Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Iluminati kaartspel

Recommended Posts

Voor wie de interesse deelt..

Kon hier op het forum geen draadje over vinden.

Het illuminatie kaartspel.

Maak je klaar voor inzichten, zo ontstellend, dat je nooit meer op dezelfde manier naar het nieuws kijkt.

In 1990 was, game ontwerper, Steve Jackson, zijn nieuwste spel aan het uitvinden, welke hij uiteindelijk het “Illuminati – New Word Order” Game, of afgekort “INWO” zou noemen. Jackson ontwierp een spel, dat zeer dicht bij het daadwerkelijke plan van de Illuminati zou komen, om de wereld in de NWO te drijven, ook wel bekend als het Rijk van de Antichrist.

Af en toe bijbelse stukjes maar daar lees je zo overheen.;o)

Ik vind het wel een frappante uitleg..

enjoy..

http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/p/illuminati-kaartspel.html

en laat s weten wat je ervan vind.

keep on prepping..

xxbirgittexx

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

iluminati kaartspel

Ik snap wel dat je het neer zet na bericht van de paus,

maar we zijn geen xandernieuws al heeft hij soms goede punten maar preppen is preppen, dit staat naar mijn mening los van het kaartspel van de geloofaanhangers.en het heiligen der heiligen van de bijbel. Al weet ik het niet zeker maar ik leef in het aardse.

Ik doe mijn best om goed te zijn, niet meer en niet minder.

Ik geloof in god maar vorra

iluminati kaartspel

Ik snap wel dat je het neer zet na bericht van de paus,

maar we zijn geen xandernieuws al heeft hij soms goede punten maar preppen is preppen, dit staat naar mijn mening los van het kaartspel van de geloofaanhangers.en het heiligen der heiligen van de bijbel. Al weet ik het niet zeker maar ik leef in het aardse.

Ik doe mijn best om goed te zijn, niet meer en niet minder.

Ik geloof in god maar vorra

Uh HO S FF!!!

Ik maak uit je commentaar op dat je niet eens geklikt hebt op de link die ik hierboven geplaatst heb.

aub .. dit heeft ook niks met God te maken. of geloof ..

Maar goed als je bij voorbaat al uit gaat van onzin .. sla dan deze topic over!!

Voor wie wel geinteresseerd is.. Zo ben ik ook de topic begonnen...

in 1995 is er een kaartspel op de markt gekomen. Daarin zaten verdacht veel verbanden met de huidige NWO zoals wij die kennen.. (VETTE KNIPOOG}

Affin de maker van het spel, heeft dus een spel gecreeerd dat exacte details laat zien van dingen die inmiddels gebeurt zijn.. Grote vraag .. hoe komt hij aan die informatie!!

Op de link te vinden, een uitleg van het spel door hem ontworpen.. (aan de hand daarvan kreeg hij zeer vervelend bezoek van fbi.. of wie dan ook.. Mega shit daaro..

Ook de afbeeldingen spreken boekdelen..

Enjoy en laat s weten wat je ervan vind als je het daarwerkelijk bekeken hebt.

keep on prepping..

xxbirgittexx

Ik heb een aantal dagen geleden het kaartspel gezien en doorgelezen.

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Naar mijn mening is het een complottheorie.

k sla dit topic niet over omdat ik zelf ook lees op de sites die jij aangeeft, maar nogmaal ik kan er niet de vinger opleggen

@missbir

Was 'n heel verhaal maar ik heb het wel gelezen. En ja.......wat er tot op heden is gebeurd en overeen komt met de kaarten valt niet te ontkennen. Bijzonder dat die meneer zoveel voorkennis had dus waar hij die vandaan had??? Hij had de kaart gelegd...:confused:...grapje hoor..

Het is fascinerend...en doodeng. Ik lees ook meer over dat soort dingen.

@lucifer

'N complot is het inderdaad....en wel van de Illuminatie.

Denk dat wij in 'n bijzondere tijd leven en ben bang dat ons nog veel te wachten staat. Ik leef ook in het aardse maar aangezien wat er tegenwoordig allemaal gebeurt....... zoveel voortekenen die niet zijn te ontkennen.

• Leuk 1
Uh HO S FF!!!

Ik maak uit je commentaar op dat je niet eens geklikt hebt op de link die ik hierboven geplaatst heb.

aub .. dit heeft ook niks met God te maken. of geloof ..

