Ga naar inhoud
GENEGEERD

Suggesties voor onderwerpen op het forum.

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

Beste Preppers,

Ik kreeg gisteren een privé berichtje van een van onze gebruikers en die stelde voor om het forum uit te laten breiden met meer onderwerpen. We hebben toen we begonnen het expres klein gehouden omdat we niet wilden dat er veel topic's leeg zouden blijven. Nu het forum ontzettend hard doorloopt willen we hier graag verandering in brengen zodat veel forumposts makkelijker

gevonden kunnen worden in specifieke forum onderwerpen.

Wat zouden jullie graag willen zien als extra onderwerpen op het forum waar de posts geplaatst kunnen worden.

Ik heb als voorstel gekregen:

Voertuigen, communicatie, voedsel, tuinieren, recepten, medisch en gear.

Wat is jullie mening hierover en aan wat voor onderwerpen denken jullie nog meer?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zeker nu het forum zo snel groeit, moeten we misschien een afdeling maken voor de beginnende prepper. Stel dat je er nog nooit bij stel hebt gestaan en je komt voor het eerst op deze site en dit forum. Je wordt overspoeld met informatie. Dus of een item op de homepage of een afdeling in het forum, waar alleen de admins onderwerpen kunnen aanpassen, zodat die ook 'schoon' blijven. Gezamenlijk kunnen we de onderwerpen aandragen en bijschaven.

Link naar reactie

Dank voor de vele suggesties en we gaan hier mee aan de slag. We kunnen regelmatig dingen aanpassen dus blijf jullie visie posten. Persoonlijk vind ik dat religie niet thuis hoort omdat het te veel emoties (alweer) oproept bij diverse gebruikers en willen graag dat er respect is naar alle bezoekers. Komen hier ook nog op terug.

Link naar reactie

Dank voor de vele suggesties en we gaan hier mee aan de slag. We kunnen regelmatig dingen aanpassen dus blijf jullie visie posten. Persoonlijk vind ik dat religie niet thuis hoort omdat het te veel emoties (alweer) oproept bij diverse gebruikers en willen graag dat er respect is naar alle bezoekers. Komen hier ook nog op terug.

Er is besloten om het onderwerp "religie" hier niet meer op Preppers.nl te laten voorkomen om conflicten te voorkomen. Iedereen die hier wilt posten en mee praten over "preppen" is welkom hier.

Link naar reactie

Misschien kan er ook n te koop sectie komen....Dan kan J Driepinter miss wat van zn Spydercos verkopen die heeft r toch te veel;)

LOL! :D Het is nog even wachten tot het foto's toevoegen in een post is gerepareerd door de Admins, maar de links naar de Spyderco pics in de Messenmafketelsgroep zijn niet mijn persoonlijke Spyderco's! Het zijn gewoon van Google Afbeeldingen geplukte pics! FYI: mijn messenverzameling is voor een verzamelaar nog behoorlijk klein en ik heb 'slechts' vier Spyderco's in bezit (te weten: een Military Black G-10 handle S30V Plain Edge; een Military Orange; een Bob Lum Chinese Folder Nishijin Carbon Fiber handle; en een Frank Centofante II). Dat dus. Overigens top idee!

Link naar reactie

We hebben sinds vandaag extra sub fora toegevoegd op het forum om alles nog duidelijker te krijgen. Bedankt voor jullie suggesties en bijdragen om dit mogelijk te maken. Mochten jullie op een gegeven moment meer sub fora willen op het forum horen we dat natuurlijk graag.

Link naar reactie

• 1 month later...
  • 1 month later...

Ten eerste zou ik graag willen voorstellen om in elk van de (sub)categorieën een stickytopic te maken die bijvoorbeeld elke 3 maanden wordt geüpdatet met alle relevante informatie uit de topics. De topics kunnen vaak heel lang worden om allemaal doorheen te scrollen, zeker voor de later gejoinde preppers. Zo'n periodiek bijgewerkte verzameltopic maakt het voor hen direct overzichtelijk wat de belangrijke en interessante gedachten / ideeën zijn. Wellicht dat je op een bericht kudo's kunt geven, of een vorm van "i like" om de juiste berichten er uit te halen voor je verzamel topic. Nadat het verzamel topic is bijgewerkt kan dan het oude topic gesloten worden en verplaatst worden naar het archief. Op deze wijze houdt je ook de site voor de lange termijn leesbaar.

