Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Cyberbeer

De economische ondergang van Nederland

Recommended Posts

Wil jullie de voorpagina van NRC vandaag niet onthouden ...

ImageUploadedByTapatalk1344690814.293892.jpg.b051bc2c8bfb3766d51f3d543c40ad13.jpg

Mooi gemaakt dat blik. Moet artikel nog lezen overigens, ga ik dit weekend lekker voor zitten :)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ImageUploadedByTapatalk1344690814.293892.jpg.b051bc2c8bfb3766d51f3d543c40ad13.jpg

Mooi gemaakt dat blik. Moet artikel nog lezen overigens, ga ik dit weekend lekker voor zitten :)

Reclame voor AH huismerk!

Deze post delen

Niet stemmen, dan wordt jouw stem automatisch verdeeld. Maar wanneer je wel gaat stemmen en je doet dat BLANCO, dan zend je wel een signaal uit.

Als je niet stemt wordt je stem helemaal niet automatisch verdeeld. Dat is een fabeltje, blanco stemmen schiet je ook niet veel mee op omdat het grootste deel van de schapen nog wel heil ziet in stemmen.

Hetis echter niet slim om helemaal niet te stemmen want dan kun je geen enkele invloed uitoefenen. Hoe gering je invloed nu dan ook is met ons huidige baggere systeem, stem je niet heb je nig minder te vertellen. Het is dan beter om op een partij te stemmen waarmee je het tenminste op een paar vlakken eens bent dan dat je niet stemt en de partij waar je heel erg tegen bent meer slechte dingen gaat doen omdat er minder tegenwicht is.

Het liefst zou ik niet meer aan dit systeem mee doen maar zolang 90% van de bevolking doorgaat met niet nadenken en gewoon verder wil met het systeem kunnen wij iet veel anders dan of er compleet er uit stappen of wel stemmen. Als je wel gewoon verder gaatmet je dagelijks leven en gezellig elke dag naar je werk gaat dan benadeel je je zelf door niet te gaan stemmen ook al vind je het misschien verkeerd.

Deze post delen

Oppersmurf Van Rompuy heeft als thema voor de komende Europese top aangekondigd, dat de lidstaten een belangrijk deel van de controle op hun begrotingen uit handen moeten geven aan Brussel.

http://www.earth-matters.nl/11/5666/verborgen-nieuws/de-staatsgreep-is-vrijwel-voltooid.html

Dus met andere woorden, dag Nederland, dag soevereiniteit, dag wetgeving en dag cultuur. Vanaf dit moment zijn wij allen in de macht van Europa en Brussel.

Welkom in de Verenigde Staten van Europa.

Deze meneer neemt met controle over begrotingen en soevereiniteit geen genoegen. Hij wil ook nog onze pensioenen gaan "regelen".

Gevolg is dat Brussel gaat bepalen wat er met de dikke pensioenpotten van NL gaat gebeuren. Oh een tekortje in Griekenland dat lossen we wel op met de pensioenenpot etc etc.

Deze post delen

Het is echter niet slim om helemaal niet te stemmen want dan kun je geen enkele invloed uitoefenen.

Hier moet ik altijd hartelijk om lachen, sorry Aeron.

Ik stem niet omdat ik niemand anders wil dwingen. Ik vertikt het om te proberen om van jou werk te leven. Ik vertikt het om andere mensen te vertellen hoe zij moeten leven. Ik vertikt het om het idee dat nederland op de een of andere manier speciaal is te verbreiden.

Daarom stem ik niet, dat heeft niets met slim of dom te maken, dat is een morele kwestie.

PS: Ik maak dit jaar voor 1 keer een uitzondering omdat ik hoop dat de libertarische partij, wanneer ze een zetel krijgen, juist dit gedachtegoed verder kan uitdragen.

Deze post delen

Nederlandse Staatsschuld loopt komende jaren hard op

De Nederlandse staatsschuld ligt momenteel op een recordniveau, toch zal de schuld ondanks harde overheidssaneringen ook de komende jaren verder stijgen. Zelfs tot boven de 475 miljard euro in 2015.

http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/nieuws/2012/38/staatsschuld-loopt-keihard-verder-door.xml

Deze post delen

Ik bezorg het NRC Handelsblad dus ben vaak net zo lang bezig met stilstaand de artikelen lezen als met bezorgen haha :)

Deze post delen

Ik bezorg het NRC Handelsblad dus ben vaak net zo lang bezig met stilstaand de artikelen lezen als met bezorgen haha :)

Krijg je tegenwoordig als bezorger geen gratis krant meer?

Deze post delen

Deze post delen

Deze post delen

"Als de media stopt met negatieve berichtgeving en we met z'n alle harder werken en meer shoppen dan komt het weer goed!"

Zucht.....

Deze post delen

"Als de media stopt met negatieve berichtgeving en we met z'n alle harder werken en meer shoppen dan komt het weer goed!"

Zucht.....

zit een kern van waarheid in, er is een oud gezegde geld maakt geld

met andere woorden als we meer uitgeven is er meer productie, transport, opslag en verkoop nodig

dit is voor ons reden om de meeste dingen in de plaatselijke supermarkt te kopen terwijl het misschien in de stad net iets goedkoper is

het hebben van een plaatselijke supermarkt is in mijn ogen meer waard dan die 3 euro die ik per volle kar boodschappen extra kwijt ben

daarbij komt dat 1 vrachtwagen minder vervuilend is dan dat het hele dorp moet uitzwermen tot 20+ km om ergens boodschappen te doen

gelukkig buit onze supermarkt zn monopolie niet uit

Deze post delen

zit een kern van waarheid in, er is een oud gezegde geld maakt geld

met andere woorden als we meer uitgeven is er meer productie, transport, opslag en verkoop nodig

Nee, d'r klopt geen woord van.:p

1) De problemen zijn nu te groot om onder het tapijt gekeerd te worden. Of er hierover geschreven wordt of niet maakt niet uit.

2) Harder werken brengt een oplossing niet dichterbij, maar duwt deze juist verder de toekomst in. Harder werken zal beloond worden met nog meer belasting.

3) Aangezien het probleem is dat er te weinig kapitaal is, zouden we juist moeten sparen ipv consumeren

Deze post delen

Nee, d'r klopt geen woord van.:p

1) De problemen zijn nu te groot om onder het tapijt gekeerd te worden. Of er hierover geschreven wordt of niet maakt niet uit.

2) Harder werken brengt een oplossing niet dichterbij, maar duwt deze juist verder de toekomst in. Harder werken zal beloond worden met nog meer belasting.

3) Aangezien het probleem is dat er te weinig kapitaal is, zouden we juist moeten sparen ipv consumeren

Rien snapt waarom ik m'n post tussen "" had staan, het was namelijk sarcastisch bedoeld. Negeren en denken dat we ons uit elke crisis kunnen consumeren toont een totaal onvermogen van enig inzicht.

Deze post delen

"We krijgen alles terug met rente". Jan Kees de Jager heeft het nota bene op de televisie gezegd. Dus wie zijn wij om aan de woorden van deze gezagsdrager te twijfelen, :(

Wanneer wordt de jager nu eens de prooi? :mad:

Deze post delen

Klopt TyrionLannister, de beste en goede jaren voor Nederland liggen nu achter ons. Wij zijn nu net "Over the Top" en bevinden ons richting het dal.

Deze post delen

De auteur van het boek hypotheekvrij in 10 stappen aan het woord:

[video=youtube;lcK_2-XfKpg]

De auteur heeft eigenlijk gewoon gezond verstand gebruikt, maar het zou verstandig zijn als meer mensen dat zouden doen.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...