Ga naar inhoud
GENEGEERD

Perfecte tondel


joepen

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Weet je wat ook perfect werkt? Neem een puntenslijper mee in je BOB. Hiermee kan je perfect een takje omvormen tot tondel met het slijpsel van de puntenslijper. Weegt niets en gaat jaren mee, zolang er takken beschikbaar zijn.

 

He, dat is een handige tip! Kende ik nog niet.

 

Overigens zijn van dit onderwerp al meerdere draadjes, wellicht samenvoegen @mods.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Weet je wat ook perfect werkt? Neem een puntenslijper mee in je BOB. Hiermee kan je perfect een takje omvormen tot tondel met het slijpsel van de puntenslijper. Weegt niets en gaat jaren mee, zolang er takken beschikbaar zijn.

 

Dat kan je toch met uw mes ook .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast ancestral-viking

droger pluis is best goed mits er niet teveel syntetische stoffen doorheen zitten ......echter op dezelfde manier waarop je charcloth maakt van katoen zo kan je dit ook doen met touw(katoen 100%) drogerpluis , en zelfs de aar van lisdodde stop het in een blikje en leg deze op wat kooltjes of zacht vuurtje :) .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verzamel nu al enige tijd 'drogertondel' en heb het al meer dan eens gebruikt om hier de vuurkorf aan te steken, in combinatie met een firesteel. De reacties hierop zijn altijd erg leuk!

 

Heuj, das handig!, ik doe dat altijd met benzine/spiritus/aanmaakblokjes/brandgel/etc met alle gevolgen van dien.

 

Zo is het ook erg lang geleden dat ik mijn BBQ heb laten blaffen :) WOOF! ... weg wenkbrauwen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Weet je wat ook perfect werkt? Neem een puntenslijper mee in je BOB. Hiermee kan je perfect een takje omvormen tot tondel met het slijpsel van de puntenslijper. Weegt niets en gaat jaren mee, zolang er takken beschikbaar zijn.

 

Die is slim, zometeen maar eens een puntenslijper aan de bob toevoegen. Zou inderdaad ook met je mes kunnen, maar dit lijkt me een stuk sneller te gaan en vind ik ook wel leuk bedacht eigenlijk :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...