Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goud en zilver aandelen instapmoment

Rien
 Share

Recommended Posts

Ik kijk zelf nog wel eens naar aandelen charts.

Onderstaande chart is er een die imo goede instapmomenten kan vinden.

Een instapmoment ontstaat wanneer de indicator een scherpe val gemaakt heeft, en de weg naar boven weer vindt.

Het leuke daarbij is dat deze chart vaak "iets te vroeg" is. Dwz de individuele aandelen gaan soms nog een klein beetje verder naar beneden zelfs als deze chart al weer begonnen is met stijgen. Dat betekend dat je vaak heel dicht bij het ideale moment kunt instappen.

Let wel: GEEN GARANTIES

Het gaat ook wel eens mis!

Als je geïnterreseerd bent in aandelen van goud en zilvermijnen dan is deze chart iets om in de gaten te houden de komende dagen/weken.

http://scharts.co/WAMMZa

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Aandelen goud en zilver? Hmmmm......

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vertrouw aandelen net zo min als de Euro. Een stukje papier, of nog erger, een digitaal dingetje wat zegt dat een bepaalde hoeveelheid zilver of goud van mij is hecht ik totaal geen waarde aan, pas als ik het in mijn handen heb is het van mij.

Link naar reactie

Aandelen goud en zilver? Hmmmm......

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vertrouw aandelen net zo min als de Euro. Een stukje papier, of nog erger, een digitaal dingetje wat zegt dat een bepaalde hoeveelheid zilver of goud van mij is hecht ik totaal geen waarde aan, pas als ik het in mijn handen heb is het van mij.

De chart is niet voor goud of zilver, maar om aandelen in goud of zilver mijnen.

Ik begrijp je aversie tov papier, maar ik wilde toch even voor alle duidelijk hierop wijzen.

Link naar reactie

Goud- en zilvermijn aandelen zijn m.i. wel interessant als je te veel geld hebt om kwijt te kunnen in fysiek metaal, of als je gewoon wilt handelen op de beurs. Vanuit prepper-oogpunt echter veel te riskant, dan ben je veel beter af met het fysieke spul. Als de shit uitbreekt geldt echt: If you don't hold it, you don't own it.

Link naar reactie

Goud- en zilvermijn aandelen zijn m.i. wel interessant als je te veel geld hebt om kwijt te kunnen in fysiek metaal, of als je gewoon wilt handelen op de beurs. Vanuit prepper-oogpunt echter veel te riskant, dan ben je veel beter af met het fysieke spul. Als de shit uitbreekt geldt echt: If you don't hold it, you don't own it.

Het is historisch bewezen dat aandelen het slechter doen tijdens zeer hoge inflatie t/m hyperinflatie aan toe t.o.v. fysiek goud en zilver. Dit zal er denk ik mee te maken hebben dat de liquiditeit lager wordt van de beurs, omdat simpelweg iedereen bezig is met het overleven van de hoge inflatie.

Daar tegenover staat dat je hefboom kan gebruiken bij aandelen en niet bij fysieke producten. Uiteraard allemaal op eigen risico.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...