Ga naar inhoud
GENEGEERD

[review] Geldriem


Prepping76

Aanbevolen berichten

Gelukkig ben ik mijn portomonee nooit kwijt geraakt. Wel kom ik altijd geld tekort :D

Vaak met bijvoorbeeld parkeren (chip is leeg als je alleen kan chippen en je hebt geen los geld als je alleen met los geld kan betalen).

 

Nu zijn dat kleine shtf situaties, maar wat als je niet thuis kan komen door geld gebrek?

Of als je geld niet gemakkelijk zichtbaar wil hebben voor je omgeving/rovers?

 

Dan is de geldriem handig!

 

Het is in het begin een enig zins stugge leren riem, maar naar verloop van tijd vormt hij wel.

Door het ritsje blijven koppels wel iets steken bij het omdoen, maar het lukt verder wel.

 

Ook tijdens warme dagen heeft het geld niets te lijden.

In verband met de dikte heb ik over de lengte een briefje van 5, 10, 20 en 50 opgevouwen en in de riem toegevoegd en dat past prima.

 

Al met al draag ik de riem dagelijks. Maar alleen in normale kleding. Voor een pantalon/pak is de riem te dik en te stug.

 

Edit: dacht er mee weg te komen door hem enkel op de ipad te tikken. Maar eigenlijk is een review geen review zonder foto's:

[ATTACH=CONFIG]2969[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2970[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2971[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2972[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2973[/ATTACH]

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat leuk dat je een review schrijft over deze riem. Het kan zeker interessant zijn. Vind ik in elk geval wel.

Als ik wat opbouwende opmerkingen mag maken. Het zou fijn zijn als je er wat meer gegevens, lengte en dikke bijvoorbeeld, weet je wat voor leer het is en foto's, zeker van waar het geld in gaat een de gesp bijvoorbeeld. Dat geeft een beter beeld van de riem dan alleen de tekst.

Groetjes Simurgh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je een review schrijft over deze riem. Het kan zeker interessant zijn. Vind ik in elk geval wel.

Als ik wat opbouwende opmerkingen mag maken. Het zou fijn zijn als je er wat meer gegevens, lengte en dikke bijvoorbeeld, weet je wat voor leer het is en foto's, zeker van waar het geld in gaat een de gesp bijvoorbeeld. Dat geeft een beter beeld van de riem dan alleen de tekst.

Groetjes Simurgh

 

http://www.ehow.com/how_2306768_make-money-belt.html

Je kan ook zelf een moneybelt maken van je eigen riem.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je een review schrijft over deze riem. Het kan zeker interessant zijn. Vind ik in elk geval wel.

Als ik wat opbouwende opmerkingen mag maken. Het zou fijn zijn als je er wat meer gegevens, lengte en dikke bijvoorbeeld, weet je wat voor leer het is en foto's, zeker van waar het geld in gaat een de gesp bijvoorbeeld. Dat geeft een beter beeld van de riem dan alleen de tekst.

Groetjes Simurgh

 

Lengtes en diktes variëren per type riem en broekmaat. De gesp is bij mijn type riem uitwisselbaar, inderdaad wel een belangrijke toevoeging. Kam er ook pas later achter, door middel van drukknopjes kun je hem losmaken en uitwisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lengtes en diktes variëren per type riem en broekmaat. De gesp is bij mijn type riem uitwisselbaar, inderdaad wel een belangrijke toevoeging. Kam er ook pas later achter, door middel van drukknopjes kun je hem losmaken en uitwisselen.

 

Bedankt voor de aanvulling, heb je ook nog foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
hoe zit het bij regenweer? gaat je geld dan niet kapot?

 

Tot nu toe is hij nog niet echt goed nat geworden. Over het algemeen kan briefpapier wel wat hebben, geld komt ook wel eens in de wasmachine.

Er is eventueel ook voldoende ruimte om folie om het geld (wel strak) te wikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf deze nu bevalt goed veel ruimte ook voor papieren en kan goed gedragen worden. Wellicht wel iets minder verborgen.

 

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001ONNWY8/ref=oh_details_o02_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

 

En ik heb ook zo'n riem ik vind die echter te krap past alleen wat papier in vrees echter dat papier niet shtf proof is..

 

Gr,

 

Rover

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor vrouwen is je bh als portemonaie ook handig . als je een push-up bh neem en daar de vulling uit de kussenstjes haal kun je flink wat poen in stoppen ook wat sieraden en andere zoi. ik heb standaard een mes er in. als geen push-up zijn in je cup maat, kun je de harde schuim neemen en daar iets in naaien.bij lang haar ,kun je een strake harde knot maken en daar ook een paar duizend in verstoppen.

nog nooit heeft de douane mijn haar geschekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor vrouwen is je bh als portemonaie ook handig . als je een push-up bh neem en daar de vulling uit de kussenstjes haal kun je flink wat poen in stoppen ook wat sieraden en andere zoi. ik heb standaard een mes er in. als geen push-up zijn in je cup maat, kun je de harde schuim neemen en daar iets in naaien.bij lang haar ,kun je een strake harde knot maken en daar ook een paar duizend in verstoppen.

nog nooit heeft de douane mijn haar geschekt.

 

Een mes in je BH? Waar stop je dat dan? Ik geloof niet dat ik een hele schatkist kan meedragen op die plek, de schatkist zit zelf al behoorlijk vol zeg maar :cool::rolleyes:

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu een riem waar de doorsnee ounce-munten goud/zilver in passen...?

 

Riem met grote gesp? Soort platte doos...pillendoos-achtig iets waar je de riem achterdoor/langs kan doen om te sluiten....als je snapt wat ik bedoel. Ik snap het wel...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...