Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vierdaagse van Apeldoorn met BOB


dedoofy

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, zijn er mensen die mee willen lopen met de Apeldoornse vierdaagse.

 

Niet op de "gewone manier"

 

Maar met een BOB uitrusting en daar dan ook alleen maar gebruik van te maken.

 

Tis natuurlijk iets meer dan 72 uur, maar wel een uitdaging. Kamperen kan vast wel in de buurt.

 

Je kan verschillende afstanden doen, dus het hoeft niet te gek.

 

Tis een idee die in mij opkwam nav Survival Uitrusting/Voertuigen/Een lekker stukje lopen.

 

Weet zelf niet eens of ik dan wel kan, maar het idee lijkt me leuk :cool:

 

Heb er trouwens geen ervaring mee hoor.

 

Groet, dedoofy

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

Leuk dat je geinspireerd bent.

 

Het zou natuurlijk moeten kunnen. Waarom niet eigenlijk. Enige punt zou kunnen zijn de je niet mee kan doen wegens te weinig plekken voor deelnemers. Uiteraard kun je ook je eigen vierdaagse uitzetten, of driedaagse om aan de 72 uur filosofie vast te houden. Met de pedometer kun je makkelijk een route uitstippelen om aan je kilometers te komen. Zo kun je ervoor zorgen dat je in een bosrijk gebied eindigt iedere dag om te kunnen overnachten.

 

http://www.gmap-pedometer.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

even nagemeten de langste afstand die ik minimaal 1 keer per week afleg is maar ongeveer 3 km met rugzak belast tussen de 10 en de 20 ( ligt eraan hoeveel boodschappen ik meesjouw ) dat is zeer makkelijk te doen in ongeveer 40 min dus ik neem aan dat de 12 zo wel te doen zal zijn.

word de afstand langer zal ik toch wat meer moeten gaan trainen neem ik aan

Afstanden: 12 km, 20 km, 30 km, 40 km en 50 km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...