

Yo, zelfde verhaal KS, mijn Laro gaat ook in de verkoop....

Lijkt me leuk en gezellig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Hmm, ik wil wel mee hou het draadje in de gaten.

voertuig betreft een landcruiser (ook wel bekend onder de naam taliban tank)

 

ik wil mijn lpg aanpassing ook in het terrein proberen

 

Vlammenwerper? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo, zelfde verhaal KS, mijn Laro gaat ook in de verkoop....

Lijkt me leuk en gezellig. :)

 

 

huh, jij had dat ding toch nog maar net? je was toch n camper aan't bouwen?

 

Als iemand een goede Defender 130 HCPU uit +/- 2004 tegenkomt mag je me altijd PM-men. (niet van na Juni 2005 want dan is de bijtelling klote)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
huh, jij had dat ding toch nog maar net? je was toch n camper aan't bouwen?

 

Als iemand een goede Defender 130 HCPU uit +/- 2004 tegenkomt mag je me altijd PM-men. (niet van na Juni 2005 want dan is de bijtelling klote)

 

Nee, dat was Obergefreiter, die heeft zichzelf ontslagen hier.

 

Ik heb een 110/Defender 1985, 2,5 liter Diesel, links gestuurd, personen kenteken, ex mariniers, met snorkel te koop. Belastingvrij en technisch goed.

Binnenkort een nieuwe uitlaat en keuring erop en dan komtie hier op de marktplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat was Obergefreiter, die heeft zichzelf ontslagen hier.

 

Ik heb een 110/Defender 1985, 2,5 liter Diesel, links gestuurd, personen kenteken, ex mariniers, met snorkel te koop. Belastingvrij en technisch goed.

Binnenkort een nieuwe uitlaat en keuring erop en dan komtie hier op de marktplaats.

 

 

dat zijn de besten 2.5 liter ongeblazen dieseltjes. Helaas kan ik die niet op grijs kenteken rijden. Daarom rijdt ik nu een ford transit 2.5di uit 1999. slechts 70K op de klok dus net ingereden.

Mogelijk ooit een lasapparaat kopen maar volgens mij nog jaren op de weg te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
dat zijn de besten 2.5 liter ongeblazen dieseltjes. Helaas kan ik die niet op grijs kenteken rijden. Daarom rijdt ik nu een ford transit 2.5di uit 1999. slechts 70K op de klok dus net ingereden.

Mogelijk ooit een lasapparaat kopen maar volgens mij nog jaren op de weg te houden.

 

Waarom wil je die op grijs kenteken, als hij toch belastingvrij is? 100 euro verzekering per jaar (klassieker, geen woon/werk).

Tja, Fordje ook leuk natuurlijk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik zit naast Heksie in de auto ;)

 

Hehe, als vanouds. Gelukkig is @Keyser Suze er nu bij, met een sleepband. Of, heel luxe, zelfs een lier.

Ha, nou krijg ik er helemaal zin in.

 

Trouwens KS, bij de camping in de buurt in Havelte is een militair oefenterrein, dat volgens mij toegankelijk is. Even uitkijken voor de tank-sporen wel. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Omdat ik enkel voor een bedrijfswagen (grijs) een parkeervergunning kan krijgen in het $%^&* Amsterdam

 

Oe, Amsterdam en parkeren, aha.

Maar waarom zou mijn auto niet op grijs kenteken kunnen? Hij heeft een gesloten hard-top zonder ramen, was ik vergeten te vertellen. Alleen geen tussenschot, maar de onderkant is standaard al dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam

Wij hebben wel interesse. Meetpoint is een daagse reis vanuit het Zuiden met mijn huidige wagenpark, dus er maar een weekendje van maken. Zal dan waarschijnlijk een suzuki op de traiiler achter de 110 worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe, Amsterdam en parkeren, aha.

Maar waarom zou mijn auto niet op grijs kenteken kunnen? Hij heeft een gesloten hard-top zonder ramen, was ik vergeten te vertellen. Alleen geen tussenschot, maar de onderkant is standaard al dicht.

 

als je dan ook een dubbele cabine hebt zodat mijn dochter meekan :)

 

daarom WAS ik op zoek naar een 130 :)

maar gezien hoe goedkoop mijn oude betrouwbare transit is blijf ik daar denk ik in rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
als je dan ook een dubbele cabine hebt zodat mijn dochter meekan :)

 

daarom WAS ik op zoek naar een 130 :)

maar gezien hoe goedkoop mijn oude betrouwbare transit is blijf ik daar denk ik in rijden :)

 

Ja, dat snap ik. Ford Transit is okee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...