Ten tweede zou ik willen voorstellen om de website iets meer af te schermen. Dit naar aanleiding van het topic van de publicatie in de Nieuwe Revu. Ja we hebben een categorie Preppers Only, maar die is volgens mij te zien als je al geregistreerd bent. Als inderdaad er zo'n flood komt van rare en ongewenste gasten zoals dat in Duitsland dan zou ik het ook niet prettig vinden als ze meteen alles kunnen lezen en overal op reageren. Geen idee hoe je dit kunt bewerkstelligen, maar bereidt je in ieder geval voor op zo'n situatie, want als de SHTF moment komt dan krijg toch ook zo'n overvloed aan mensen hier. En deze mensen zijn dan niet meer op zoek naar hoe ze zich kunnen preppen, maar zijn op zoek naar de preppers zelf.

Iets om over na te denken voor als je besluit te reageren lijkt mij.

gr. Tymy

Link naar reactie

... want als de SHTF moment komt dan krijg toch ook zo'n overvloed aan mensen hier. En deze mensen zijn dan niet meer op zoek naar hoe ze zich kunnen preppen, maar zijn op zoek naar de preppers zelf.

Iets om over na te denken voor als je besluit te reageren lijkt mij.

gr. Tymy

Goed denkwerk. Ik heb begrepen dat morgen de eerste fysieke ontmoeting gaat plaatsvinden. Mijn voorspelling: na een uurtje wandelen en lekker kletsen over preppen worden de eerste adressen uitgewisseld tussen mensen die tot dan elkaar totaal niet kenden. Succes.

Link naar reactie

Hallo admins en moderators!

Mij lijkt het wel mooi om een gedeelte te hebben waarin we reviews kunnen dumpen. Waar we onze ervaringen en/of belevingen kunnen beschrijven over een specifiek voorwerp.

Dank Freddy voor je input.

We zijn op dit moment bezig om met partijen te regelen dat ze spullen (bijvoorbeeld messen) gratis ter beschikking willen stellen voor aan de community om ze te testen (zogenoemd testteam). Hier kunnen dan reviews geschreven worden door de test gebruikers en geeft weer een meerwaarde voor het forum en natuurlijk voor jullie als bezoekers en testers. Reviews gedeeltes zullen er dus zeker gaan komen op het forum.

Link naar reactie

Helemaal met Tymy eens. Kudo's heb ik ook al vaak aan gedacht als ik zat te LOL'en achter m'n scherm en van mij mag de hele site wel Preppers-only ondanks dat ik niet zo paranoiëde ben als Rodin.

De mogelijkheid is er wel zie ik "Beoordeel dit onderwerp" rechts boven het forumtopic kan je een waardering geven van 1 tot 5 sterren. Als hier veel gebruik van gemaakt gaat worden kunnen we dat ook aan gaan houden.

Link naar reactie

De mogelijkheid is er wel zie ik "Beoordeel dit onderwerp" rechts boven het forumtopic kan je een waardering geven van 1 tot 5 sterren. Als hier veel gebruik van gemaakt gaat worden kunnen we dat ook aan gaan houden.

Zou het mogelijk zijn om deze waardering te koppelen aan geplaatste berichten i.p.v. het onderwerp / topic ?

gr. Tymy

Link naar reactie

Dat is wat anders dan kudos per reactie geven en ik dacht dat Tymy het daar ook over had. In ieder geval bedoelde ik dat. Kudos per reactie zoals ook op IEX of Dumpert kan.

Helder, ik ga dit vragen aan onze Admin. Ik geef zelf ook altijd kudos op IEX en Dumpert. :)

Link naar reactie

Helemaal met Tymy eens. Kudos heb ik ook al vaak aan gedacht als ik zat te LOL'en achter m'n scherm en van mij mag de hele site wel Preppers-only ondanks dat ik niet zo paranoiëde ben als Rodin.

Haha, noem het zoals je zelf wilt, ik vind alles best. Zelf noem ik het overigens liever gezond verstand. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...