Maar goed als je bij voorbaat al uit gaat van onzin .. sla dan deze topic over!!

Voor wie wel geinteresseerd is.. Zo ben ik ook de topic begonnen...

in 1995 is er een kaartspel op de markt gekomen. Daarin zaten verdacht veel verbanden met de huidige NWO zoals wij die kennen.. (VETTE KNIPOOG}

Affin de maker van het spel, heeft dus een spel gecreeerd dat exacte details laat zien van dingen die inmiddels gebeurt zijn.. Grote vraag .. hoe komt hij aan die informatie!!

Op de link te vinden, een uitleg van het spel door hem ontworpen.. (aan de hand daarvan kreeg hij zeer vervelend bezoek van fbi.. of wie dan ook.. Mega shit daaro..

Ook de afbeeldingen spreken boekdelen..

Enjoy en laat s weten wat je ervan vind als je het daarwerkelijk bekeken hebt.

keep on prepping..

xxbirgittexx

@missbir: Ik ben gek op complotten maar dan moeten het wel écht goede complotten zijn. Wat ik tot nu toe op dit forum heb gelezen op de afdeling 'complotten' was bagger. Dat waren en zijn geen complotten. Geeft verder niets maar ik wil het graag duidelijk hebben. Wie het mooi vind moet er vooral van genieten en wie er ook maar iets serieus van neemt hoef ik niet meer serieus te nemen. Daar meet ik ook aan af met wie ik wel en niet gezien wil worden :D

Jouw reactie hierboven is ook iets waarvan ik me afvraag waar je het vandaan haalt. Je schrijft dat het kaartspel in 1995 op de markt is gekomen. Waarop baseer je dat? Heb je het gecontroleerd? En die bezoeken van de FBI aan de maker van dat kaartspel, hoe weet je of die echt hebben plaatsgevonden?

Is het misschien een idee, voor iedereen die die graag complottheoriën op dit forum gooit, om de feiten te checken?

Ja en? Twee links waar je dit kaartspel kunt kopen. Twee links van websites die er financieel belang bij hebben dat mensen GELOVEN dat dit kaartspel al in 1995 op de markt kwam. Kom op @Heksenboot, wat wil je hiermee nu duidelijk maken? Dat er een heleboel goedgelovige mensen zijn die gemakkelijk verklaringen zoeken voor de ellende in de wereld?

Feiten wil ik. Controleerbare feiten. Kun je daar iets mee?

Gast Heksenboot
Ja en? Twee links waar je dit kaartspel kunt kopen. Twee links van websites die er financieel belang bij hebben dat mensen GELOVEN dat dit kaartspel al in 1995 op de markt kwam. Kom op @Heksenboot, wat wil je hiermee nu duidelijk maken? Dat er een heleboel goedgelovige mensen zijn die gemakkelijk verklaringen zoeken voor de ellende in de wereld?

Op de eerste link staan kaarten gewoon op de website.

Op de tweede link kan je het hele spel downloaden.

That's all.

Leuk, dit topic... vooral de drive om toch vooral feiten te kennen; komop iedereen weet inmiddels wel dat juist in dit soort onderwerpen er bewust gerommeld wordt met feiten?

En dat bedoel ik in de context: "er wordt door overheden en andere belanghebbenden bewust tegenstrijdige en vaak onjuiste informatie verspreid met als doel: desorientatie".

Er wordt geprobeerd te voorkomen dat mensen zelf een mening kunnen formuleren op basis van feiten. Als zogenaamde feiten elkaar tegenspreken treedt verwarring op en is men niet meer in staat te beoordelen wat waar is en wat niet.

Vandaar dat ik de vraag van Pathfinder zo leuk vind.. controleerbare feiten ... :cool: @ Pathfinder, verwacht je dat informatie vanuit bv overheden juist is omdat er "controleerbare feiten" over die informatie bestaat? Zou informatie wellicht kunnen worden gemanipuleerd? En kunnen wellicht de controleerbare feiten die als waar worden aangenomen worden gemanipuleerd? ..

grts Wisks

komop iedereen weet inmiddels wel dat juist in dit soort onderwerpen er bewust gerommeld wordt met feiten?

En dat bedoel ik in de context: "er wordt door overheden en andere belanghebbenden bewust tegenstrijdige en vaak onjuiste informatie verspreid met als doel: desorientatie".

