Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als de gesmeerde bliksem!


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Maak je eigen kruipolie, een mengel van A.T.F. olie met een mengsel van Aceton

 

The ATF-Acetone mix is a “home brew” mix of 50 – 50 automatic transmission fluid and acetone. Note this “home brew” released bolts better than any commercial product in this one particular test. In some additional comments that I found while double-checking on the article I found that with some of the new ATF fluids it is hard to get a good mix. However if you add a small amount of diesel oil to the mixture this will help.

 

Klik op de link om te kijken bij welk koppel de roestige bouten los zijn te krijgen.

Dus bij welke soort kruipolie of mix

 

http://preparednessadvice.com/equipment/make-your-own-penetrating-oil/#.UQSJ7Gq8rFw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar jaar geleden was ik in Tsjechië voor vrijwilligers werk en toen moesten we een takje met een diameter van zo'n 30cm afzagen met een gebogen zaagblad aan een soort van bezemsteel, zo'n 2,5m boven het dak waarop we stonden.

Neem één ding van me aan: WD40 maakt het zoveel lichter dat je het liever niet zonder doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren toevallig nog een busje wd40 gekocht.

 

Heb ik wel eens verteld dat bij 1 van de kids vier vingers tussen deur zat aan de scharnierende kant?

Alles in huis in paniek en ga dan maar eens rustig nadenken op welke manier de vingertjes meer "lucht" krijgen als je de deur op een bepaalde manier opent.

Busje wd40 stond binnen handbereik en na een toefje wonderolie glipten de vingers los.

Je kan dit spul dus ook in een kleine shtf gebruiken.

Sindsdien mag dat soort rommel ook van moeder de vrouw in huis rondslingeren :cool:

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben ze deze ook voordelig bij de Action.... Ik heb altijd zo'n fles op voorraad. De normale is alleen wel een beetje grote fles... zou liever een kleiner alternatief in mijn BOB hebben, zoals te koop bij een fietsenwinkel.

 

Leuke foto ervan: http://media.fontsinuse.com/static/use-media-items/5/4885/full-1600x1101/500925df/wd_duvet.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...