Ga naar inhoud
GENEGEERD

De fotonengordel en ascentie

Cyberbeer
 Share

Recommended Posts

Welke rol speelt de fotonengordel in het ascentieproces en wat kunnen wij verwachten?

Waarom gebeuren er juist nu zoveel "opvallende" dingen? Een antwoord op vragen waar ongetwijfeld velen mee rondlopen.

De afgelopen week werd er door onze Niburu forumbeheerder een bijzonder interessant Engelstalig artikel geplaatst in het forum. Wij, de redactie, vinden dat dit zodanig belangrijke informatie bevat, dat we besloten hebben het bewuste artikel in het Nederlands te vertalen. Op deze manier willen we graag de kennis voor een zo groot mogelijke groep mensen beschikbaar maken. Vanwege de lengte van het artikel zal dit in twee, wellicht drie delen, de komende week worden gepubliceerd. Lees hieronder verder...

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2464:de-fotonengordel-en-ascentie-deel-1&catid=35:universum&Itemid=48

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2485:de-fotonengordel-en-ascentie-deel-2&catid=35:universum&Itemid=48

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ze zeggen het. Ach Johnny er zijn nog zoveel dingen in het universum wat wij niet weten. Onze wetenschappers geven zoveel mogelijk informatie door aan de wereld, maar worden ook heel vaak geblokkerd door de regeringen. Het universum is (volgens onze wetenschappers) 13,75 miljard jaar oud, en wij worden(als alles meezit) 100 jaar. Dus de kans dat er iets ergs kan gebeuren is klein, maar er is een kans. Je had toch een staatslot gekocht Johnny?

Link naar reactie

Die onzin van 12 strengen DNA, ik dacht dat na zoveel jaar internet dat broodje aap de wereld wel uit was. Zelfs de Bijbelteksten worden in het artikel wel erg "vrij" vertaald... Sorry hoor, maar het artikel barst van de feitelijke onjuistheden. Overigens wel een vermakelijk stukje!

Edit: Nee, geen staatslot, ik sponsor de staat al teveel ;)

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid, mijn vraag hierboven "is dit serieus?" was puur retorisch bedoeld. Ik ging er van uit dat het om een grapje ging en dat het artikel dus niet als serieus opgevat moest worden. "I was at a loss for words", om het maar op z'n Engels te stellen...

Het stuk heeft geen enkele wetenschappelijke waarde, bevat geen enkele bronvermelding, er worden stellingen gedeponeerd als waarheid zonder enige duiding en daarnaast worden er feitelijke onjuistheden verkondigd. Als "bèta man" heb ik hier grote moeite mee. Naar mijn mening behoort het artikel tot een bepaalde "religie", (het geloof der gekkies) derhalve dus "verboten" op dit forum... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...