@wiskers: O ja? Door wie? Waar? Wanneer? Graag verifieerbare voorbeelden die samenhangen met dat kaartspel dat er al in 1995 zou zijn. En is de gedachte dat er door 'belanghebbenden' bewust onjuiste verspreid wordt een reden om zelf vage prietpraat te verspreiden?

Er wordt geprobeerd te voorkomen dat mensen zelf een mening kunnen formuleren op basis van feiten. Als zogenaamde feiten elkaar tegenspreken treedt verwarring op en is men niet meer in staat te beoordelen wat waar is en wat niet.

@wiskers: Erg vaag. Wie doen dat dan? Hoe doen ze dat? Waar doen ze dat? Maar misschien ligt het aan mij en moet je een gelovige aahanger zijn van de religie die Complotten heet. Best wel cool, zo'n geloof ... :cool:

Voor wie de interesse deelt..

Kon hier op het forum geen draadje over vinden.

Het illuminatie kaartspel.

Maak je klaar voor inzichten, zo ontstellend, dat je nooit meer op dezelfde manier naar het nieuws kijkt.

In 1990 was, game ontwerper, Steve Jackson, zijn nieuwste spel aan het uitvinden, welke hij uiteindelijk het “Illuminati – New Word Order” Game, of afgekort “INWO” zou noemen. Jackson ontwierp een spel, dat zeer dicht bij het daadwerkelijke plan van de Illuminati zou komen, om de wereld in de NWO te drijven, ook wel bekend als het Rijk van de Antichrist.

Af en toe bijbelse stukjes maar daar lees je zo overheen.;o)

Ik vind het wel een frappante uitleg..

enjoy..

http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/p/illuminati-kaartspel.html

en laat s weten wat je ervan vind.

keep on prepping..

xxbirgittexx

Ja frapant dit kaartspel, ik had er al eens van gehoord. Het meest ongelofelijke is dat er in dit kaartspel een afbeelding van de twintowers zit met ontploffing, en de naam terrorist. En ook van het pentagon, ook met een geïllustreerde ontploffing...... Niet raar denk je dan? Alleen het spel is al in 1995 op de markt gebracht.

Ja frapant dit kaartspel, ik had er al eens van gehoord. Het meest ongelofelijke is dat er in dit kaartspel een afbeelding van de twintowers zit met ontploffing, en de naam terrorist. En ook van het pentagon, ook met een geïllustreerde ontploffing...... Niet raar denk je dan? Alleen het spel is al in 1995 op de markt gebracht.

@Richa: Maar hoe wéét je nou dat dat kaartspel al in 1995 op de markt is gebracht? Omdat iemand dat schrijft op een website en op dit forum? Welke uitgever was dat dan? Heb je een naam of een mailadres voor me? Ik zou het graag willen controleren?

Ik weet niet welke waarde ik aan dit kaartspel toe moet kennen, heb het al jaren geleden voor het eerst gezien. Wat ik wel weet is dat inderdaad de twin towers er een kaart in hebben, of in ieder geval een gelijkende afbeelding. Wat mij betreft kan iedereen die nog steeds geloofd dat het neergaan vd twin towers een ongeluk was zijn kop uit z'n hl halen, daar is inmiddels wel voldoende over gezegd. Ik ben niet zo van de complotten, maar ontkennen met de feiten voor je neus is zwakzinnig.

@wiskers: Erg vaag. Wie doen dat dan? Hoe doen ze dat? Waar doen ze dat? Maar misschien ligt het aan mij en moet je een gelovige aahanger zijn van de religie die Complotten heet. Best wel cool, zo'n geloof ... :cool:

@Pathfinder, Het verspreiden van desinformatie is een van de leukste onderwerpen binnen de complottheorieen; als je je daarin verdiept weet je niet wat je overkomt. Soms vallen dan stukjes op hun plek.. Enfin in dit kader voert het te ver om daar op in te zoomen, ik wil je graag de tip geven om je daar eens in te verdiepen, het kan je in ieder geval een genuanceerde kijk geven op onze maatschappij en onze waarheden en daaraan gekoppeld de controleerbare feiten....

grts Wisks

• Leuk 1
@Pathfinder, Het verspreiden van desinformatie is een van de leukste onderwerpen binnen de complottheorieen; als je je daarin verdiept weet je niet wat je overkomt. Soms vallen dan stukjes op hun plek.. Enfin in dit kader voert het te ver om daar op in te zoomen, ik wil je graag de tip geven om je daar eens in te verdiepen, het kan je in ieder geval een genuanceerde kijk geven op onze maatschappij en onze waarheden en daaraan gekoppeld de controleerbare feiten....

grts Wisks

Beste @wiskers, dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vragen. Ik begrijp van je dat ik zelf maar op zoek moet gaan naar bevestiging van jóuw complottheoriën en manier van denken. Klopt dat? En begrijp ik het ook goed dat je geen antwoord gaat geven geven op mijn vragen? Maar waarom niet? Is het dan echt zo moeilijk om het over de feiten te hebben?

