Ga naar inhoud
GENEGEERD

Griekse boeren komen massaal op straat

Gast Powerbox
 Share

Recommended Posts

In heel Griekenland komen de boeren met hun tractoren op straat om te eisen dat een aantal besparingsmaatregelen die de Griekse regering aan de sector heeft opgelegd, ongedaan worden gemaakt.

Als de regering niet aan de eisen tegemoet komt, dreigen de boeren de Griekse snelwegen te blokkeren.

En als we dan toch bezig zijn.

Demonstranten van een communistische vakbond in Griekenland zijn woensdag het ministerie van werkgelegenheid in Athene binnengedrongen.

Daar stuitten zij op de oproerpolitie, die de betogers met traangas probeerde te verjagen.

Het feest gaat beginnen.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ondertussen in italie....

In Napels zijn vandaag na de ochtendspits bijna alle bussen gestopt met rijden. Het gemeentelijke openbaarvervoerbedrijf Azienda Napoletana Mobilità (ANM) heeft geen geld om de diesel te betalen. Dit melden Italiaanse media.

Passagiers reageerden woedend...

http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/136410/geen-bussen-in-napels-geen-geld-voor-diesel.html

keep on prepping..

xxbirgittexx

Link naar reactie

ondertussen in italie....

In Napels zijn vandaag na de ochtendspits bijna alle bussen gestopt met rijden. Het gemeentelijke openbaarvervoerbedrijf Azienda Napoletana Mobilità (ANM) heeft geen geld om de diesel te betalen. Dit melden Italiaanse media.

Passagiers reageerden woedend...

http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/136410/geen-bussen-in-napels-geen-geld-voor-diesel.html

keep on prepping..

xxbirgittexx

Vervolg Italie

Italië gondelt naar 6-maandelijkse recordcrash, ondanks sterke eurusd

Waar je ook keek vandaag in Italië, overal werd de handel in aandelen stopgezet. Van Saipem* tot Seat en Van Banco Popolare tot BMPS, individuele aandelen daalden tussen 5% en 45% in sommige gevallen.

Kortom: Ftse MIB -3,32% en ook in Spanje was niet iedereen even optimistisch

Link naar reactie

En waar ga je naar toe emigreren?

Dan zal ik toch eerst de staatslotterij moeten winnen.

Want sparen voor zo'n grote stap zit er momenteel niet echt in.

Het is niet dat ik niet wil het is meer de financien die me tegen houden.

Link naar reactie

Het journaal kunnen ze voor mijn part wel helemaal opdoeken, niets van onderstaand haalde het nieuws, stelletje k*****koppen :mad:

Tja die gene die denkt dat er nog pers vrijheid is......Slaap lekker.

Dit zijn namelijk de dingen die wij niet mogen weten.

We zouden nog wel eens een idee kunnen krijgen om hier ook te staken of een referendum te eisen.

Prep ze want veel tijd zal er niet meer zijn.

En nee ik ben geen doom denker ik kijk naar de feiten,zouden er meer moeten doen.

Link naar reactie

En even later reden ze weer. http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2013/01/toch-brandstof-voor-bussen-napels Dat soort chaos is kenmerkend voor Italië, al eeuwen, en niets om je extra zorgen over te maken of alarmerende conclusies aan te verbinden.

Link naar reactie

Je moet je gewoon niet gek laten maken door uit z'n verband gerukte berichtjes, en verder gaan met de koers die je hebt ingezet.

Begint mij wel op te vallen dat als ik diverse negatieve berichten vanuit de gehele EU op deze site zet om de mensen een beetje te informeren,u het afwimpelt als uit het verband gerukte verhaaltjes.

U kunt uw naam beter veranderen in Struisvogel,steek u hoofd maar in het zand en vergeet de slechte dingen

Maar helaas zijn deze slechte dingen aan de hand in dit gedrocht genaamd EU,Je kan het niet willen zien of je kan je voorbereiden op wat er komen gaat.

Prep ze

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...