Ga naar inhoud
GENEGEERD

Condor bags & Pouches


GoodieBag

Aanbevolen berichten

Hey all.

 

Ik ben al een tijdje bezig met het op orde brengen van mijn ultieme EDC/GHB. Ik ben me bewust van het aantal onderwerpen over wat ik daar allemaal in zou moeten stoppen maar daar gaat dit dus niet over. Ik heb mijn oog laten vallen op de Condor Compact Asault pack.

 

Dit is een amerikaans merk wat niet direct aan consumenten verkoopt, maar via een dealernetwerk. In Nederland dacht ik een dealer gevonden te hebben, Noorloos, maar nadat ik daar een bestelling heb geplaatst, wilde ik daar nog iets aan veranderen, toevoegen eigenlijk, maar op de drie emails die ik daarover stuurde heb ik nooit antwoord gehad. Dus ben ik weer in de markt voor deze tas, en een aantal van de Pouches van Condor.

 

Ik dacht om dan via Amazon te gaan bestellen, maar pas nadat ik een account had gemaakt, alle producten in mn mandje had, en wilde afrekenen, bleek dat ze geen outdoorproducten willen versturen buiten Amerika.....

 

Ik wil deze tas erg graag, maar het lijkt er op dat het me niet erg gegund is.. heeft iemand nog een adres of idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoi @GoodieBag,

 

Ik heb deze tas! Grutjes wat een heerlijke ge-wel-dige goede tas is dit zeg! Dit is mijn EDC voor medicatie. Zit een kleine 3.5kg in voor één dag. Het grappige is dat ik mij nu al meerdere malen heb afgevraagd of ik de tas nou om had ja of nee. Zo lekker zit tie hihihi.

Ik was opzoek naar een edc rugtas en kwam op marktplaats bij deze uit, voor €20 gekocht. Ik kan je uiteraard uit gaan leggen welke functies deze tas heeft maar dat lijkt mij niet nodig :) Ervaringen daar in tegen lijkt mij wel handig.

Zelfs als de tas helemaal afgeladen is, is deze nog steeds goed te dragen en blijft op zijn plek zitten.

Wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat de schouder banden niet direct aan de achterkant van de tas vast zitten. Zo kan je de straps nog verstellen als je een dikke jas aan hebt, of je juist alleen een shirt aan hebt. Of helemaal niets hahaha.

Ook regen is totaal geen punt. Met oud en nieuw leek het net of je aan het zwemmen was s'nachts, het regende echt ontzettend hard hier. Ik had toen zowel deze tas als een eastpack bij me. In mn eastpak stond gewoon een paar cm water?!?! En mn assault pack of edc was helemaal droog!

 

Voor rennen is deze tas ook geschikt. De onderste grote band zit er bij mij niet meer op. Ik heb alleen de kleine klik bevestiging boven in, dat is voor 2 tot 5 kg voldoende zodat het niet te veel heen en weer slingert tijdens rennen. Lopend is het helemaal geen punt.

De tas zakt ook niet in mn nek als ik voorover buig. Heel hinderlijk is dat met andere tassen. In het grote voorvak passen met ruimte 2 0.5 liter flesjes. In het kleine boven voorvak zit een kleine ehbo kit en medicatie in pil vorm. En in de 2 volle grote vakken kan je eigenlijk zo'n beetje alles kwijt. Auto's....boten en dat soort dingen :rolleyes: Nee, maar je hebt gewoon ontzettend veel ruimte in eigenlijk zo'n klein formaat tas.

 

Het grappige is dat ik door jou weet welke tas ik heb :D! Ik vind condor spullen over het algemeen wel vet. Vandaar dat ik even kwam kijken. Ik op de link klikken...*heee die tas komt mij wel heuul erg bekend voor*.

 

Als je een rugtas zoekt, zou ik zekerrrr voor deze gaan. Erg plat als je weinig spullen vervoert. En kan lekker vergroten als het nodig is.

 

Ik ga er denk ik nog ééntje bestellen, mocht deze er mee ophouden.

 

Deze winkel heeft de tas op voorraad. http://www.firearmsprostore.com/compactmodularstyleassaultpack.aspx

 

Ik keek even bij hun shipping info. Ze zenden non firearm items naar Canada en Engeland. Dus grote kans dat ze de tas ook naar NLD kunnen sturen als je ze dat vraagt!

