Ga naar inhoud
GENEGEERD

Groep doemdenkers bouwt versterkte burcht in Idaho

Tom
 Share

Recommended Posts

Gewoon een krantenbericht. met een negatieve klank, dan komt het dus wel in het nieuws.

Een groep Amerikaanse doemdenkers, zogenaamde 'survivalists' die ervan overtuigd zijn dat de wereld zal vergaan, wil een versterkte burcht bouden in de staat Idaho. Op de website van de groepering worden patriottische Amerikanen opgeroepen samen te komen wonen in overeenstemming met het ideaal van Thomas Jefferson. De burcht naar middeleeuws model, die ze The Citadel noemen, moet tussen 3.500 en 7.000 gezinnen gaan huisvesten in een afgelegen streek. Dat meldt Associated Press.

LEES ARTIKEL

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gewoon een krantenbericht. met een negatieve klank, dan komt het dus wel in het nieuws.

Een groep Amerikaanse doemdenkers, zogenaamde 'survivalists' die ervan overtuigd zijn dat de wereld zal vergaan, wil een versterkte burcht bouden in de staat Idaho. Op de website van de groepering worden patriottische Amerikanen opgeroepen samen te komen wonen in overeenstemming met het ideaal van Thomas Jefferson. De burcht naar middeleeuws model, die ze The Citadel noemen, moet tussen 3.500 en 7.000 gezinnen gaan huisvesten in een afgelegen streek. Dat meldt Associated Press.

LEES ARTIKEL

en @wodan

Super linken.. ;o)

Wat ik echter minder vond, is, dat de mensen in de link van tom om hun mening gevraagd wordt..

Jammer dat 59 % van de sheeples het GRAPPIG vinden!!

Ik zou zeggen bouw in nederland ook maar zoon burcht.. misschien naast de sheltercamping van @Heksenboot :cool:

keep on prepping..

xxbirgittexx

Link naar reactie

Gast Heksenboot
en @wodan

Super linken.. ;o)

Wat ik echter minder vond, is, dat de mensen in de link van tom om hun mening gevraagd wordt..

Jammer dat 59 % van de sheeples het GRAPPIG vinden!!

Ik zou zeggen bouw in nederland ook maar zoon burcht.. misschien naast de sheltercamping van @Heksenboot :cool:

keep on prepping..

xxbirgittexx

Die burcht bouwen we zelf wel Bir.

Je weet wel, zandzakken, een kogel en een auto stoppen, geen probleem:

http://www.google.nl/search?q=earthbag+architecture&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&aq=0&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Vc8bUfOxO_SW0QXWpIGgDw&biw=1291&bih=708&sei=Ws8bUbfBBoSa1AXm5YCQDQ#um=1&hl=nl&tbo=d&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&tbm=isch&spell=1&q=earthbag+root+cellar&sa=X&ei=kM8bUcr2Eeel0QW3kYDQAw&ved=0CEwQBSgA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42261806,d.d2k&fp=f313bc7752d33717&biw=1291&bih=708

Link naar reactie

Gast Heksenboot
@Heksenboot geweldig.. en dan van die romeinse feesten .. liggend aan een tafel varkens van t spit en druiven eten.... boel wijn erbij.. gezellie .. preppers only..LOL!!

Laat de SHTF maar komen

keep on prepping..

xxbirgittexx

Hehe, jij weet zelfs van SHTF een feest te maken.

Als het aan mij ligt worden het natuurfeesten, die Romeinen/Amerikanen heb ik nou wel gezien. ;)

Maar natuurlijk lekker eten en drinken en wat kruiden roken. :D

Link naar reactie

@Heksenboot geweldig.. en dan van die romeinse feesten .. liggend aan een tafel varkens van t spit en druiven eten.... boel wijn erbij.. gezellie .. preppers only..LOL!!

Laat de SHTF maar komen

keep on prepping..

xxbirgittexx

Romeinse feesten waren orgies waar iedereen het met iedereen deed. Fantassieen Birgitte??? :p

Link naar reactie

Romeinse feesten waren orgies waar iedereen het met iedereen deed. Fantassieen Birgitte??? :p

:o:o:o ik heb het woord fantasieen nooit gebruikt. hehehe .. maar ja dat zijn mannen he.. burcht, eten , drinken.. en eh .. spannende plannen.. hahahaha

Had ik dan niet beter bij de mormonen kunnen gaan .. hahahaha,....

@Heksenboot Optimisme .. heeeeerlijk, word ik smorgens fluitend mee wakker.. en feestje....... eeeey biertjuh... (ik ben altijd de bob.. )

keep on prepping..

xxbirgittexx

Link naar reactie

Is dat niet die Citadel waar je op NatGeo een doc kan over volgen, heb het eigenlijk nog niet gezien, alleen een paar voorstukjes.

Maar die gezien hebbende moet ik zeggen dat het idee mss wel prepperwaardig is, maar de groep mensen er achter zijn voor mij zo gek als een achterdeur en in niets verschillend van een sekte...

Link naar reactie

muiderslot is een leuk idee,ik ben een luxe poppetje en verblijf liever in een kastel. jongens de leuke torenkamer met hemelbed is voor mrsjones.

de gasten in idaho zijn wel ,very right wing, american only is in hun lingo code voor white only, ik denk dat als mevrouw rodriguez een huis wil kopen ze niet echt welcome zal zijn. en als reverend jackson zich aanmelden het ook niks ga worden.

Link naar reactie

Is dat niet die Citadel waar je op NatGeo een doc kan over volgen, heb het eigenlijk nog niet gezien, alleen een paar voorstukjes.

Maar die gezien hebbende moet ik zeggen dat het idee mss wel prepperwaardig is, maar de groep mensen er achter zijn voor mij zo gek als een achterdeur en in niets verschillend van een sekte...

Precies.... en laten wij nou ook zo gek zijn als een acherdeur, dat komt dan mooi uit :D Ik heb altijd al een sekte willen beginnen, lijkt me heerlijk zo'n groep volgelingen die doet wat ik zeg, grijns....

Link naar reactie

muiderslot is een leuk idee,ik ben een luxe poppetje en verblijf liever in een kastel. jongens de leuke torenkamer met hemelbed is voor mrsjones.

de gasten in idaho zijn wel ,very right wing, american only is in hun lingo code voor white only, ik denk dat als mevrouw rodriguez een huis wil kopen ze niet echt welcome zal zijn. en als reverend jackson zich aanmelden het ook niks ga worden.

Moet je wel snel een hemelbed gaan preppen mrsjones :-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...