Ga naar inhoud
GENEGEERD

Doomsday Preppers - ZDF


Dreutel

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Dreutel thanks voor de link. Vond het een mooie docu. Zou een promofilm kunnen zijn. ;o)

 

Wat me wel opviel is dat het allemaal rijke preppers waren.. geen budgetpupkes zoals ondergetekende.. ;o)

 

Grappig de kaffefahrt.. die hebben ze hier ook hahahah .. dagje uh beverwijk.. antwerpen,.. met de bus.. gezellie.. en dan onderweg een verkoopshow.. catadynfilter, houtkachel.. mre.. kasssssa .. vond wel 11 eurie voor een pakje pasta primavera errug duur..

 

Dat duitsland al sinds 1960 geheime prepplekken heeft voor noodvoorzienings voedsel bij rampen.. Petje af.. ;o)

 

keep on prepping .. of zoals de duitsers t zeggen bunkern

 

xxbirgittexx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de gemiddelde duitser het totaal niet interesseert

 

196 weergaven

 

Gepubliceerd op 14 dec 2012

 

 

Sendung vom 12.12.2012, sehr interessant!

 

De laatste 3 uren onveer 30X bekeken door ......... Waarschijnlijk bezoekers via Preppers.nl door dit topic

 

Dus als je ervan uit gaat dat het dus ongeveer 170X bekeken is door de duitsers dan is het dus, reken, reken 80 miljoen/ 170= 0,0...... % belangstelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de gemiddelde duitser het totaal niet interesseert

 

196 weergaven

 

Gepubliceerd op 14 dec 2012

 

 

Sendung vom 12.12.2012, sehr interessant!

 

De laatste 3 uren onveer 30X bekeken door ......... Waarschijnlijk bezoekers via Preppers.nl door dit topic

 

Dus als je ervan uit gaat dat het dus ongeveer 170X bekeken is door de duitsers dan is het dus, reken, reken 80 miljoen/ 170= 0,0...... % belangstelling

 

Hoi Tom, deze aflevering is wel heel vaak op YT gezet hoor! Deze is bijvoorbeeld ruim 35duizend keer bekeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als je even de tijd neemt om de docu helemaal te zien, valt het mij op - naast de vele goede voorbeelden - dat ook de Duitse regering goede maatregelen heeft genomen, juist om de redenen die wijzelf ook hebben, en tegelijkertijd ook de bevolking oproept verstandig zich voor te bereiden... .erg slim, de Duitse regering stimuleert - net als na de oorlog- zich onafhankelijk te maken van het " systeem" .. gelijk hebben ze. NL (Rutte CS) roept helemaal niets..

Ik krijg er alleen niet een heel gerust gevoel door overigens,.... het komt daarmee dichterbij he.. .

 

grts Wisks

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Oranjes hebben meer Duits bloed, dan de gemiddelde Duitser. Máxima is er speciaal op uitgezocht om deze bloedlijn niet te verstoren...

 

waren er na het klappen het deutsche reich niet heel veel duitsers naar argentinie gevlucht?

 

 

net even gekeken, ook voor degene die maar basisschool duits praat is dit goed te volgen, alleen die zwitser is ff wat lastiger leuk stukkie in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...