Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fiets vouwwagen


Yin en yang

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

Ik vind het briljant. Het bed is meer dan lang genoeg en ook nog eens lekker breed. Prijs valt me ook alles mee. Alleen de stevigheid heb ik wat vraagtekens bij. Het complete ding weegt 26 kilo. Dat vind ik erg licht en er zullen dus lichte materialen gebruikt zijn. Ik heb zelf een redelijk basic aanhangertje gemaakt waar wel goed gewicht op kan en die weegt al een kilo of 23. Ik vermoed dat je in dit aanhangertje nog maximaal 20 kilo bagage kwijt kan. Dat is op zich niet weinig maar als je hem als BOV zou willen gebruiken zou 20 kilo extra aardig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Vet dit! nog een link http://store.kamprite.com/catalog/Midget-Bushtrekka-p-16143.html jammer alleen voor 1 persoon. Qua prijs vind ik nog meevallen, gewone tenten kunnen aardig deze prijs ook bereiken.

 

Als je op dze site onder het kopje Tentcots kijkt hebben ze daar de tent los. Die kan je zo op de grond zetten maar leent zich natuurlijk ook voor zelfbouw doelen. Van de hele trailer is de tent het meest lastige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
ziet er echt cool uit..en die prijs is ook relax..kan er mooi de honden voorspannen en als huifkar gebruiken ;)

Dat moet kunnen.

 

Mocht je dit overigens willen oefenen, dan heb je ene probleem. Er zijn in Nederland maar een paar rassen die als sledehond ingezet mogen worden. Bij controle moet je dan een stamboom overleggen om aan te tonen dat het een echte sledehond is en dat je je hond dus niet aan het misbruiken bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet kunnen.

 

Mocht je dit overigens willen oefenen, dan heb je ene probleem. Er zijn in Nederland maar een paar rassen die als sledehond ingezet mogen worden. Bij controle moet je dan een stamboom overleggen om aan te tonen dat het een echte sledehond is en dat je je hond dus niet aan het misbruiken bent.

klopt..een ouwe buurman van me had 2 van die sledetanks..en was ook bezig met die sport..en had het ook over die regels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op dze site onder het kopje Tentcots kijkt hebben ze daar de tent los. Die kan je zo op de grond zetten maar leent zich natuurlijk ook voor zelfbouw doelen. Van de hele trailer is de tent het meest lastige.

 

Ah.. nog niet verder gekeken. Het ziet lastig uit om 2 persoons van te maken. Als ze nou 'twijfelaar' maatje had, wellicht is dat beter? :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...