Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gaat dit kabinet vallen??

Gast urbanprepper
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast urbanprepper

Triple A status weg. Wat word er allemaal duurder? Waar zal het nieuwe kabinet op bezuinigen?? Wat betekend dat voor ons dagelijks leven? Is dit het begin van wrol/shtf???

Link naar reactie

Is dit het begin van wrol/shtf???

Het begin ligt al een tijdje achter ons, ik stel voor 2008. Maar dat is natuurlijk altijd open voor discussie.

Maar het gaat nu wel versnellen. Niet omdat het kabinet al dan niet valt, of vanwege de triple A, maar gewoon omdat er te veel schulden zijn die bloot komen te liggen en er geen enkele manier is om deze allemaal te betalen.

Link naar reactie

Triple A status weg. Wat word er allemaal duurder? Waar zal het nieuwe kabinet op bezuinigen?? Wat betekend dat voor ons dagelijks leven? Is dit het begin van wrol/shtf???

het prille begin, we krijgen dan een AA status daarna heb je nog een aantal statussen, qua kabinetsval verwacht ik geen shtf maar als dan ook nog de eurozone in mekaar plettert tegelijk met de dollar dan heb je een perfect storm te pakken die zijn weerga nog nooit gekend heeft, dan staan alle grote landen van de wereld op hun financieele fundaties te trillen.

we gaan het zien wat er gebeurd, hier kan niemand wat aan doen, het zijn eigenwijze kleuters en das lastig om die te begrijpen vaak.

Link naar reactie

Tjee........, ik was weer eens te optimistisch, dacht dat ze daar in dat Catshuis deze keer eens wel serieus met de slechte situatie om zouden gaan, stom van me.

Iedere keer weer een beetje hoop dat ze toch een keertje gezond verstand zouden hebben, niet dus. Kost Nederland 750 miljoen las ik in de krant, het mislukken van de besprekingen, leuk weer.

Ik weet niet of ik de moed nog kan opbrengen om nog een keer te stemmen, haalt helemaal niets uit, en de regering gaat in mijn visie steeds dommer om met essentiële vraagstukken.:confused:

Link naar reactie

Ik weet niet of ik de moed nog kan opbrengen om nog een keer te stemmen, haalt helemaal niets uit

Ik stem zo wie zo niet omdat ik geen bende ga legitimeren die dan in mijn naam geweld gaat gebruiken.

Als de libertarische partij gaat meedoen, dan laat ik me verleiden om toch te gaan stemmen. Maar enkel omdat wanneer er een libertarier in de kamer zou komen hier een enorm leerzaam effect van uit zou kunnen gaan. Daarvoor zet ik dan even m'n principes opzij.

PS: Niet de libertariers met de liberalen (vvd) verwisselen!

http://www.libertarischepartij.nl/

Link naar reactie

Van het weekend had ik de ren voor de kippen drastisch kleiner gemaakt. Het viel me op dat de kippen niet eens opkeken en gewoon doorgingen met het pikken van hun zaadjes.

Toen bedacht ik me; kippen zijn net mensen. Ze zien niet dat hun vrijheid gedeeltelijk word afgenomen en dat er nu meer kippen per vierkante meter zitten.

Met andere woorden, het kan nog wel behoorlijk lang duren voordat (zeker Nederlanders) het zat worden en echt in opstand komen. Natuurlijk heb je wel occupy etc. Maar dat is slechts een clubje van 0.0001% van de bevolking.

Link naar reactie

Gisteren eens de plannen doorgenomen zoals gemaakt in het Catshuis en begrijp volledig waarom Wilders er de stekker uit trok. In plaats van bezuinigen leek het er op of het doel alleen maar was om lasten te verzwaren.

Blij dat dit kabinet in deze samenstelling gevallen is. Jammer dat de SGP, PvdA en D'66 het CDA en VVD alsnog gaan helpen dat pakket er door te duwen.

Ow, en Rutte, geef ons het liberalisme terug!

Link naar reactie

• Admin

Op een forum is het altijd een beetje schipperen maar laten we het alsjeblieft respectvol houden en niet op de man spelen. Bronvermelding is altijd noodzakelijk als het van een ander medium komt en natuurlijk persoonlijke meningen en/of verhalen hoeft dat natuurlijk niet (graag even erbij vermelden). Zelf loop ik veel verjaardagsfeestjes af en hoor ook wel eens zo nu en dan en vindt het altijd een goede graadmeter over wat er speelt in Nederland.

Link naar reactie

• 1 month later...
mensen zijn er klaar mee.. ze pikken dit kleuter gedrag niet meer.. ik ben bang dat als het nog heel even zo doorgaat dat er binnen no time stront aan de knikker is...

De thermometer loopt wel op en ik zie telkens meer mensen wakker worden, vanuit NL verwacht ik geen gekkigheid. Maar wellicht wordt het eea getriggered vanuit het buitenland (collapsen griekenland, domino effect naar spanje/italie etc).

Ik ben erg benieuwd wat 12 september gaat opleveren, qua peilingen doet de vvd/pvda het nog veel beter dan ik had verwacht tov sp/pvv.

Link naar reactie

De thermometer loopt wel op en ik zie telkens meer mensen wakker worden, vanuit NL verwacht ik geen gekkigheid. Maar wellicht wordt het eea getriggered vanuit het buitenland (collapsen griekenland, domino effect naar spanje/italie etc).

Ik ben erg benieuwd wat 12 september gaat opleveren, qua peilingen doet de vvd/pvda het nog veel beter dan ik had verwacht tov sp/pvv.

ik denk zelf wel vanuit nederland zelf.. als ik alleen maar kijk naar het soort volk waar ik hier in het dorp mee samen leef.. ik weet waar deze mensen toe instaat zijn, wat ze op hun naam hebben staan...

en kijk dan is naar grote steden.. en bepaalde groepen.. zoals f side.. mensen die na een spelletje voor de lol een halfe stad vernielen..

Link naar reactie

ik denk zelf wel vanuit nederland zelf.. als ik alleen maar kijk naar het soort volk waar ik hier in het dorp mee samen leef.. ik weet waar deze mensen toe instaat zijn, wat ze op hun naam hebben staan...

en kijk dan is naar grote steden.. en bepaalde groepen.. zoals f side.. mensen die na een spelletje voor de lol een halfe stad vernielen..

Ik heb het dan ook over full scale wrol, dat is imo in NL alleen mogelijk als er iets gebeurd wat een zeer grote impact heeft op een zeer groot deel van de bevolking. Lees: natuurramp of economische collapse.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...