Ga naar inhoud
GENEGEERD

Exvalibur, Sedone, Stockli. Welke droger zou jij kiezen en waarom


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Gast gebruikersnaam

De zoektocht naar een elektrische droger brengen me naar 3 merken: Excalibur, Sedona en Brockli. Zo te lezen doen ze allemaal hetzelfde, namelijk voedsel drogen, alleen zit er nogal wat prijsverschil tussen de diverse merken.En de ene heeft een horizontale luchtstroom en de andere een verticale.

 

Het lijkt me dat een droger met thermostaat goedkoper en multifunctioneler in gebruik is (omdat hij op de nachtstroom kan werken) en een horizontale luchtstroom ervoor zorgt dat er geen geur/smaak van de verschillende laden gemengd wordt. De Excalibur heeft geen digitale bediening (= voordeel), de Sedona heeft de bediening op de voorzijde ipv de achterzijde (= voordeel).

 

De Stockli is beduidend goedkoper en heeft een verticale luchtstroom (lijkt me nadelig voor de smaak).

 

Dus de keus is niet eenvoudig. Ik zoek een degelijk apparaat voor gebruik zolang er 220V uit ons stopcontact komt ;) Dus RVS heeft de voorkeur boven plastic.

 

Welke zou jij kiezen (als je de € ervoor apart gelegd had) en waarom of waarom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Persoonlijk zou ik voor de verticale gaan om de reden dat je ze dan heel hoog kan stapelen. Zelf heb ik een stockli staan waar ik erg tevreden mee ben. De enige tip die ik wil mee geven is dat dat je voor de grootste en meeste ruimte moet gaan. Pak maar eens een appel, schillen en klokhuis er uit en plakjes van snijden. Je wilt de plakjes niet te dik hebben duurt het drogen veels te lang kan dan wel tot 18 uur duren. Leg ze maar eens uit om te kijken hoeveel ruimte dat kost.

@gebruikersnaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...