Beste @wiskers, dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vragen. Ik begrijp van je dat ik zelf maar op zoek moet gaan naar bevestiging van jóuw complottheoriën en manier van denken. Klopt dat? En begrijp ik het ook goed dat je geen antwoord gaat geven geven op mijn vragen? Maar waarom niet? Is het dan echt zo moeilijk om het over de feiten te hebben?

@Pathfinder, inderdaad geef ik geen antwoord op je vragen, maar stimuleer ik zelfstandig feitenonderzoek... En nee, het is geen geloof en nee, ik ben niet van de complottheorieen en ja, ik werd wel getriggerd door je vraag naar controleerbare feiten die ik dan probeer te stimuleren.. zie het hiervoor genoemde...

Hopelijk ben ik nu voldoende duidelijk.

Met alle beschikbare groeten,

Wisks

@Pathfinder, inderdaad geef ik geen antwoord op je vragen, maar stimuleer ik zelfstandig feitenonderzoek... En nee, het is geen geloof en nee, ik ben niet van de complottheorieen en ja, ik werd wel getriggerd door je vraag naar controleerbare feiten die ik dan probeer te stimuleren.. zie het hiervoor genoemde...

Hopelijk ben ik nu voldoende duidelijk.

Met alle beschikbare groeten,

Wisks

@wiskers: Prachtig, we zijn het eens! JIj 'stimuleert zelfstandig feitenonderzoek', zoals je schrijft. Ik ook. Als iedereen eerst zelfstandig de feiten onderzoekt, bijvoorbeeld over dat kaartspel dat er al in 1995 zou zijn, dan komen we een heel eind verder.

Dank je wel, dit is waar het om gaat.

Zou best kunnen dat het fake is. Het spel is uitgegeven door SJgames zelf en ik zie dat er in 1982 al zo'n spel was uitgegeven (naast een heleboel andere Illuminatie spellen) maar daarvan is niet duidelijk of de twintowers etc er al op stonden. Steve Jackson was zelf een groot completdenker en onderzoeker.

http://sjgames.com/illuminati/

@Pathfinder en all ;o)

Tja wie moet je vertrouwen, kan je wiki nog vertrouwen?

Genesis of game

In September 1981, Steve Jackson and his regular freelance cover artist Dave Martin discussed their shared admiration of the Illuminatus! Trilogy, and the latter suggested a game. Steve Jackson decided against adapting the novel because of the expense of game rights, and the difficulty of adapting a novel with such convoluted plots. He decided "a game about the secret-conspiracy idea behind Illuminatus!" was doable. After doing research on the Illuminati and conspiracy theories, and "extensive and enthusiastic playtesting" it went on the market in July 1982...

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(game)

Ik moet het ook maar doen met de bronnen die ik heb.. ;o) maar zomaar iets erop pleuren doe ik dus niet.. ;o)

keep on prepping..

xxbirgittexx

Gast Heksenboot
@wiskers: Prachtig, we zijn het eens! JIj 'stimuleert zelfstandig feitenonderzoek', zoals je schrijft. Ik ook. Als iedereen eerst zelfstandig de feiten onderzoekt, bijvoorbeeld over dat kaartspel dat er al in 1995 zou zijn, dan komen we een heel eind verder.

Dank je wel, dit is waar het om gaat.

Mee eens.

Heb je al wat feiten voor ons?

Mensen, sommigen van jullie hebben echt tijd teveel lijkt met me zo.

Als er grote machthebbers een groot plan al bewust zouden hebben met de mensheid, ga je je als individu niet tegen kunnen verweren. Dus pointless.

Als dat grote masterplan er niet is, is het onderzoek er naar gewoon verloren tijd die je beter in iets anders steekt.

Man man man.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...