Ga naar inhoud
GENEGEERD

Betalen met acceptgiro zonder extra kosten ipv automatische incasso?

Gast Powerbox
 Share

Recommended Posts

Betalen met acceptgiro zonder kosten,het kan

Ik heb een nieuwe bankrekening geopend bij een bank waar ik me (nu nog) prettiger voel dan de ING. Ik ga dus overstappen.

Omdat ik me al tijden erger aan het verplicht via automatische incasso moeten betalen bij sommige instanties heb ik me voorgenomen er een sport van te maken zoveel mogelijk van die onzin om te zetten naar acceptgiro, maar dan zonder ervoor extra te moeten betalen

Linkje naar de diverse rechtszaken die gewonnen zijn.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weeks later...

Beste Dick,

Let even op dat je niet te maken krijgt met CVZ. Zie link. Dat zou vervelend zijn, want je bent dan ook afhankelijk van je verzekeraar om er weer vanaf te komen.

Qua goede ervaringen kan ik je niet helpen; ik betaal via automatische incasso en mijn laatste declaratie is jaren geleden. Er kan dus ook weinig fout gaan.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Ik heb eerder een verhaal op de site gezet over mijn geschil met de zorgverzeraar Menzis. Daar hebben mr. Gold en Alex op gereageerd. Dank jullie wel daarvoor. Vandaag kreeg ik een brief van Menzis die mij in blinde woede deed ontsteken. Ik heb al zo afgrijselijk veel ellende met Menzis achter de rug. Ze gaan -ondanks bovenstaande rechterlijke uitspraken- ook kosten in rekening brengen voor acceptgiro's. Vijftig eurocent maar, welke gek doet daar nou moeilijk over. Volgend jaar is het 7,50, want zo gaat dat. Aanvankelijk dacht ik, dat de brief van Menzis nog veel schandaliger was. Maar hij blijkt extreem onduidelijk. Daarom heb ik mijn twee berichten verwijderd. Sorry Alex, sorry mr. Gold. Tussen Menzis en mij loopt een rechtszaak over een aantal dingen. Ik wacht nu even de uitspraak van de rechter af. Daarna kom ik er nog op terug.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...