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey all.

 

Ik ben al een tijdje bezig met het op orde brengen van mijn ultieme EDC/GHB. Ik ben me bewust van het aantal onderwerpen over wat ik daar allemaal in zou moeten stoppen maar daar gaat dit dus niet over. Ik heb mijn oog laten vallen op de Condor Compact Asault pack.

 

Dit is een amerikaans merk wat niet direct aan consumenten verkoopt, maar via een dealernetwerk. In Nederland dacht ik een dealer gevonden te hebben, Noorloos, maar nadat ik daar een bestelling heb geplaatst, wilde ik daar nog iets aan veranderen, toevoegen eigenlijk, maar op de drie emails die ik daarover stuurde heb ik nooit antwoord gehad. Dus ben ik weer in de markt voor deze tas, en een aantal van de Pouches van Condor.

 

Ik dacht om dan via Amazon te gaan bestellen, maar pas nadat ik een account had gemaakt, alle producten in mn mandje had, en wilde afrekenen, bleek dat ze geen outdoorproducten willen versturen buiten Amerika.....

 

Ik wil deze tas erg graag, maar het lijkt er op dat het me niet erg gegund is.. heeft iemand nog een adres of idee?

 

Volgens mij hebben ze een goed alternatief via deze website http://www.hettykat.nl/outdoor-survival/rugzakken-drysacs/warrior-assault-systems-crusader-pack.html of deze nog iets goedkoper dan http://www.hettykat.nl/outdoor-survival/rugzakken-drysacs/us-assault-pack-50lt.html

 

Succes en gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dank je, die kende ik nog niet. en nog in het zwart verkrijgbaar ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!, die kende ik nog niet! en nog in het zwart verkrijgbaar ook!

Ja das waar ook in het zwart, ik heb mijn buik vol van al da groene of camo spul. Ik wil low profile en niet als een of andere para commando gezien worden op weg naar mij bol.

 

Kijk ook eens bij de messen op de website leuk backup mes http://www.hettykat.nl/outdoor-survival/messen/hultafors-gk.html ik heb hem zelf goed en zeker niet duur.speciaal voor degen met xl handen.

 

Gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb vandaag deze tas binnen gekregen. Klein genoeg om niet in de weg te liggen in de auto, en groot genoeg voor alles wat ik mee wil nemen. Zodra alles binnen is en klaar zal ik een complete review geven. Ik ben van plan om niet alles los in de tas te gaan doen maar netjes in aparte tasjes te doen. Ik ga morgen even kijken wat ik hiervoor kan vinden, ik denk dan aan toilettassen of pennen-etuis. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie jullie spullen hebben opgeborgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn bescheiden mening is het verstandig om een goede rugtas te kopen.

Ik lees hier dat de een nog goedkoper is dan de ander.

Dat pad heb ik jaren geleden bewandeld en heb daar flink spijt van gehad.

De merkloze "assault" rugzakken van een paar tientjes zijn naar mijn ervaring leuk voor een weekend maar daarna is het gauw klaar.

Soms is het verstandig om gear die goed moet zijn ook meteen goed te kopen.

Ik wil niet altijd zeggen duurder maar met rugzakken moet je nu eenmaal wat meer betalen voor een exemplaar wat een leven mee kan.

Er lijkt mij niets ergers dan dat tijdens een shtf de ene rits na de andere stuk gaat en dat even later het halve stikwerk los komt.

 

Greener

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt mij niets ergers dan dat tijdens een shtf de ene rits na de andere stuk gaat en dat even later het halve stikwerk los komt.

 

Greener

 

Ben ik met je eens, maar deze rugzak is uitsluitend bedoeld als GHB. Hij zal zijn hele "leven" doorbrengen in donkere kofferbakken van auto's en zal daar weinig te verduren hebben. Voor de kanovakanties ed heb ik

inderdaad andere kwaliteit spullen, maar naar mijn bescheiden mening is het niet nodig om van alles de allerbeste kwaliteit te kopen. Zaken die ik dagelijks bij me heb, en dus ook dagelijks gebruik zijn geen budget items. Ik zal mezelf geen budget prepper noemen, maar ik heb nu eenmaal ook geen oneindige hoeveelheid cash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...