Ga naar inhoud
GENEGEERD

De dag dat het water kwam, 60 jaar geleden

Richa
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, dat was een mooie uitzending.

Als Zeeuw ben ik ook best bang voor het water, alhoewel ik t zelf niet heb meegemaakt.

Het waait hier als een gek de laatste dagen, en ook nog springtij, lekker weer dus voor rampscenario's.

Gelukkig zijn hier de meeste dijken pas opgehoogd, maar je weet maar nooit.

In deze tijd van het jaar, met die stormen, denk ik er wel eens aan, zeker na zo'n uitzending.

Link naar reactie

Als Zeeuw ben ik ook best bang voor het water, alhoewel ik t zelf niet heb meegemaakt.

Het waait hier als een gek de laatste dagen, en ook nog springtij, lekker weer dus voor rampscenario's.

In deze tijd van het jaar, met die stormen, denk ik er wel eens aan, zeker na zo'n uitzending.

Ik kan me voorstellen dat als je in Zeeland woont, deze documantaire nog heftiger is. Ik denk dat het met de waterkering in Zeeland nu veiliger is dan in het Noorden van Nederland en langs bepaalde rivieren. Maar toch, ik woon in het midden van het land , het kan overal overstromen. Als mijn huis het houdt, dan zou ik het op zolder een behoorlijke tijd uit moeten kunnen houden.

Link naar reactie

Gast Heksenboot

Is een drijvende woning iets voor jullie?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...