Ga naar inhoud
GENEGEERD

De financiele crisis als wake up call goede morgen!

Gast Powerbox
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben van mening dat een crisis juist voor de kleine man enorme kansen biedt. Veel meer kansen dan voor middel & grote en gesvetigde ondernemers.

Helaas verzinken vele in een soort berustende passieve slachtoffer rol. Dat is jammer.

Want juist in een crisis is er ruimte voor nieuwe experimenten.

(Ook al werkt de overheid tegen)

Link naar reactie

Is de economische crisis niet gewoon een gevolg van een piramide systeem welke alleen kan functioneren bij exponentiële groei?

Ik zie dan ook werkelijk niet in wat dit met positief of negatief denken te maken heeft, bovendien ben ik het niet eens met de stelling dat de economische crisis geleid heeft tot een massale depressie.

Zou de reden waarom veel mensen depressief zijn juist niet een omgekeerde oorzaak kunnen hebben? namelijk dat deze veroorzaakt wordt door de gedachte dat welzijn voortkomt uit economische welvaart.

• Leuk 1
Link naar reactie

En: Zien we nog kansen?

Nou moet je kansen niet overschatten, ik zie elke dag KANS in de spiegel en of dat nou zo fantastisch is?

En ook al ben ik het met OBL in basis eens, ik zie in de komende depressie of erger wel meer risicos dan kansen!

En ondanks dat ik niet slecht voorbereid ben, nog graag wat maanden rust dan staan er weer wat puntjjes op de i, ben je natuurlijk nooit echt klaar, en zal ik toch blij zijn als ik over een jaar weer mag schrijven " nog een paar maanden dan kan ik nog wat puntjes op de i zetten"

Toch vermoed ik dat dit jaar grote veranderingen zal brengen, en veel beter zie ik het niet worden......

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

• 2 weeks later...

Wat zijn de zeven hoofdzonden:

Hoogmoed, hebzucht, onkuisheid, afgunst, onmatigheid, wraak en gemakzucht. Waarvan hebzucht de ergste is.

Daar tegenover staan de zeven deugden:

Voorzichtigheid, rechtvaardigheid, gematigdheid, moed, geloof, hoop en liefde.

Als dit rijtje weer harten gaan bereiken dan gaan er weer volop kansen ontstaan, voor iedereen.

Ik betwijfel het echter.

Ries.

Link naar reactie

Wat zijn de zeven hoofdzonden:

Hoogmoed, hebzucht, onkuisheid, afgunst, onmatigheid, wraak en gemakzucht. Waarvan hebzucht de ergste is.

Daar tegenover staan de zeven deugden:

Voorzichtigheid, rechtvaardigheid, gematigdheid, moed, geloof, hoop en liefde.

Als dit rijtje weer harten gaan bereiken dan gaan er weer volop kansen ontstaan, voor iedereen.

Ik betwijfel het echter.

Ries.

Jij noemt het de 7 deugden... ik noem het de 7 beste eigenschappen die een prepper heeft. en daar zit het hier op het forum VOL mee.. Gelukkig ;o)

Ik zie de regeringen, oorlogvoerende, banken overnemende, weermanipulerende idioten in ieder geval als de bezitters van de zonden.

Zo zie je maar weer.. er is niks zo slecht of er zit wel weer iets goed aan.. ;o)

keep on prepping..

xxbirgittexx

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...