Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gasten worden deelnemers


driehart

Aanbevolen berichten

Ik zie in de bezoekersaantallen dat er enorm veel gasten zijn. elke dag weer, de hele dag door.

Gelukkig zie ik ook dat er velen in de voorstelronde aangeven eerst een tijdje gekeken te hebben en vervolgen zich toch aangemeld hebben op het forum.

Dat belooft nog wat zou ik zeggen.....

Meld je aan en stel vooral vragen. Er zal best wat zijn wat nog niet besproken is.(eerst even de zoekfunctie gebruiken)

Ik heb nu ervaren dat velen welwillend zijn om een ander op weg te helpen en ideeen uit te wisselen.

 

Driehart

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zie in de bezoekersaantallen dat er enorm veel gasten zijn. elke dag weer, de hele dag door.

Gelukkig zie ik ook dat er velen in de voorstelronde aangeven eerst een tijdje gekeken te hebben en vervolgen zich toch aangemeld hebben op het forum.

Dat belooft nog wat zou ik zeggen.....

Meld je aan en stel vooral vragen. Er zal best wat zijn wat nog niet besproken is.(eerst even de zoekfunctie gebruiken)

Ik heb nu ervaren dat velen welwillend zijn om een ander op weg te helpen en ideeen uit te wisselen.

 

Driehart

 

Sluit ik me volledig bij aan, hoe meer meningen, hoe meer mensen die zaken weten/onderzoeken of bij kunnen dragen.

Hoe beter.

 

KOM OP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...